waar irriteer jij je aan bij je buren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne_x

Re: waar irriteer jij je aan bij je buren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:40

aan de linkerkant is die kerel de hele tijd aan het verbouwen dus je hoort echt onwijs vaak getimmer
en aan de andere kant heeft me buurmeisje der muziek altijd heel hard aanstaan. Soms ooknog om 11uur 's avonds

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:44

Van onze buren links (zijn vrij oud) hebben wij zo goed als géén last. Wel als de kleinkinderen of de kinderen op bezoek zijn, dan hoor je continu naaldhakken & schreeuwende kinderen. Maar toch denk ik dat de buren meer last van ons hebben :D

Aan de rechterkant (geen aangrenzende buren maar het rijtje haaks erop) alleen overlast van de auto van hun zoon, die pakeert nogal asociaal en als we even weg zijn staat hij gewoon voor onze oprit van de garage.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:45

wij wonen in heel gehorige huizen, dus we horen hier een hoop 'vreemde' geluiden :P
de onderbuurman draait erg luide muziek, de buren aan de ene kant heb érrug luidruchtige sex! en de buurman aan de andere kant snurkt heel hard...

maar schuinonder hebben we ook een onwijs leuke buurman!
gepensioneerde hippie, zo eentje met lang witgrijs haar, pingelt op zn gitaartje en zit de halve dag in de tuin wiet te roken..
we hebben zelfs een koosnaampje voor hem: de 'blowpa' :P

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:53

Ik erger me bij onze buren erg aan hun kinderen, en dat zijn er nogal wat: 9!. Er zijn heus wel leuke kids bij, maar je jongsten zijn echt verschrikkingen. Als ik eraan gereden kom met de auto, uiteraard erg rustig, slingert zo een kind altijd opeens de fiets voor de auto. Als dat steeds gebeurt heb je bijna de neiging om extra gas te geven..
Gillen, ruzie maken.. Wat een etterbakjes..

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:55

Ik erger mij aan de buurman die vandaag de halve dag in zijn Jacuzzi zat ^) :=

Overigens irriteer ik me wel mateloos aan de buurman van mijn ouders. Als ik daar logeer gaat hij standaard om 11 uur 's avonds de kamer naast mijn logeerkamer verbouwen, die man woont er nu 1,5 jaar en het huis is nog een groot bouwval aangezien hij alleen maar 's nachts klust en overdag aan zijn 2 motoren en oude auto en oude auto's van vrienden sleutelt. Erg leuk, hij neemt zo ongeveer 4 parkeerplaatsen in beslag en je kan daar al nooit parkeren... Maar goed ben blij dat ik daar niet meer fulltime woon :)
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 31-07-09 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:56

wij hebben geen buren, die wonen 200 meter verderop, alleen overburen (wonen 50 meter verderop) en deze zijn al aardig op leeftijd, weinig last van.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:49

Dat ze altijd elke gelegenheid aangrijpen om te komen zeuren.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:50

brenda1982 schreef:
wij hebben geen buren, die wonen 200 meter verderop, alleen overburen (wonen 50 meter verderop) en deze zijn al aardig op leeftijd, weinig last van.

hmmm zoals je weet zijn die van ons ook op leeftijd.... dat zegt dus niks!!!!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:55

Ik erger me helemaal niet, maar als ik me ergens aan zou willen ergeren dan is het aan mensen die zich altijd ergens aan ergeren. Wat een gezeur. Leven en laten leven is mijn motto! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:09

Jannepauli schreef:
Ik erger me helemaal niet, maar als ik me ergens aan zou willen ergeren dan is het aan mensen die zich altijd ergens aan ergeren. Wat een gezeur. Leven en laten leven is mijn motto! :+

Ergeren mag best, zolang ze maar niet daadwerkelijk om alles komen klagen en zeuren vind ik het prima :P Ik ga ook niet naar mijn buren toe als ik ze weer eens hoor sexen ;)

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:13

Van het drum concert dat wij iedere dag gratis krijgen.
Het dreunt echt giganties door ons huis heen. Mijn moeder was een tijdje geleden bij hun, en in hun huis hoorde je het veel minder goed, lekker dan >;) En ze hebben ook nog een piano en een of ander blaas instrument, maar daar wordt gelukig niet dagelijks op gespeelt :P

