crossmonster schreef:Kannst du Fransosisch ? Heb je die ook vast wel eens gehoord ?
Deze ken ik nog niet, maar ik kan dus wel echt behoorlijk goed Frans, dus ja... niet intrappen dus

En voor de rest allemaal wel hele bekende dingen, zoals exen, boeren, ruften, ego [oeps?
]..Ik had een keer afgesproken met een jongen waarvan ik op foto's dacht te zien dat 'ie best knap was. Dus ik wachten en wachten en wachten.. Meneer moest nog eerst "even wat ophalen bij de apotheek." Maarja.. ik was daar aan het wachten en de ene na de andere leuke jongen loopt langs me en ik steeds maar denken dat dat 'm misschien wel zou kunnen zijn. En ja hoor, wat komt daar aan? Juist, de meest vreselijk lelijke DROEFTOETER die ik ooit in m'n leven heb gezien. De kleren [een gele regenjas ofzo, van die afgeknipte handschoenen, zodat de vingertoppen vrij zijn [al zie ik het nut van een handschoen dan niet meer in
]], dat hoofd, de tanden, z'n haar, maar dat hóófd!!
Ik walgde echt direct van 'm, wat een VRESELIJK figuur!! En hij maar kletsen enzo en ik maar denken: "Ohh god, wat een sneu jong, wat een droeftoeter, ohmygod, wat issie lelijk, als 'ie maar niets gaat doen ofzo, wat een droeftoeter." We gingen dus "gezellig" winkelen, dus naar winkels die ik leuk vind. Maar hij niets kopen enzo, amper naar kleren kijken. En als ik zei: "dit is wel leuk!" de hele tijd met "ja, best wel" antwoorden. Zegt 'ie: "zullen we ook even naar de Zeeman gaan? Daar hebben ze altijd wel leuke kleren." Nou, m'n smoel viel bijna open van verbazing. Mijn GOD!! Dat doe je toch niet? Niet op een "date"!
Nou, vooruit, ik mee naar binnen, maarr... eerst even kijken of je niet iemand bekends ziet [wat ik trouwens de hele tijd heb gedaan, omdat ik niet met zo'n figuur gezien wil worden] want ja.. de zeeman he
Toen we de Zeeman uit kwamen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest, omdat ik nog van alles voor school moest doen. Zegt 'ie: "nog een afscheidshug" dus die heb ik heeeeeel snel gedaan en toen had ik echt het gevoel dat ik ging kokhalzen. Ik heb echt nog nooit zó ontzettend van iemand gewalgd!!
Dus.. een échte afknapper op de eerste date: kleren kopen bij de Zeeman...

, maar leuk is anders*
), lekker nonchalant haar, goeie kleding, hygienisch, humor, wijs voor zn leeftijd, studeert op uni, enz, enz.
(geen idee meer eigenlijk, ver weg van mijn woonplaats
) via de cam vond ik hem leuk dus meneer zou daar ook heen komen..
! Met vriendinnen dus vaak de winkels in en vooral zorgen dat hij niet echt in de buurt kwam 

Hij zou me bij mij thuis op komen halen (anders mocht ik niet van mijn moeder) en daarna zouden we bij hem thuis (aan de andere kant van de stad.. ) een filmpje kijken. Goed.. de bel ging, ik deed de deur op en mijn eerste gedachte was: NEEEE IK WIL NIET MEE.. hij even mee langs mijn moeder, en ik keek haar nog aan met een smekende blik ("HOU ME AJB THUIS!") en ze zegt: veel plezier! en toen moest ik wel