Waarschijnlijk een hele blonde vraag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 13:25

Jaimyliefje schreef:
Janine1990 schreef:
Geniaal die mensen daar in Singapore! _O-

Of in oude Italiaanse films, de lijnen tussen de gebouwen in, vol met was.. :=

Dat is niet alleen in de oude films hoor :Y)
Dat is echt en nogsteeds zo :D

Oooh, dat wist ik niet :=
In Rome heb ik het niet gezien, maar ben ook nog nooit in kleine dorpjes geweest daar :=

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:11

mick75 schreef:
Dekbedovertrekken, maakt niet uit hoe groot, hang ik altijd losjes op aan een wasrek met etages. Onderste etages inklappen en ophangen maar. Beddengoed wordt vanzelf strak als je het om het bed heen doet.

Mijn schoonmoeder strijkt werkelijk alles. Tot de onderbroeken van mijn vriend aan toe toen ze zijn was nog deed (voordat we gingen samenwonen). Het liefste zou ze mijn BH's ook nog strijken... Ik strijk alleen het broodnodige, een aantal bloesjes en overhemden moeten echt gestreken worden. De rest hang ik zo op dat het niet opvalt, en vouw het netjes op. Als je goed oplet bij het ophangen van je was en hoe je het opvouwt en wegbergt scheelt dat heel veel strijkwerk later.

Hoe groot is dat rekje dan wel niet? Ik heb een dekbed van 240 bij 200 dus aardig formaat :D Ik hang deze te drogen tussen stoelen in. Over/op het wasrek past het echt niet, dan hangt alles op de grond.

Verder strijk ik nooit :D Ik heb zelf een paar bloesjes en een aantal zomerbroeken die echt gestreken moeten worden maar deze neemt vriendlief wel mee met al zn overhemden. Heb hem gelijk gezegd dat ik niet zijn strijkwerk ging doen toen we gingen samenwonen dus dat doet hij mooi zelf. Ik zorg gewoon dat ik weinig kleding heb die gestreken moeten worden. En inderdaad, netjes ophangen en netjes opvouwen scheelt al veel strijkwerk! Kussenslopen, dekbedovertrekken etc vind ik echt overbodig om te strijken. Kan mijn tijd wel beter besteden! Nou ben ik sowieso al geen huisvrouw...