Wat vind jij van de vrienden van je partner?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:02

Over dat niveau, mijn vriend doet een lager niveau dan ik, en komt in meerdere opzichten veel wijzer over.
Gedrag lijkt mij veel belangrijker dan niveau.

Gelukkig kan ik erg goed opschieten met zijn vrienden.
Door zijn vrienden heb ik hem trouwens ook leren kennen, en daar ben ik ze dankbaar voor.
We hebben allebei dezelfde vriendengroep, en dat is fijn. Zo kunnen we samen uit, en houden toch een beetje elkaar in de gaten.
Daarnaast hebben we wel onze eigen dingen, het is niet dat we dag en nacht bij elkaar zijn.

Als ik in jouw situatie zat, dan had ik mij toch proberen aan te passen.
Zijn vrienden gaan jou echt niet aardiger vinden, als jij je zo gedraagt tegenover hen.
Maar ik heb niet alle pagina's doorgelezen, dus mijn excuses als dit al vaker is gezegd. :)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 17:30

_Anca_ schreef:
Ok, om voor mij het hele plaatje maar even weer duidelijk te krijgen en misschien ook handig voor de rest ;)

TS heeft al toegegeven dat opleiding er niks mee te maken heeft.
LBO, MBO, HBO, etc maakt niet uit, het gaat om de interesses van de persoon.

Zij deelt de interesses van de vrienden niet.
Ze heeft niet zozeer een probleem met de personen, want die kent ze eigenlijk niet goed, maar meer met hun houding tov alcohol.
Dit komt door een alcohol probleem binnen haar familie.

Ook heeft ze eerlijk toegegeven dat zij degene is die sociaal gezien wat terughoudender is en dat dat dus misschien wel aan haar ligt.

Ze heeft al een heleboel tips gekregen om dit te veranderen, maar geeft ruiterlijk toe dat verandering voor haar heel moeilijk is en dat ze er de tijd/ zin niet voor heeft om heel veel moeite in de vrienden te gaan steken.

Haar vriend vaart en is dus soms alleen het weekend thuis waarbij vriendlief dus eigenlijk zaterdagavond en zondag verpest door of uit te gaan met vrienden of te brak te zijn om dingen met haar te doen.
Soms is hij drie weken thuis en dan verpest hij het middelste weekend.

Iedereen die de discussie gevolgd heeft heeft aangegeven dat het meer haar probleem is dan die van de vrienden / vriend.

Meeste tips zijn het uitpraten met vriend en om te proberen om zelf wat minder sjaggo te worden in de gevallen dat hij langer thuis is.
Als hij alleen het weekend thuis is, is het anders en dan zou het overgrote deel er ook wat van zeggen.

Heb ik het zo een beetje goed in mijn hoofd of mis ik nog belangrijke dingen?

I think you have done pretty fine.

Talisa

Re: Wat vind jij van de vrienden van je partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:39

Ik kan heel goed met de vrienden van mijn vriend opschieten :) Gelukkig!

En ehm, ik heb je topic niet doorgespit, maar ik snap ook best wel dat je het irritant vind om met mensen om te gaan die je totaal niet liggen (waar dat dan ook aan ligt). :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:46

daNiielle_ schreef:
Als ik in jouw situatie zat, dan had ik mij toch proberen aan te passen.
Zijn vrienden gaan jou echt niet aardiger vinden, als jij je zo gedraagt tegenover hen.
Maar ik heb niet alle pagina's doorgelezen, dus mijn excuses als dit al vaker is gezegd. :)

Waarom zouden die mensen je aardig moeten gaan vinden? Het zijn vrienden van je vriend en toch niet van jou? En dat hoeven ze toch ook niet te worden?

Echt, het leven is te kort om te proberen aardig gevonden te worden door mensen waar je niks mee hebt en eigenlijk ook niks mee hoeft.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:53

IMO kun je je gaan aanpassen, maar zoals ook al is gezegd; je hoeft je niet anders voor te gaan doen dan dat je bent.
Je hoeft niet met iedereen overweg te kunnen en het hoeven niet haar vrienden te worden.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 18:07

Ik ben er driftig over aan het nadenken. Ik heb er ook al even (kort) met mijn vriend over gesproken.
Vooral dat van dat ik hun gedrag af keur en niet meteen/ per definitie de mensen er achter, daar kan ik denk ik wel wat mee.
Door het op die manier te zien komt het toch minder "bedreigend" over.