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:16

Mijn buren is niets mis mee gelukkig.
Ik woon in een flat dus eigenlijk zou je alles moeten horen.
Mijn onderbuurvrouw komt eigenlijk nooit buiten. Ik woon hier al bijna 3 jaar maar heb geen idee wie het is.
Ze wilde nog wel eens savonds de kerkradio aan zetten. Dit begon altijd om half elf tot kwart over elf.
Ze had hem wel zo luid dat ik na een week alle spalmen mee kon zingen.
Omdat ik lange werkdagen maakte en op dat moment erg gesteld was op mijn nachtrust heb ik een briefje door de bus gedaan.
Probleem opgelost.

Laatst was wel erg aandoenlijk, ik hoorde haar snachts om net over 12 happy birthday zingen.
Ze woont daar alleen dus ze zong voor zichzelf.

De rest ach....... af en toe hoor ik een lekkere beat door de huizen heen dreunen. Dit duurt altijd maar erg kort ik zelf ben daar ook niet heilig in

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:09

Nou, ik ben niet de enige.
Bij mij in de straat praten weinig mensen Nederlands. Dat maakt iets bespreken toch erg lastig.
Wat ze bijvoorbeeld vaak doen is hard toeteren als zie iemand ophalen. Alleen dat kan ook midden in de nacht zijn of heel vroeg in de ochtend. Klussen op de vreemdste tijden. Ruzie maken en daarbij hard schreeuwen.
De straat is vaak een rommel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 00:56

ILOVE_TARA schreef:
Leuk, spelende, schreeuwende, jankende kinderen onder je slaapkamerraam om 8 uur 's ochtends

Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk niet snel irriteer aan buren. Mijn enige bron van ergernis is dat het nu schoolvakantie is en hier aardig wat kinderen wonen in de flat. Die maken 's ochtends vroeg dus zo'n enorme herrie dat zelfs ik er wakker van wordt (en geloof me dat er echt heel wat voor nodig is om mij wakker te krijgen). Overigens maken kinderen hier tot 's avonds laat ook nog veel herrie. Hier wordt namelijk rustig buitengespeeld tot een uur of half 12 's nachts (soms zelfs ook als het geen schoolvakantie is :?).

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 01:08

Dat eeuwige gruwelijke gezeik.
Zijn oude mensen die 2 verdiepingen onder ons wonen, maar elk geluidje in de nacht is mijn schuld.
Ik kan niet thuis zijn of al uren slapen oid, ik heb het altijd gedaan, terwijl het menske direct onder me nooit wat hoort (ook op leeftijd) en nee die is niet doof oid.

Gelukkig keert de rust nu eindelijk terug maar het is zelfs zover geweest dat ze puur uit treiteren hebben geprobeerd dat me honden afgepakt zouden worden.

En ik irriteer me er ook mateloos aan dat ze nu een sticker met 'zuurstof' op hun voordeur hebben geplakt want dat mens is van mening dat ik nogsteeds in het trappenhuis onderweg naar de kelder rook, terwijl ik dat nooit heb gedaan :?

Ben niet de enige van het flat wat rookt , ze heb zelfs geprobeert dat ik de zijdeur niet meer mag gebruiken alleen de hoofddeur.
Voor paar jaar terug is zij alle deuren van 'onze' gallerij en die van eerste verdieping afgegaan om handtekeningen te verzamelen zodat pa en ik eruit moesten :?
Heb zelfs verschijnende keren gehad dat ik midden in de nacht werd wakker gebeld door politie dat ik overlast zou veroorzaken.

Paar x zelfs dat pa aan de voordeur stond , mooi balen voor haar want zij dacht dus dat pa nachtdienst had maar hij was dan net die nacht vrij ;)

Maar laatste tijd houden ze zich aardig rustig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 07:30

Die keiharde muziek die tot 3/4 uur 's nachts doorgaat. De wijkagent komt altijd langs, maar zodra die de deur uit is begint het weer :')
Verder irriteer ik me nergens aan, gaat goed in de buurt zo. :)

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 07:46

wij hebben de buren ver aan de overkant zitten en de rest woont zeker paar 100 meter verder op. dus helemaal geen last van buren :)