Woohh wat staan hier mooie foto's tussen zeg! Ik wil ook trouwen met paard erbij. Maarja, dan moet er eerst nog een paard komen Ik blijf dit topic volgen, want wat komen er mooie foto's voorbij zeg! *Kippenvelmoment *
jSophiaF
Geplaatst: 19-08-09 10:34
Ik ben op 12 september 2002 getrouwd. En een lieve voorbijganger met paard en wagen vroegen ons of wij foto's wilde met paard en wagen, uiteraard. Had toen nog geen eigen paard, anders had ik zeer zeker foto's met haar erbij.
( foto is een beetje klein uitgevallen, maar krijg hem niet groter )
Ik heb van mezelf geen paardentrouwfoto's, maar tijdens een bosrit die mijn man een keer maakte met ons toenmalig paard, kwam hij een bruidspaar tegen die graag een foto wilde met paard. Dus bruidje erop geklommen, paard vond het prima..
Helaas nooit meer achter gekomen door wie de foto's gemaakt zijn, wel nog op zoek geweest bij fotograven in de buurt.. manlief was het vergeten te vragen..
Ow dit is echt een leuk topic en wat een mooie foto's allemaal!!! Mijn broer gaat 4 september trouwen en ik denk dat ik ze dit topic maar even laat zien. Misschien vinden ze het wel leuk om een shoot te doen met mijn cremellotje Ben benieuwd naar nog meer mooie leuke foto's van de grote dag!!
avaluna
Geplaatst: 23-08-09 13:36
Wat een schitterende foto's, allemaal!
Zelf zijn wij op 7 september 2002 getrouwd voor de kerk. We zijn met de koets gereden en na de mis stond de ponyclub en de ruiterverening ons op te wachten wat ik dus niet wist... ook nog eens mijn instructeur op mijn paard... Echt geweldig, zó lief van iedereen, ik was trots op mezelf dat ik het in de kerk droog had weten te houden, maar toen... Hahaha, tranen springen nog in mijn ogen als ik er aan denk. O. was wel wat bang voor mijn sluier, hahaha, die dacht ook, witte rijbroek is wedstrijd, helemaal in het wit kan niet goed zijn. Zo'n geweldige herinneringen, ik ga eens foto's uitzoeken en scannen voor jullie!
Ik heb volgende week zaterdag nog een bruiloft waarbij ik mee moet rijden met m'n paard! Komen waarschijnlijk ook wel foto's van
Blue_Eyes
Geplaatst: 23-08-09 16:26
blauw00gje schreef:
Woohh wat staan hier mooie foto's tussen zeg! Ik wil ook trouwen met paard erbij. Maarja, dan moet er eerst nog een paard komen Ik blijf dit topic volgen, want wat komen er mooie foto's voorbij zeg! *Kippenvelmoment *