Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:20

crossmonster schreef:
Kannst du Fransosisch ? Heb je die ook vast wel eens gehoord ?

Deze ken ik nog niet, maar ik kan dus wel echt behoorlijk goed Frans, dus ja... niet intrappen dus :+ :D

En voor de rest allemaal wel hele bekende dingen, zoals exen, boeren, ruften, ego [oeps? :+ ]..

Ik had een keer afgesproken met een jongen waarvan ik op foto's dacht te zien dat 'ie best knap was. Dus ik wachten en wachten en wachten.. Meneer moest nog eerst "even wat ophalen bij de apotheek." Maarja.. ik was daar aan het wachten en de ene na de andere leuke jongen loopt langs me en ik steeds maar denken dat dat 'm misschien wel zou kunnen zijn. En ja hoor, wat komt daar aan? Juist, de meest vreselijk lelijke DROEFTOETER die ik ooit in m'n leven heb gezien. De kleren [een gele regenjas ofzo, van die afgeknipte handschoenen, zodat de vingertoppen vrij zijn [al zie ik het nut van een handschoen dan niet meer in :+ ]], dat hoofd, de tanden, z'n haar, maar dat hóófd!! :oo Ik walgde echt direct van 'm, wat een VRESELIJK figuur!! En hij maar kletsen enzo en ik maar denken: "Ohh god, wat een sneu jong, wat een droeftoeter, ohmygod, wat issie lelijk, als 'ie maar niets gaat doen ofzo, wat een droeftoeter."

We gingen dus "gezellig" winkelen, dus naar winkels die ik leuk vind. Maar hij niets kopen enzo, amper naar kleren kijken. En als ik zei: "dit is wel leuk!" de hele tijd met "ja, best wel" antwoorden. Zegt 'ie: "zullen we ook even naar de Zeeman gaan? Daar hebben ze altijd wel leuke kleren." Nou, m'n smoel viel bijna open van verbazing. Mijn GOD!! Dat doe je toch niet? Niet op een "date"! :oo Nou, vooruit, ik mee naar binnen, maarr... eerst even kijken of je niet iemand bekends ziet [wat ik trouwens de hele tijd heb gedaan, omdat ik niet met zo'n figuur gezien wil worden] want ja.. de zeeman he :+

Toen we de Zeeman uit kwamen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest, omdat ik nog van alles voor school moest doen. Zegt 'ie: "nog een afscheidshug" dus die heb ik heeeeeel snel gedaan en toen had ik echt het gevoel dat ik ging kokhalzen. Ik heb echt nog nooit zó ontzettend van iemand gewalgd!!

Dus.. een échte afknapper op de eerste date: kleren kopen bij de Zeeman...

Yesterday

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:25

op de playstation :=
*oke dit gaat over liefdes van 15 jarigen :'), maar leuk is anders*

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:29

Ik heb ooit eens een eerste date gehad in de dierentuin in Emmen. Was zo'n beetje stoer tiep, rocker, kistjes, dat idee. Waren we bij zo'n aquarium binnen, haalt meneer zijn hand open aan een scherp randje ergens ofzo. En flink bloeden, dus ik bied hem netjes een zakdoekje aan. Nu, ik had het nog niet afgegeven, of meneer gaat voluit tegen de vlakte. Toen hij weer "bij" was kwam er zwakjes uit: "Ik kan niet zo goed tegen bloed..." Nee dat was wel duidelijk ;)
Ik vond hem gek genoeg toen lang zo stoer niet meer :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:09

ericalucasz schreef:
Ik heb ooit eens een eerste date gehad in de dierentuin in Emmen. Was zo'n beetje stoer tiep, rocker, kistjes, dat idee. Waren we bij zo'n aquarium binnen, haalt meneer zijn hand open aan een scherp randje ergens ofzo. En flink bloeden, dus ik bied hem netjes een zakdoekje aan. Nu, ik had het nog niet afgegeven, of meneer gaat voluit tegen de vlakte. Toen hij weer "bij" was kwam er zwakjes uit: "Ik kan niet zo goed tegen bloed..." Nee dat was wel duidelijk ;)

hahaha!! die is leuk!! GEWELDIG!