Verder, het zijn mijn vrienden niet en dat zullen het ook niet worden, maar mijn vriend moet ze wel normaal kunnen zien, zonder dat ik meteen helemaal in een "rolling" lig en we vette ruzie hebben en het hele weekend meteen verpest is. Maar goed, dat vindt ik dus echt heel moeilijk: hem gewoon laten gaan en niet lopen zeiken en me er niet aan irriteren.

Ook de bijdrages van dat ik onzeker ben en jaloers, dat is waarschijnlijk ook wel zo, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen.

Verder, dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd, vindt ik dat hij de "fun" ook maar eens met mij moet maken. En niet: ik ben alleen voor de serieuze zaken.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:26

Ilzas schreef:
Falbala schreef:
Maar wat zien jullie vriendjes dan in ze (of: wat zegt dat over jullie vriend?)

Ja, dat vraag ik me dus ook af...Want mijn vriend is echt wel leuk en lief en schattig enzo. Zolang ie niet met hun omgaat.

Maak je keuze zou ik zeggen, als ik naar jou kijk zie ik alleen maar iemand met een heleboel twijfels over haar vriend.
Niet eens zozeer door die vrienden. Misschien zou je je af moeten vragen of je dan wel echt bij hem hoort.
Ik vind de vrienden van mijn vriend ook niet je van het, maar ik leer er mee leven en moedig hem zelfs aan om lekker zijn
ding te blijven doen, zou jij ook moeten doen, tegen houden maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf en voor hem.
Als je wilt dat hij het leuk vindt om bij jou te zijn, moet je hem misschien wat vrijer laten in dat soort dingen.
Natuurlijk niet aanmoedigen tot drinken, maar het eens rust geven en dan uiteindelijk als hij weer strontlazerus naast je bed staat,
je hem eens flink aanspreekt dat het nu al de zoveelste keer is en dat je het nu meer dan zat begint te worden.

Want ik denk niet dat het probleem bij zijn vrienden ligt, maar jij stoort je eraan dat HIJ drinkt met die vrienden.
En ik denk dat jij dat ziet als oorzaak? dat hij drinkt.

Over dat jaloers zijn, ik heb daar ook last van. Jaloezie is een hele gewone emotie, maar het moet niet overheersen.
En dat doet het bij jou nu? Deed het bij mij ook, maar als ik dan weer zulke gevoelens kreeg, ben ik na gaan denken..
Even tot 10 tellen en jezelf weer bij elkaar roepen.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:30

Ik zeg overigens niet dat hij het niet prettig vindt om bij jou te zijn, maar je noemt net het woord "fun" en toen kwam dat in me op. Soms heb je weleens een dip en ik denk dat jij daar nu ook in zit.. Opstapelingen zullen het vast zijn..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:40

holly schreef:
WOW :oo
Ik heb niet eens meer de moeite genomen om andersmans reacties te lezen want ik moet het even kwijt hoor.

Jij zal nooit, maar dan ook nooit, een vriendin van mij kunnen zijn.
Hoe walgelijk dat jij in elkaar steekt zeg. Jak.
Je loopt niet een klein beetje naast je schoenen, maar kilometers ver. :r

Ik wil slechts 1 ding tegen je zeggen.
Stap van je troon af en behandel iedereen gelijk. Alleen dan zul je plezier kunnen beleven met deze groep, vast hele gezellige, vrienden van jouw vriend.

Oh, dat is ook eens tegen mij gezegd.. door een vriendin van een vriend van mijn vriend.. wat een zin..
Alleen zij kende me toen niet eens :P

Ik ben trouwens wel blij, dat mijn vriend zich absoluut niet door z'n vrienden laat beïnvloeden!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:11

Ik neem nog steeds mijn woorden niet terug hoor.

Wat ik wel het idee heb Ilzas, is dat je door dit topic bent gaan zien dat je mensen in hokjes stopte en dat dat jouw bedoeling niet was geweest. Klopt dat?

Ga ermee door om alles wat je normaal gesproken zegt, doet, afkeurd etc onder de loep te nemen en eens van een andere kant te bekijken, dan weet ik zeker dat je veel meer open zult staan voor wat jouw vriend nu zo in zijn vrienden ziet.

