vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:43

Ik heb er slechts 3 woorden voor:

Opgeruimd staat netjes! ;)

Je zal straks zien dat er wel leukere vriendjes zijn dan dit rare exemplaar!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:44

marius schreef:
Ik heb zo'n vriend die gelijk in de auto springt om naar me toe te komen en naast mn bed mn handje vast gaat houden.. of ben ik nou de enige?

Nee hoor, ben je niet de enige. Mijn man zou ook meteen bij mij zijn, als eerste en zou ik daar echt niet over moeten smsen van 'waar blijf je' o.i.d.
Terwijl hij verder altijd enorm laks en vergeetachtig is, maar als het om mij gaat echt niet :D :+:

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:22

Vind het verhaal wel een beetje apart. En inderdaad jammer dat je broertje zich ermee heeft bemoeid.
Dit is iets tussen jou en je vriend. Het is niet fijn van hem dat hij niets heeft laten horen.. Dat had wel leuk geweest.
Maar ik denk dat jullie beter hadden kunnen communiceren zonder hyves, sms, msn..
Misschien was het dan nu nog je vriend geweest en had hij het een en ander uit kunnen leggen :)

Yinka

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 18:12

Wat ik dus niet snap, is dat je eerst hier een topic gaat openen en uitlaat over hoe vervelend je vriendje zich gedraagt, terwijl je hem nog niet eens in het echt hem over het 'probleem' hebt aangesproken. Waar gaat je relatie naar toe als je niet eens eerst naar hem toe communiceert.

Vervolgens ga je via msn, sms & Hyves communiceren. Iets wat funest is als je iets wil uitpraten. Zoiets je moet uitpraten als je tegen over elkaar zit, hoe moeilijk dat ook is. En je had moeten ingrijpen toen je broertje een krabbel plaatste, het is immers iets tussen jou en je ex, je broertje hoort daar niet tussen.

Ik snap dat je het vervelend vind dat hij zo reageert, en beterschap met je knie.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 18:35

Ben het helemaal met Yinka eens..
Als je een probleem met iemand hebt, never nooit over msn/sms/ander media doen, want dan krijg je geheit (huh hoe schrijf je dat?) misverstanden..

Maar oook noooit aan andere mensen je probleem vertellen voordat je het samen erover gehad hebt..
Ik bedoel mijn vriend smst ook wel eens niet terug, vergeet ook wel eens dat ik een toets had, dat ik naar de dokter moest (voor een controle ofzo) maar goed, zo gaan die dingen in het leven. en je gaat er echt neit dood aan dat je 2 uurtjes niets van die jongen hoort...

Verder mijn vriend zou meteen aan mn bed staan als ie de mogelijkheid had, maar soms kan dit nu eenmaal niet ivm werk/school of gewoon geen vervoer...

Hoop dat je knie snel over is;)

Kusje!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 19:36

veerle: over dat nooit eerst aan andere mensen vertellen ben ik t niet helemaal met je eens..

als ik bijv naar mezelf kijk..ik weet van mezelf dat ik af en toe nogal kan overreageren, ik reageer veel te heftig/emotioneel en denk dan niet meer rationeel/nuchter na (normaal gesproken ben ik juist wel heel nuchter).
als ik op zon moment gelijk tegen mn vriend ga beginnen gaat t gegarandeerd fout.. als ik t op zon moment voor mezelf hou koel ik nooit af en blijf er mee zitten..
als ik op zon moment mn verhaal aan iemand anders kwijt kan (t liefst per mail oid zodat ik t de volgende dag nog een keer kan lezen) dan is de druk even van de ketel af , mn frustraties er even uit.. en de volgende dag kan ik t heel voorval dan opnieuw bekijken en dan vanuit een rationeler oogpunt, de dag erna kan ik beter nadenken, beter redeneren en als ik er DAN nog mee zit ( 9 van de 10 keer denk ik namelijk pfff anne, waar maak je je in hemelsnaam druk om, er was niets aan de hand!) dan kan ik ook rustig met mn vriend praten zonder dat t uit de hand loopt.

voor mij is t dus soms wel gunstig om t even kwijt te kunnen voor ik t er met mn vriend over heb..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:56

Yinka schreef:
Wat ik dus niet snap, is dat je eerst hier een topic gaat openen en uitlaat over hoe vervelend je vriendje zich gedraagt, terwijl je hem nog niet eens in het echt hem over het 'probleem' hebt aangesproken. Waar gaat je relatie naar toe als je niet eens eerst naar hem toe communiceert.

Vervolgens ga je via msn, sms & Hyves communiceren. Iets wat funest is als je iets wil uitpraten. Zoiets je moet uitpraten als je tegen over elkaar zit, hoe moeilijk dat ook is. En je had moeten ingrijpen toen je broertje een krabbel plaatste, het is immers iets tussen jou en je ex, je broertje hoort daar niet tussen.

Ik snap dat je het vervelend vind dat hij zo reageert, en beterschap met je knie.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik vraag me ook echt af hoe oud jullie zijn en hoelang jullie een relatie hebben gehad?
Vind het allemaal erg raar gegaan en antwoord op beide vragen zou heel wat duidelijk maken. :)

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 13:55

Jullie moeten dit niet zo serieus nemen joh.. Hier is geen sprake van een relatie, meer een middelbare school verkering! Hebben jullie nooit een vriendje gehad die je bijv. alleen op school zag en je niet eens durfde te bellen?