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:20

Prachtig topic :D
Heb geen rampzalige dingen meegemaakt op date, alleen wel een jongen die echt perfect leek:
Leuke kop, beetje a la edward cullen (daar deed ie me direct aan denken :o ), lekker nonchalant haar, goeie kleding, hygienisch, humor, wijs voor zn leeftijd, studeert op uni, enz, enz.
Tot we gingen zoenen... MAN wat vreselijk. Ik was verdoofd en stond daar maar en hij maar doorgaan :+

Heb daarna nog een keer afgesproken om te kijken of het beter ging maar nee :+ Ik heb maar erg subtiel zijn pogingen tot vervolgafspraken vermeden :+

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:28

Hahaha super leuk topic, binnenkort maar eens helemaal lezen. :D
Een echte afknapper vind ik als ze meteen aan je gaan zitten :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:50

Nell_ schreef:
_Chantal89 schreef:
Toen ik nog een stuk jonger was (zo'n jaar of 14) ging ik met 2 vriendinnen winkelen in Utrecht. Ik had een tijdje msncontact met zo'n jongen uit :? (geen idee meer eigenlijk, ver weg van mijn woonplaats :P ) via de cam vond ik hem leuk dus meneer zou daar ook heen komen..
En wat was hij lelijk in het echt :O ! Met vriendinnen dus vaak de winkels in en vooral zorgen dat hij niet echt in de buurt kwam :P Ik had hem beloofd zijn treinkaartje terug te betalen, dus heb ik een van die vriendinnen het geld gegeven en gevraagd of ze hem wilde verzoeken alsjeblieft naar huis te gaan :o :o .
Wat hij toen uiteindelijk gedaan heeft. Hier hebben we later nog veel lol om gehad. En die jongen? Die heb ik daarna natuurlijk niet meer gesproken :+

Was dit niet met mij?
Ik herken dit verhaal zo erg :+ of heb je het me gewoon eens verteld?

Ja daar was jij bij! Carly ook, die heeft hem toen weggestuurd :p

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:52

Zie je, dat dacht ik al! Ik kan me het nog herinneren dat we daar waren enzo, en het treinkaartje, maar ik kan me die jongen niet meer herinneren helaas :+

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:54

Ik heb ooit een date gehad....en aan het eind vande avond wist ik waar die het gas van kreeg, heb ik gehoord hoe dat gas klonk, wist ik dat die aan de diarree was, heb ik dus ook gehoord hoe die zich uitleefde op de wc en toen die eruit kwam kreeg ik als reactie: wil je er ook nog een omschrijving van.
Echt elk totaal onbeschoft geluid wat je als mens kon maken kwam eruit.
Verder trouwens een aardige gast....maar dat soort dingen wil ik pas weten als ik lang genoeg bij hem ben om te denken ach...verder is die wel lief.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:56

ericalucasz schreef:

Die is mooi _O-

Mika7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:58

Sily schreef:
Ik heb ooit een date gehad....en aan het eind vande avond wist ik waar die het gas van kreeg, heb ik gehoord hoe dat gas klonk, wist ik dat die aan de diarree was, heb ik dus ook gehoord hoe die zich uitleefde op de wc en toen die eruit kwam kreeg ik als reactie: wil je er ook nog een omschrijving van.
Verder trouwens een aardige gast....maar dat soort dingen wil ik pas weten als ik lang genoeg bij hem ben om te denken ach...verder is die wel lief.

Arme jongen :(:)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:16

Mika?
Hij arm???

Ik heb niet in zijn gezicht geboerd hoor :P

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 08:33

Banjer schreef:
ah zo... :') Goed dat ik het weet, dan hoef ik daar volgende keer niet mee te blunderen :')

Wat ik overigens niet vond kunnen op een eerste date jaaaaaaaaaren terug, was dat ik gelijk mijn hele schoonfamilie ging ontmoeten en een gezellig familieavondje voor de tv had :\
Ik heb nooit meer wat van me laten horen... (ik was toen 17 ofzo :+ )

Dat is ook een afknapper ja! :oo

Ingmar_ schreef:
crossmonster schreef:
Kannst du Fransosisch ? Heb je die ook vast wel eens gehoord ?

