Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:slimmerik schreef:KNIP
Nogmaals:![]()
Bekend of niet of sinterklaas of zwartepiet, interesseert mij geen biet!
Ik ben iemand die echt mijn bek wel opentrekt hoor...
Soms ben ik het eens met KiWiKo, maar wij zijn het ook weleens heel erg oneens geweest.
Ik heb al laten weten dat ik het ook niet ideaal vind.
Maar ook heb ik laten weten dat je misschien een ander topic moet openen en daar die discussie in moet gaan starten.
Maar volgens mij ben jij niet zo slim als je naam doet vermoeden.

Ze heeft geen Bokkers nodig die voor haar een ander de pan gaan inhakken, en aan haar reacties op Slimmerik te zien, heeft ze zelf die behoefte ook niet, omdat ze gewoon normaal uitlegt en alles...
slimmerik schreef:Àls het topic op slot gaat, komt het vast door de persoonlijke aanvallen richting mij. Dàt is verboden op bokt maar laten we a.u.b. weer ontopic verder gaan.
Trouwens heb ik ook ondanks de persoonlijke aanvallen richting mij het team verzocht het topic weer te heropenen. Laten we het a.u.b. zo houden.
kimmie1 schreef:Het enige wat ik niet echt vind kunnen is dat kind over de zeik is, Kim hier op bokt zit en kind met een hulpverlener aan de lijn hangt. Denk dat ze op zo een moment meer haar moeder nodig heeft als iemand aan de andere kant van de telefoon.
) tegelijk ook zo gesloten als een oester. De diverse dingen die ik heb meegemaakt, die ging ik echt niet richting mijn ouders vertellen. Echt niet. Meestal pas na een paar maanden, en soms zelfs jaren, en soms zelfs geheel _niet_ waar ik mee zat. Terwijl ik een deel van die dingen wel richting hulpverleners gedeeld heb...
daantjuhhh schreef:slimmerik schreef:Àls het topic op slot gaat, komt het vast door de persoonlijke aanvallen richting mij. Dàt is verboden op bokt maar laten we a.u.b. weer ontopic verder gaan.
Trouwens heb ik ook ondanks de persoonlijke aanvallen richting mij het team verzocht het topic weer te heropenen. Laten we het a.u.b. zo houden.
Nogmaals mijn excusses, zie hier boven.
Dacht niet helder na.

Caira schreef:Er daarnaast, ik kan geen respect opbrengen voor mensen die zich verschuilen achter een 'fake' profiel.
Het heeft geen zin om nu zo hard te gaan hakken op iemand waardoor dit topic wederom op slot gaat.
Maya schreef:kimmie1 schreef:Het enige wat ik niet echt vind kunnen is dat kind over de zeik is, Kim hier op bokt zit en kind met een hulpverlener aan de lijn hangt. Denk dat ze op zo een moment meer haar moeder nodig heeft als iemand aan de andere kant van de telefoon.
Maar kun je dat Kim aanrekenen?
Ik kom uit een gezinssituatie waar mijn ouders áltijd thuis zijn en vrij aardig beschikbaar (agrarisch bedrijf). Maar ik was (ben) tegelijk ook zo gesloten als een oester. De diverse dingen die ik heb meegemaakt, die ging ik echt niet richting mijn ouders vertellen. Echt niet. Meestal pas na een paar maanden, en soms zelfs jaren, en soms zelfs geheel _niet_ waar ik mee zat. Terwijl ik een deel van die dingen wel richting hulpverleners gedeeld heb...
kimmie1 schreef:Ik denk dat Kiwiko de dingen goed aan het oppakken is, in iedergeval wat betreft het bedrijf. Het enige wat ik niet echt vind kunnen is dat kind over de zeik is, Kim hier op bokt zit en kind met een hulpverlener aan de lijn hangt. Denk dat ze op zo een moment meer haar moeder nodig heeft als iemand aan de andere kant van de telefoon.
