Maar goed heb wel foto van cabbie hoe hij er nu bij staat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb die er ook zelf ingezet en zo komen er ook andere koplampen in en andere achterlichten.
Mama_Suus schreef:Ik heb een kaphoes met een complete rij drukknopen aan de zijde van de bank, de haken die erop moeten zitten, zitten er niet op en ik heb ook geen lusjes eraan zitten.
Op de kaphoes horen maar 2 drukkers te zitten, aan de achterzijde van de ruiten zit een soort plastic driehoekje, hierin druk je de drukker. Dan zitten er idd op je kap 2 lusjes en aan je hoes in de hoeken 2 haakjes. Aan de hoes zitten ook nog 2 stroken met klittenbanden die je tussen je hoedenplank en je achterbank kan klitten.
Daarnaast heb ik het idee dat mijn voorstoelen niet origineel zijn, of het onderstel. Aangezien de stoel niet te verstellen is...
Bedoel je dat je de stoel niet naar voren of achteren kan schuiven, of de leuning verstellen of dat de hoogte van de zitting niet verstelbaar is?
Ik zoek niet iemand om me te helpen opknappen, ik zou graag eens een andere golf 1 cabrio van dichtbij bekijken en vooral binnenin om te kijken hoe het normaal hoort te zijn. Mijn auto is volgens mij van een doe het zelfer geweest die wel wilde maar niet kon. Op het eerste oog ziet hij er leuk uit, maar zit zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant veel werk aan...
Het eerste weekend van september gaan we met een groep naar Valkenburg toe, misschien leuk om langs te komen
....
(wat ik heeeeel erg vond)
Nikka schreef:Coby schreef:Ik rijd een beetje cabrioEen eendje van nu 25 jaar oud.
Dat vind ik nu ook een hele stoere auto. Foto?
Maar daar is hij nog in de oude kleur. Inmiddels na een ongeluk met de motorkap (die vloog zomaar open tijdens het rijden, best eng
) heeft hij nu een rode motorkap en zwarte deuren. Over een paar weken is hij helemaal zwart. En hoop ik weer een beetje roestvrij. Want roesten kunnen ze wel als de beste!