Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cile205 schreef:Ik herken precies wat ts zegt. Absoluut.
Ik zorg al jaren voor mijn 92 jarige oma samen met mijn broer, wij zijn de enige familie nog.
Het is onvoorstelbaar hoe het er af en toe aan toe gaan in t bejaarden tehuis. En 9 van de 10x komt dat door te weinig personeel.
Oude mensen die 3 kwartier moeten wachten tot ze boven de toilet gehesen worden, dat kan echt niet!!! oude mensen kunnen het gewoon niet ophouden en moeten direct kunnen klaar!!
Mijn oma heeft zo eens een uur op de grond gelegen toen ze uit bed was gevallen. Ze had op haar knopje gedrukt van het kastje wat op haar nek hing, maar ik kwam maar niemand..
Douchen?? 1x in de week..
Kleding wassen?? zorg maar dat, als er nog familie is, de familie het doet, anders ben je een vermoge kwijt aan de wasserette.. Ze rekenen hier namelijk per shirtje, onderbroekje..
Op stap, of een rondje wandelen in de rolstoel?? Wordt niet gedaan, geen personeel voor, kortom, weg slijten achter de eettafel de rest van de dag..
En zo kan ik nog wel even door gaan..
Kun je klagen en je beklag doen wat je wilt, maar het wordt er echt niet beter op..
En idd, daar betalen de mensen idd dik €1000,- voor in de maand.
Lekker geregeld he?!
Ik weet wel, als het mij mij zo moet gaan, als ik deze leeftijd ooit mocht bereiken, het van mij niet meer hoeft..

beantsje schreef:cile205 schreef:Ik herken precies wat ts zegt. Absoluut.
Ik zorg al jaren voor mijn 92 jarige oma samen met mijn broer, wij zijn de enige familie nog.
Het is onvoorstelbaar hoe het er af en toe aan toe gaan in t bejaarden tehuis. En 9 van de 10x komt dat door te weinig personeel.
Oude mensen die 3 kwartier moeten wachten tot ze boven de toilet gehesen worden, dat kan echt niet!!! oude mensen kunnen het gewoon niet ophouden en moeten direct kunnen klaar!!
Mijn oma heeft zo eens een uur op de grond gelegen toen ze uit bed was gevallen. Ze had op haar knopje gedrukt van het kastje wat op haar nek hing, maar ik kwam maar niemand..
Douchen?? 1x in de week..
Kleding wassen?? zorg maar dat, als er nog familie is, de familie het doet, anders ben je een vermoge kwijt aan de wasserette.. Ze rekenen hier namelijk per shirtje, onderbroekje..
Op stap, of een rondje wandelen in de rolstoel?? Wordt niet gedaan, geen personeel voor, kortom, weg slijten achter de eettafel de rest van de dag..
En zo kan ik nog wel even door gaan..
Kun je klagen en je beklag doen wat je wilt, maar het wordt er echt niet beter op..
En idd, daar betalen de mensen idd dik €1000,- voor in de maand.
Lekker geregeld he?!
Ik weet wel, als het mij mij zo moet gaan, als ik deze leeftijd ooit mocht bereiken, het van mij niet meer hoeft..
Ik vind dit een negatieve toon hebben hoor, als de situatie werkelijk is zoals jij beschrijft dan moet je als de sodemieter een ander verzorgingshuis zoeken voor je oma. Enne ze werken niet met een puntensysteem hoor, 't is gewoon een wachtlijst; wie 't eerst komt, eerst maalt. Daarbij maakt het niet uit of je oma (beginnend) dementerend is of niet.
Maar eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels erover, of het echt zo slecht is.
en zijn wij niet de enige die al meerdere malen een beklag hebben gedaan..Yamcha schreef:Geweldig..... echt heerlijk...... vooral als je totaal geen contact meer hebt met je familie en vrienden, hard moet werken voor haast niks, alles wat je doet wordt van boven geregeld, totaal geen zeggenschap over je leven....... echt super hoor.
Ook zo leuk zijn je medegevangenen, heel sympathieke mensen ook vaak, hebben echt het beste met je voor........
Nee geweldig, ik ruil vandaag nog.
DaanxBien schreef:Yamcha schreef:Geweldig..... echt heerlijk...... vooral als je totaal geen contact meer hebt met je familie en vrienden, hard moet werken voor haast niks, alles wat je doet wordt van boven geregeld, totaal geen zeggenschap over je leven....... echt super hoor.
Ook zo leuk zijn je medegevangenen, heel sympathieke mensen ook vaak, hebben echt het beste met je voor........
Nee geweldig, ik ruil vandaag nog.
Als ik een gevangene was vond ik het zeker een fijne situatie om in vast te zitten ja
Je zit hier toch veel liever dan in thailand of china ect en de andere fotos zien er ook niet zo slecht uit
breezy302 schreef:Ik hoop dat alle mensen die denken dat het in de bak zo leuk is er zelf eens terecht komen maar ooit komen jullie er wel achter en hebben jullie spijt van de dingen die jullie zeggen. karma kan echt een b*tch zijn!
maar zover ik gelezen heb, ben jij verder de enige met een achtergrond binnen justitie ) DaanxBien schreef:Nou als ik een moord had gepleegt en ik zou daar terecht komen is het niet echt een straffende situatie vind ik . In vergelijking met andere andere landen lijd je hier veel minder.
Volges mij ben jij degene die een B!tch is hier breezyerg gezellig om mensen een gevangenis verblijfje toe te wensen
Yamcha schreef:DaanxBien schreef:Nou als ik een moord had gepleegt en ik zou daar terecht komen is het niet echt een straffende situatie vind ik . In vergelijking met andere andere landen lijd je hier veel minder.
Volges mij ben jij degene die een B!tch is hier breezyerg gezellig om mensen een gevangenis verblijfje toe te wensen
Jij vindt dat toch helemaal niet erg?
Volgens jou is het een luxe hotel...... snap dan niet zo goed waarom je nu boos op breezy302 zou worden. Als het zo goed is als jij zegt, dan zie ik niets verkeerds aan de wens van breezy. Als al die mensen zó hun best doen om daar weer terecht te komen, móet het wel geweldig zijn, toch?