Er wordt hierboven wel gezegt, het zijn zijn vrienden, daar hoef jij toch niet aardig tegen te doen/vrienden mee te worden/mee om te gaan...
Maar wanneer je samenwoont, samenleeft, dan ontkom je er niet aan dat familie en vrienden er ook bij horen.
Je kunt jezelf nu eenmaal niet elke keer als de vrienden op bezoek komen op de zolder verschuilen, bij je ouders gaan verstoppen, zelf maar naar het cafe gaan enz.
Dat doet je partner ook niet als jij jouw vrienden op bezoek hebt.
Je hoeft ze niet super geweldig te vinden, maar een paar keer per jaar je best doen om het toch gezellig te maken, daar gaat niemand dood van.
Ik ben ook niet iemand die over handtasjes en make-upjes uren kan gaan zitten babbelen, want dan verveel ik me binnen no time helemaal te pletter, maar ach die ene avond op een heel mensenleven, dat overleef ik wel hoor.
Ja toch?

Ik heb een voorstel voor je :P
Nodig 1 van jouw vrienden uit en 1 van zijn vrienden.
Zet het gourmet stel op tafel.
Sta niet alleen open voor de gesprekken met jouw vriendin, maar lal ook gezellig mee met de gesprekken van jouw vriend en zijn uitgenodigde vriend.
Je zult zien dat de avond heel gezellig zal gaan zijn. Simpelweg omdat jij hem gezellig maakt.
Niks nep, niets doen alsof, gewoon nergens aan denken en lol maken.

Op die manier heb je niet een hele groep, maar slecht 1 persoon die je eens beter kunt leren kennen
Een voor een is voor jezelf misschien iets makkelijk om achteraf eens over na te denken, dan allemaal tegelijk :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:29

ow my god! :O

heb niet alles doorgelezen alleen de eerste 2 pagina's
maar damn.. heb nog nooit zo iemand als TS mee gemaakt.. :'(

'ik ben slimmer'
leg dat eens uit.. hoe jij slimmer bent.. omdat je hogere opleidingen hebt?
ooit over nagedacht dat sommige mensen niet KUNNEN studeren omdat ze er gewoonweg geen geld voor hebben?
ooit aan gedacht dat voor sommige mensen een hogere opleiding niks betekend? waarom zou je een universitaire opleiding moeten afronden als straten maken je lust en je leven is??

ik word eigenlijk een beetje misselijk van mensen zoals jij TS.. sorry.. :+

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 00:33

Ilzas schreef:
_Anca_ schreef:
Ok, om voor mij het hele plaatje maar even weer duidelijk te krijgen en misschien ook handig voor de rest ;)

TS heeft al toegegeven dat opleiding er niks mee te maken heeft.
LBO, MBO, HBO, etc maakt niet uit, het gaat om de interesses van de persoon.

Zij deelt de interesses van de vrienden niet.
Ze heeft niet zozeer een probleem met de personen, want die kent ze eigenlijk niet goed, maar meer met hun houding tov alcohol.
Dit komt door een alcohol probleem binnen haar familie.

Ook heeft ze eerlijk toegegeven dat zij degene is die sociaal gezien wat terughoudender is en dat dat dus misschien wel aan haar ligt.

Ze heeft al een heleboel tips gekregen om dit te veranderen, maar geeft ruiterlijk toe dat verandering voor haar heel moeilijk is en dat ze er de tijd/ zin niet voor heeft om heel veel moeite in de vrienden te gaan steken.

Haar vriend vaart en is dus soms alleen het weekend thuis waarbij vriendlief dus eigenlijk zaterdagavond en zondag verpest door of uit te gaan met vrienden of te brak te zijn om dingen met haar te doen.
Soms is hij drie weken thuis en dan verpest hij het middelste weekend.

Iedereen die de discussie gevolgd heeft heeft aangegeven dat het meer haar probleem is dan die van de vrienden / vriend.

Meeste tips zijn het uitpraten met vriend en om te proberen om zelf wat minder sjaggo te worden in de gevallen dat hij langer thuis is.
Als hij alleen het weekend thuis is, is het anders en dan zou het overgrote deel er ook wat van zeggen.

Heb ik het zo een beetje goed in mijn hoofd of mis ik nog belangrijke dingen?