Deze ken ik nog niet, maar ik kan dus wel echt behoorlijk goed Frans, dus ja... niet intrappen dus :+ :D

En voor de rest allemaal wel hele bekende dingen, zoals exen, boeren, ruften, ego [oeps? :+ ]..

Ik had een keer afgesproken met een jongen waarvan ik op foto's dacht te zien dat 'ie best knap was. Dus ik wachten en wachten en wachten.. Meneer moest nog eerst "even wat ophalen bij de apotheek." Maarja.. ik was daar aan het wachten en de ene na de andere leuke jongen loopt langs me en ik steeds maar denken dat dat 'm misschien wel zou kunnen zijn. En ja hoor, wat komt daar aan? Juist, de meest vreselijk lelijke DROEFTOETER die ik ooit in m'n leven heb gezien. De kleren [een gele regenjas ofzo, van die afgeknipte handschoenen, zodat de vingertoppen vrij zijn [al zie ik het nut van een handschoen dan niet meer in :+ ]], dat hoofd, de tanden, z'n haar, maar dat hóófd!! :oo Ik walgde echt direct van 'm, wat een VRESELIJK figuur!! En hij maar kletsen enzo en ik maar denken: "Ohh god, wat een sneu jong, wat een droeftoeter, ohmygod, wat issie lelijk, als 'ie maar niets gaat doen ofzo, wat een droeftoeter."

We gingen dus "gezellig" winkelen, dus naar winkels die ik leuk vind. Maar hij niets kopen enzo, amper naar kleren kijken. En als ik zei: "dit is wel leuk!" de hele tijd met "ja, best wel" antwoorden. Zegt 'ie: "zullen we ook even naar de Zeeman gaan? Daar hebben ze altijd wel leuke kleren." Nou, m'n smoel viel bijna open van verbazing. Mijn GOD!! Dat doe je toch niet? Niet op een "date"! :oo Nou, vooruit, ik mee naar binnen, maarr... eerst even kijken of je niet iemand bekends ziet [wat ik trouwens de hele tijd heb gedaan, omdat ik niet met zo'n figuur gezien wil worden] want ja.. de zeeman he :+

Toen we de Zeeman uit kwamen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest, omdat ik nog van alles voor school moest doen. Zegt 'ie: "nog een afscheidshug" dus die heb ik heeeeeel snel gedaan en toen had ik echt het gevoel dat ik ging kokhalzen. Ik heb echt nog nooit zó ontzettend van iemand gewalgd!!

Dus.. een échte afknapper op de eerste date: kleren kopen bij de Zeeman...

Mooi, hoe je dat vertelt :+

ericalucasz schreef:

Aah dat is best schattig, hoe die dat dan zei :P

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:09

Hahah geweldig die verhalen hier _O-

Ik had eerst een jongen leren kennen met carnaval, en ik vond hem wel interessant en hij mij blijkbaar ook. Is hij via iemand achter mn naam gekomen zodat hij me kon toevoegen op hyves. Nou op hyves een beetje gekletst, msn gegeven en daar verder gepraat. Na een hele tijd telefoonnummers uitgewisseld en een beetje smsen enzo. Nou dit liep een 'beetje' uit de hand :+ Kreeg zo ongeveer 15/20 smsjes van hem PER UUR. En als ik dan niet reageerde kreeg ik nog eens duizend smsjes of er misschien iets was. Stelde hij een keer voor om uit eten te gaan, hij wist wel een leuk restaurant. Dus ik met vriendinnen opzoeken waar dat restaurant dat mocht zijn... Bleek dat het een friettent met een extra groot stuk erbij gebouwd was :+ Nou wist niet meer hoe snel ik hem helemaal niet meer zou smsen of iets dergelijks. Uiteindelijk heb ik nog twee dagen lang alleen maar smsjes van hem gehad, maar hier niet meer op gereageerd :o Als ik hem nu tegenkom opstap durft hij niks meer te zeggen haha :evaw:

Ohja en de eerste date met mn vriend was ook niet zo'n succes. Hij was echt super zenuwachtig en durfde heel weinig te zeggen. Dus het gesprek kwam meer van mijn kant, hij durfde wel antwoord te geven maar daar was dan eigenlijk ook alles wel mee gezegt haha. Later zei hij ook dat hij onwijs zenuwachtig was en niet wist hoe hij zich moest gedragen en wat hij moest zeggen. Dit is later helemaal goed gekomen en nu lachen we af en toe nog om zijn onnozelheid :Y)

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:34

Sily schreef:

Jag, je hebt echt vieze mensen :+ :P

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:44

prachtig topic om te volgen dit! hahah

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:32

Haha heerlijk die verhalen :D .

Hmm wat kan niet...als 16-jarige je paar jaar oudere zus en vriend meenemen op valentijns en tevens eerste date en die in de cinema nog eens vlak achter je laat zitten zodat ze je de hele tijd in het oog kan houden...En daarna nog eens in het café van de cinema iets willen nadrinken...waar zijn ouders en andere familieleden zaten die deden alsof ik net verloofd was terwijl ik hem nog niet eens met een vinger had aangeraakt...Nu was het gelukkig een jongen die ik in de verste verte niet leuk vindt, ik had het hem beloofd om het eens te proberen(een date om hem beter te leren kennen) omdat hij zoveel moeite had gedaan...Dus eigenlijk was ik nog wel redelijk blij dat er zoveel familie was, en ik heb hem toch maar duidelijk gemaakt dat het nooit iets zou worden :D .

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:50

Geweldige reacties hier! Mannen kunnen af en toe ook zo handig zijn :D!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:56

Alleen maar stoere verhalen over zat zijn en vakanties met vrienden en waar ze wel niet allemaal hadden lopen kotsen :r
Terwijl het zo'n schattige jongen leek.

Mijn ex leerde ik kennen tijdens het stappen, was met een groepje op stap die bij mij bleven slapen dus wij liepen met zijn 5e terug en hij liep doodleuk mee. Mij best, maar hij liep dus ook doodleuk mijn appartementje mee naar binnen en ging mijn fotowand in mijn slaapkamer staan te bestuderen. Vond ik niet echt netjes ;) Dus ik deed het licht uit en maakte een paar lompe opmerkingen, toen ging hij snel richting huis. En was totaal verbaasd dat ik na een paar dagen toch iets liet horen :D Week later zou ik zijn appartement komen keuren, ik doodleuk gesmst of het goed was dat ik mijn hond meenam. Die wurmde zich echt tussen ons in op de bank, jaloers kreng dat het is :))
Ondanks mijn jaloerse hond zijn er toch nog heel wat herhalingen geweest ;)
Maar mocht ik weer eens iemand treffen voor een date, ik neem mijn hond mee :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:09

