Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dicenbalt schreef:dwaallicht schreef:Tja dat heet nou beeldspraakkooitje wel of kooitje niet doet er weinig toe..
Nee, maar daarvoor zijn er bepaalde gedragsregels in onze maatschappij, omdat niet iedereen uit zichzelf weet (of doet) wat juist is. En ook in je relatie kan je bepaalde afspraken rond normen en waarden hebben en die verschillen bij iedreen anders. Die regels zijn het "kooitje" van de maatschappij en je relatie
dicenbalt schreef:Maar tjonge, wat zullen diegene die zo blindelings vertrouwen ontzettend hard op hun b*k gaan zeg, mochten ze er al ooit achter komen dat hun vriend vreemd gaat. Want tja, als hij zegt dat ie niet aan het zoenen was maar even aan een raar plekje voelde dan is dat toch zoZe zijn toch vrienden...
dicenbalt schreef:Maar tjonge, wat zullen diegene die zo blindelings vertrouwen ontzettend hard op hun b*k gaan zeg, mochten ze er al ooit achter komen dat hun vriend vreemd gaat. Want tja, als hij zegt dat ie niet aan het zoenen was maar even aan een raar plekje voelde dan is dat toch zoZe zijn toch vrienden...
dicenbalt schreef:Oh en ik ben wel bevriend met andere jongens, maar daar slaap ik niet bij. Desnoods komt mijn vriend me 's nachts nog even ophalen
dicenbalt schreef:Maar dat probeer ik te zeggen, zolang beide partijen het ergens over eens zijn is alles oke, wel of niet slapen het ligt er maar aan hoe je er beiden tegenover staat. Maar als er 1 ergens een probleem mee heeft moet je er of een oplossing voor zoeken, of accepteren dat 1 iemand ongelukkig is in de relatie of er een punt achter zetten
brigitta1987 schreef:dicenbalt schreef:Oh en ik ben wel bevriend met andere jongens, maar daar slaap ik niet bij. Desnoods komt mijn vriend me 's nachts nog even ophalen
Maar als het toch alleen vrienden zijn, en jullie weten allebei dat er niks gebeurt, waarom zou je er dan niet blijven slapen als het toevallig zo uitkomt?
Bij jongens waar ik er niet zeker van zou zijn, zou ik ook niet blijven slapen, maar de meeste jongens (die ik ken in elk geval) zijn zo betrouwbaar als watHet maakt dan niks uit of ik bij hen blijf slapen of bij een vriendin, dat is hetzelfde principe.
dicenbalt schreef:wat een onzin.Maar tjonge, wat zullen diegene die zo blindelings vertrouwen ontzettend hard op hun b*k gaan zeg, mochten ze er al ooit achter komen dat hun vriend vreemd gaat. Want tja, als hij zegt dat ie niet aan het zoenen was maar even aan een raar plekje voelde dan is dat toch zoZe zijn toch vrienden...
dicenbalt schreef:Oh en ik ben wel bevriend met andere jongens, maar daar slaap ik niet bij. Desnoods komt mijn vriend me 's nachts nog even ophalen