Lekker verder gaan, vergeten die gozer. Er komt wel weer een andere op je pad!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:18

nja ze is toch 20? neem aan dat je dan geen middelbare school verkering meer hebt?
ik iig niet :P

Maar vind het niet leuk zoals hij reageerd tegen over jou. je bent beter af zonder hem. succes nog met je knie!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 02:21

Zwerte schreef:
Wat een hufter zeg!
Niet zo handig van je broertje maar mensen, niet te hard daarover aub! Ze zegt dat hij pdd-nos heeft dus oordeel pas als je weet wat dat inhoud... Het idee van hyves prive maken vond ik wel een goede, dan heeft hij er geen last meer van!

Ik vind de mensen er niet hard over hoor.
Maar hij had zich er buiten moeten houden, en als hij dat zelf niet in kan zien had ZIJ hem er op moeten wijze van joh dit kan niet, dit is niet jouw pakkie aan, of het hem niet moeten vertellen, en hem die krabbel laten verwijderen.

Nu heeft hij allemaal rotberichten en zegt zij ik bemoei me er maar niet mee, terwijl hij wel voor haar in de bres gesprongen is.
TS na alle pagina's hier gelezen te hebben denk ik dat je gewoon volwassen moet worden, dat betekend communiceren en verantwoordelijkheid nemen, communiceren met je ex, en verantwoordelijkheid nemen voor je broertje op zo'n moment, jij hebt dit veroorzaakt, dan moet je ook zelf de rotzooi opruimen, en die vriendinnen van je ex hebben natuurlijk die krabbel van je broertje gezien, vragen aan je ex wat er gebeurd is en ja dan krijg je dit, wat makkelijk te voorkomen was geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 07:28

het IS toch een l*l.... waarom zou niemand hem dat mogen vertellen :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 07:55

Ik vind dat TS ook niet erg volwassen doet. Praten over msn is sowieso not done. En dan je kleine broertje erop af sturen...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:09

Een relatie die communiceert via Hyves, MSN, SMS enz. is geen echte relatie. Dat is echt basisschool niveau. Dan kan je dit soort acties ook wel een beetje verwachten. Heeft noch de TS, nog haar ex-vriendje echt schuld aan. Waarschijnlijk stelde het gewoon allemaal niet zoveel voor.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:29

ik ben 21 en ik heb wel degelijk een serieuze relatie hoor..
alleen gaan wij niet zo met elkaar om als we eens mot hebben of het niet eens zijn met elkaar stapt er 1 van ons in de auto opweg naar de ander om het uit te praten

over msn en dergelijke kan je niks uit praten dat werkt gewoonweg niet en eindigt altijd in ruzie..

nou denk ik wel dat je beter af bent zonder hem..
maar in vind het een laag niveau zowel van hem je broer en van jou zoals het gegaan is..

je komt er nog wel achter hoe het in het ''echte'' leven werkt..

je hebt 20 jarigen en 20 jarigen..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:44

sja, mijn vriend kan ook wel ineens uit het niets heel vreemd ergens op reageren als ik even problemen met iemand heb := Hij praat voor hij denkt :+ (dus ineens heeel bot tegen diegene doen, terwijl ik er een discussie oid mee heb :+ Zeg ik natuurlijk wel wat van :j )
Dus kan mij het wel voorstellen dat haar broertje ook zo heeft gereageerd. Je kan moeilijk anderen sturen, want als hij zijn krabbel niet wil verwijderen, kun je er moeilijk iets tegen doen :)

Ben blij dat je van die kerel af bent! En als je iemand via msn kan dumpen, ach dan is er ook nooit sprake van een echte relatie geweest :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:22

Zwitsal schreef:
veerle: over dat nooit eerst aan andere mensen vertellen ben ik t niet helemaal met je eens..

als ik bijv naar mezelf kijk..ik weet van mezelf dat ik af en toe nogal kan overreageren, ik reageer veel te heftig/emotioneel en denk dan niet meer rationeel/nuchter na (normaal gesproken ben ik juist wel heel nuchter).
als ik op zon moment gelijk tegen mn vriend ga beginnen gaat t gegarandeerd fout.. als ik t op zon moment voor mezelf hou koel ik nooit af en blijf er mee zitten..
als ik op zon moment mn verhaal aan iemand anders kwijt kan (t liefst per mail oid zodat ik t de volgende dag nog een keer kan lezen) dan is de druk even van de ketel af , mn frustraties er even uit.. en de volgende dag kan ik t heel voorval dan opnieuw bekijken en dan vanuit een rationeler oogpunt, de dag erna kan ik beter nadenken, beter redeneren en als ik er DAN nog mee zit ( 9 van de 10 keer denk ik namelijk pfff anne, waar maak je je in hemelsnaam druk om, er was niets aan de hand!) dan kan ik ook rustig met mn vriend praten zonder dat t uit de hand loopt.

voor mij is t dus soms wel gunstig om t even kwijt te kunnen voor ik t er met mn vriend over heb..

Bedoelde het ook een beetje anders, maar ik bedoel niet tegen mensen die je helemaal niet kent, maar heb het er dan met je moeder of iemand anders over, en niet zo oop internet gooien!

Tenminste dat is iets wat ik nooit zou doen!