HAHAHAHA Geweldig dit :P Nou dan zal ik ook maar even :P

Ik heb toch ooit zo'n trauma opgelopen door met iemand af te spreken die ik van internet kende (ik geloof via hyves ofzo) :P Ik was 14, hij 16 en op msn was het altijd erg gezellig, hij leek vanaf een foto ook best knap, en ook aan de telefoon klonk hij aardig.. Toen wou hij dus afspreken en ondanks dat ik het doodeng vond leek me dat best leuk :) Hij zou me bij mij thuis op komen halen (anders mocht ik niet van mijn moeder) en daarna zouden we bij hem thuis (aan de andere kant van de stad.. ) een filmpje kijken. Goed.. de bel ging, ik deed de deur op en mijn eerste gedachte was: NEEEE IK WIL NIET MEE.. hij even mee langs mijn moeder, en ik keek haar nog aan met een smekende blik ("HOU ME AJB THUIS!") en ze zegt: veel plezier! en toen moest ik wel :P Goed... ik dus met hem mee naar zijn huis, filmpje op en op de bank. Dat was prima.. want de film was leuk :D tot hij steeds een stukje dichterbij schoof (waarop ik steeds een stukje verder richting de hoek van de bank schoof..) Toen ging zijn arm op de achterleuning van de bank *oeps* en schoof hij nog eens wat dichterbij.. vervolgens "viel" zijn arm van de bank (juist ja, om mij heen) en zei hij: mag wel toch? Ik wist me zo geen houding te geven dat ik piepte "ja hoor" en meteen begon te bedenken hoe ik daar in godsnaam zo snel mogelijk weg kon komen :P Meneer schoof nog een stukje dichterbij.. en hij keek de hele tijd naar mijn hoofd/mond.. en ik maar strak naar de film kijken. Op een gegeven moment kwam hij steeds dichterbij met zijn hoofd.. dus toen deed ik alsof ik HEEL nodig mijn drinken moest pakken en ging vervolgens schuin op de bank zitten met mijn knie/been tussen ons in zodat hij niet meer dichterbij kon komen en ook zijn arm niet meer om me heen kon doen := Ik heb de film nog afgekeken, en toen gezegd dat ik echt HEEL veel hoofdpijn had en graag naar huis wou. wij naar buiten, zegt hij: krijg ik nog een afscheidskus? maar hij wees naar zijn wang, en ik d8: vooruit.. dat moet dan maar.. draait hij zijn hoofd bij waardoor het toch een kus op de mond werd.. BAH BAH BAH.. of hij me ook nog even thuis moest brengen? "NEE" Ik ben nog nooit zo hard weggefiets, en ondanks dat ik de weg niet kende in zijn woonwijk fietste ik in 1 streep recht naar huis, onderweg wel 100 keer mijn lippen afvegend en nieuwe labello opsmerend :=

De arme stakker vroeg savonds op msn ook nog of ik het leuk had gevonden en wanneer we weer zouden afspreken?

Ik heb heel banketstaaf gezegd: ik vond de film heel leuk, maar jammer dat jij erbij was..

Zegt hij ook nog: hoezo?

Echt.. ik viel bijna van mijn stoel van het lachen, hoe banketstaaf ook :P Ik heb hem maar gezegd dat ik hem toch niet leuk vond en de date niet voor herhaling vatbaar vond :=

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:10

(overigens is dit verhaal nog VEEL leuker als ik het in real life vertel en kan voordoen hoe het ging := )

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:43

Oh meiden ik lig hier werkelijk slap van het lachen, maar wel heel stilletjes want ik ben op het werk!

Hier mijn horrorverhaal. Ik werd uitgenodigd door een neef van een kennis van me om eens mee te gaan eten, als vrienden ( nooit 1 foto gezien). Ging nog een vriendin van mij mee en een vriend van hem. We spraken al laat af naar mijn smaak (21.00) en toen kwamen ze meer dan een uur te laat zonder geldige reden!! Wij dus niet meer eten natuurlijk, honger was over en we hadden van armoede maar een stokbroodje besteld, Die vent was onwijs lelijk, had zo’n dikke snor en kon geen conversatie op gang houden. Toen mompelde hij ook nog iets over een ex/vriendin met wie hij zo’n poedersuiker mee had en toen dacht ik: oh god laat dit snel afgelopen zijn! Er was een band die avond en die begonnen te spelen, dus we stonden op van het tafeltje. De ober wilde graag afrekenen, toen keek die vent ( die mij dus had uitgenodigd om te eten en die zelf whisky-cola had zitten drinken he!!!!) zielig naar mij en pakte het boekje niet aan. Mijn vriendin en ik wisten niet hoe snel we moesten betalen en hebben die 2 zieligerds gewoon laten staan….doeiiiiiii!! on-ge-lo-fe-lijk! En die vent was al 34 jaar oud…is toch ubertriest!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:11

Echt geweldig die verhalen hahaha :')

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 07:13

Oh en nog wat... ook ik heb me "vroeger" schuldig gemaakt aan chatten :=

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:17

hahahaha, dit is allemaal stiekem echt heel erg vermakelijk!