Moet wel zeggen dat ik vind dat Kim netjes reageert op kritiek en hier ook echt wat mee probeert te doen.
die krijg je, doordat er iemand voor je is wanneer je thuis komt, om je verhaal kwijt te kunnen en aan te kunnen spiegelen, ongeacht of het nou de moeder is of niet.
met zoveel woorden. LimaMambo schreef:kimmie1 schreef:Ik denk dat Kiwiko de dingen goed aan het oppakken is, in iedergeval wat betreft het bedrijf. Het enige wat ik niet echt vind kunnen is dat kind over de zeik is, Kim hier op bokt zit en kind met een hulpverlener aan de lijn hangt. Denk dat ze op zo een moment meer haar moeder nodig heeft als iemand aan de andere kant van de telefoon.
Moet wel zeggen dat ik vind dat Kim netjes reageert op kritiek en hier ook echt wat mee probeert te doen.
ik denk juist dat het voor een kind makkelijker praten is met iemand die helemaal buiten de problemen staat..
als sanne continu met kim moet praten over de problemen van kim, kan dat wel eens omslaan in een negatieve spiraal waar het heel moeilijk uit te komen is..
tips kan kim dan niet makkelijk geven hoe er mee om te gaan
dat is voor een buitenstaander makkelijker
LimaMambo schreef:kimmie1 schreef:Ik denk dat Kiwiko de dingen goed aan het oppakken is, in iedergeval wat betreft het bedrijf. Het enige wat ik niet echt vind kunnen is dat kind over de zeik is, Kim hier op bokt zit en kind met een hulpverlener aan de lijn hangt. Denk dat ze op zo een moment meer haar moeder nodig heeft als iemand aan de andere kant van de telefoon.
ik denk juist dat het voor een kind makkelijker praten is met iemand die helemaal buiten de problemen staat..
als sanne continu met kim moet praten over de problemen van kim, kan dat wel eens omslaan in een negatieve spiraal waar het heel moeilijk uit te komen is..
tips kan kim dan niet makkelijk geven hoe er mee om te gaan
dat is voor een buitenstaander makkelijker
Kritiek leveren, omdat iemand in een vakantiewoning woont, slaat helemaal nergens op. slimmerik schreef:Het heeft er inderdaad voor een groot deel mee te maken dat Kim "boktbekend" is, dat er zo coulant mee omgegaan wordt. Daar ben ik van overtuigd.
Kim heeft er een zooitje van gemaakt en inderdaad wordt imo Sanne daar o.a. de dupe van.
Sanne wordt maar ff op therapie gestuurd dan heeft mammie er tenminste "alles" aan gedaanen er een goed gevoel bij
sorry hoor slimmerik, maar kon Kim er íets aan doen dat Sanne haar oma kwijtraakte, moest mee verhuizen, en dat het uitraakte tussen Kim en de vriend die Sanne zo te gek vond?
nee dus.
en het i.m.o. een erg goede zet om dan te kiezen voor een therapeut waar een kind regelmatig mee kan praten!
In april zou de tuin al klaar zijn zodat omwonenden op het terrein geen last meer van zouden ondervinden. Is nog niet gebeurd dus.
je moet soms prioriteiten stellen, tuin is wel het minst belangrijk
60000 aan rekeningen openstaan en een meervoud daarvan nog te innen? Yeah right. Dit komt ook niet van de ene op de andere dag.
in een bedrijf heb je snel met zulke bedragen te maken hoor...
Huis schoon maken wordt maar een keer in de zoveel tijd gedaan en ondertussen pocht Kim er flink op los wat voor een gewèldig bedrijf ze toch niet runt.
???
Je eigen privé bedrijf is de ineenstorting nabij.
waar baseer je dat op?
Als je dan zoveel money hebt, zorg dan dat je een oppas voor Sanne hebt en je huis schoon blijft waar je kind in dient op te groeien.
eens
En huur een kundige boekhouder in.
eens
Èn maak eindelijk die tuin eens klaar of nog beter: ga in een normale woning wonen ipv een vakantiewoning.
dat is ieders eigen keuze,ik ga bijvoorbeeld ook niet in de randstad wonen omdat daar meer werkgelegenheid is..
De capaciteiten om het allemaal goed aan te pakken beweer je iig in huis te hebben.
)