Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Omdat bijna niemand het leuk vind om z'n partner met iemand anders te zien, maar iedereen wel eens fantaseert over anderen, of zelfs vreemdgaat. Maargoed, als je een beetje respect hebt doe je een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt dat jou gedaan wordt, dus ga je niet vreemd. Tenminste, ik niet..
Dadelijk discusiëren we nog niet meer en ben ik weer een aangename discussiepartner kwijt
Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen volgens mij wel eens denkt als er een andere man voorbij loopt: Die is leuk/ mooi/ lekker, en daar misschien ook wel ff op door loopt te denken. Bij fantaseren denken mensen vaak gelijk de sexuele kant op en dat bedoel ik niet direct. Maar aangezien (ook volgens mij) niemand het leuk vind als z'n partner ook maar even over iemand anders nadenkt..

want ik zou het echt niet weten)
) "zo da's een leuke kerel" maar daar houd het ook op. Ik denk echt niet verder door dan dat... Maar misschien is dat iets wat hoort bij mensen die eigenlijk nog niet gevonden hebben in hun relatie wat ze zoeken.
Ik ben gewoon heel happy met mijn kerel op dit moment en ik heb echt geen enkele behoefte aan een ander... Ook niet om te denken hoe die ander uit zou zien onder zijn kleren oid.
en dat is toch echt zwaar kuddegedrag
Die keuze heb ik gemaakt omdat ik het niet vind kunnen als je samen een kind hebt dat je geen vaste papa hebt! Nee
al zet je het lekkerste voor me, ik zal netjes mijn handjes thuishouden