Opgeruimd staat netjes!
Je zal straks zien dat er wel leukere vriendjes zijn dan dit rare exemplaar!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
marius schreef:Ik heb zo'n vriend die gelijk in de auto springt om naar me toe te komen en naast mn bed mn handje vast gaat houden.. of ben ik nou de enige?
Yinka schreef:Wat ik dus niet snap, is dat je eerst hier een topic gaat openen en uitlaat over hoe vervelend je vriendje zich gedraagt, terwijl je hem nog niet eens in het echt hem over het 'probleem' hebt aangesproken. Waar gaat je relatie naar toe als je niet eens eerst naar hem toe communiceert.
Vervolgens ga je via msn, sms & Hyves communiceren. Iets wat funest is als je iets wil uitpraten. Zoiets je moet uitpraten als je tegen over elkaar zit, hoe moeilijk dat ook is. En je had moeten ingrijpen toen je broertje een krabbel plaatste, het is immers iets tussen jou en je ex, je broertje hoort daar niet tussen.
Ik snap dat je het vervelend vind dat hij zo reageert, en beterschap met je knie.

Zwerte schreef:Wat een hufter zeg!
Niet zo handig van je broertje maar mensen, niet te hard daarover aub! Ze zegt dat hij pdd-nos heeft dus oordeel pas als je weet wat dat inhoud... Het idee van hyves prive maken vond ik wel een goede, dan heeft hij er geen last meer van!
Hij praat voor hij denkt
(dus ineens heeel bot tegen diegene doen, terwijl ik er een discussie oid mee heb
Zeg ik natuurlijk wel wat van
)
Zwitsal schreef:veerle: over dat nooit eerst aan andere mensen vertellen ben ik t niet helemaal met je eens..
als ik bijv naar mezelf kijk..ik weet van mezelf dat ik af en toe nogal kan overreageren, ik reageer veel te heftig/emotioneel en denk dan niet meer rationeel/nuchter na (normaal gesproken ben ik juist wel heel nuchter).
als ik op zon moment gelijk tegen mn vriend ga beginnen gaat t gegarandeerd fout.. als ik t op zon moment voor mezelf hou koel ik nooit af en blijf er mee zitten..
als ik op zon moment mn verhaal aan iemand anders kwijt kan (t liefst per mail oid zodat ik t de volgende dag nog een keer kan lezen) dan is de druk even van de ketel af , mn frustraties er even uit.. en de volgende dag kan ik t heel voorval dan opnieuw bekijken en dan vanuit een rationeler oogpunt, de dag erna kan ik beter nadenken, beter redeneren en als ik er DAN nog mee zit ( 9 van de 10 keer denk ik namelijk pfff anne, waar maak je je in hemelsnaam druk om, er was niets aan de hand!) dan kan ik ook rustig met mn vriend praten zonder dat t uit de hand loopt.
voor mij is t dus soms wel gunstig om t even kwijt te kunnen voor ik t er met mn vriend over heb..