Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kazan schreef:ik ben net 20 en mn dochtertje is nu bijna 4weken oud.
Ik vind dat je zelf goed moet nagaan of je er wel klaar voor bent en of je je kindje zekerheid kan bieden Qua geld/werk/liefdes plaatje.
als dat allemaal goed zit zou ik niet weten waarom niet?
Mja niet wetende dat er een scheiding zou komen. Ben een tijdje alleenstaande mama geweest en nu een nieuwe vriend en wonder 3 is op komst. Om dan te zeggen ik wil geen kinderen meer omdat me relatie fout kan lopen? Nee want ik weet dat ik het als alleenstaande moeder ook red.
dat vind ik egt heeel erg vroeg! okee, misschien een ongelukje, maar ik zou het niet willen houden dan!
maar nu ik ouder ben en een vriend heb zou ik het in de toekomst tog wel leuk vinden
maar pas als ik over de 25 ben hoor! WillemYntJee schreef:Moelie schreef:Zoals ik me kan herrinderen was ik 1 dag de pil vergeten omdat ik toen ergens anders sliep en 'm niet bijhad. Toen heb ik meteen die dag erna een extra pil genomen. Wist ik veel dat ik dan meteen zwanger zou raken!![]()
Anders had ik echt wel de morning after pil genomen hoor.
En idd, er zijn ook een paar mensen die gewoon door de pil heen zwanger worden...
Prima dat jij het geen ongelukje noemt, maar je bent er niet bijgeweest en ik heb het er moeilijk zat meegehad. Alsof ik het allemaal expres heb gedaan.. En zoveel mensen vergeten welles een dagje de pil, dokter zei dat ik gewoon erg vruchtbaar ben en dat ik toen net in de cyclusperiode zat ofzoiets.. Iig een periode dat het eitje snel bevrucht word.
Dus dan heb je wel maatregelen getroffen, het bleek alleen niet genoeg te zijn dat is heel wat anders!
Maar dat vertelde je er net niet bij, dus ja dat kan k ook niet ruiken
Marilla schreef:Bizar, maar waar.. Bij ons in het dorp werkte een meisje in de supermarkt en die was 's ochtends op haar werk vreselijk ziek geworden. Vreselijke buikpijn etc. Dokter erbij gehaald en acuut naar het ziekenhuis gestuurd, ze was aan het bevallen en wist niet eens dat ze zwanger was! Te laat voor morningafterpilBizar verhaal, heb het ook echt van haarzelf moeten horen voordat ik het geloofde. Ze slikte gewoon nog de pil en werd nog gewoon ongesteld. Wel werd ze dik, maar dat was ze al, dus dat vond ze zelf niet zo raar. Zelf denk ik dan van , je zal toch leven voelen in je buik of niet? Maarja..
Verder is er vorige week hier ook nog een meisje bevallen van 16 jaar. Ze weet niet eens wie de vader is, gaan de roddels..
Meisje zelf is er hartstikke blij mee, maar ik vraag me toch stiekem af hoe dat verder moet
Ik wil zelf pas rond m'n 26e kinderen.. Maargoed, dat kan je niet echt plannen. Nu alleen maar hopen dat die pil z'n werk doet de komende jaren, zoals afgelopen 2 jaar

) 
Hij zal nooit oud genoeg zijn voor kinderen hahaha