I think you have done pretty fine.

hoeveel "slimmer" voelt dat nu , door erg vaak met engelse woorden te reageren?
ik erger me daar persoonlijk enorm aan en vind het juist een teken van wannabee smart of populair.
verder is er genoeg gezegd, ik hoop voor jezelf, dat je kunt veranderen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 00:58

Ik heb ook totaal niets met de vrienden van mijn vriend en die hebben nog wel WO! jeetje, maar gedragen zich als een stel 16 jarigen wiens levensmotto bijna is: zuipen tot je erbij neervalt :+ o ja en stoerdoenerij.
Maar goed: als zij daar gelukkig mee zijn: prima!
Probleem was dat mijn vriend mee ging doen, dat macho gedoe. Maar dat is totaal niet mijn vriend zeg maar :+ die is liever een huismus (maar dát durfde hij niet te zeggen, kreeg een lading commentaar als hij liever bij mij wou zijn :+).
Dus hij heeft uiteindelijk de keuze gemaakt om te breken met zijn vrienden. Niet om mij, maar wel omdat hij door mij heeft in kunnen zien dat hij zich niet anders hoeft voor te doen dan hij is. En als zij dat niet kunnen accepteren, moet je voor jezelf kiezen.

Dus al met al ben ik van zijn vrienden af := en mijn vriend is een stuk gelukkiger! :) en daar gaat het om!

TS: als je vriend echt gelukkig is met zijn vrienden, heb je dat simpelweg gewoon te accepteren vrees ik. Al zou ik niet snel samen echt wat gaan doen nee...

Je kan nooit iedereen aardig vinden :P

Als je vriend vaker weg is dan jij zou willen, dan ligt het niet aan die vrienden: maar het is een keuze die je vriend heeft gemaakt :)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 02:50

baroen schreef:
hoeveel "slimmer" voelt dat nu , door erg vaak met engelse woorden te reageren?
ik erger me daar persoonlijk enorm aan en vind het juist een teken van wannabee smart of populair.
verder is er genoeg gezegd, ik hoop voor jezelf, dat je kunt veranderen.

Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben, maar ik doe mijn werk in het Engels, dus ga ik automatisch vaak over in het Engels, ook in mijn spraak en ook in mijn schrijven. Is niet de bedoeling om smart of populair te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 02:55

Ik kom hier ook maar even binnen vallen haha, geen tips, maar dat TS wel eens in het engels reageert heeft er toch niks mee te maken? Ik doe dat ook heel vaak aangezien ik veel met Engelstalige mensen praat, gaat gewoon automatisch. :+

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 02:57

Gezellig. More queens of the night!
(oops I did it again...)

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 06:55

Je mag dan naar eigen zeggen zo slim zijn en met engelse termen gaan gooien, op het gebied van sociale vaardigheden schiet je duidelijk te kort. Wel mooi dat je dat zelf ook al inziet. Misschien moet je vanuit dat standpunt gaan werken aan de "relatie" met de vrienden van je vriend.

Als je écht slim bent, bekijk je het vanuit een andere invalshoek. Niet gelijk al het negatieve benadrukken. Het zijn de vrienden van je vriend, niet die van jou en dat hoeven ze ook niet te worden. Maar kijk naar hoeveel ze voor hem betekenen.

Ik kan gelukkig goed door één deur met de vrienden van mn vriend, maar in jouw geval heb ik het idee dat het probleem meer bij jezelf ligt dan bij zijn vrienden.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:14

Sommige kende ik al voor dat ik met hem ging, het zijn dus ook vrienden van mij ;)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:51

LimaMambo schreef:

'ik ben slimmer'
ooit over nagedacht dat sommige mensen niet KUNNEN studeren omdat ze er gewoonweg geen geld voor hebben?
ooit aan gedacht dat voor sommige mensen een hogere opleiding niks betekend? waarom zou je een universitaire opleiding moeten afronden als straten maken je lust en je leven is??

Heb jij ooit geleerd om pas conclusies te trekken als je het hele verhaal gelezen hebt?

Holly: kijk, je laatste reactie is tenminste constructief :j Daar kan de TS wel wat mee denk ik. Kennelijk toch de rest van het topic doorgelezen begrijp ik? ;)

Maar eeh, Ilzas, je zegt dat je kort met je vriend gesproken hebt, maar wat zei hij ervan dan? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:27

Ilzas schreef:
Ik ben er driftig over aan het nadenken. Ik heb er ook al even (kort) met mijn vriend over gesproken.
Vooral dat van dat ik hun gedrag af keur en niet meteen/ per definitie de mensen er achter, daar kan ik denk ik wel wat mee.
Door het op die manier te zien komt het toch minder "bedreigend" over.

Verder, het zijn mijn vrienden niet en dat zullen het ook niet worden, maar mijn vriend moet ze wel normaal kunnen zien, zonder dat ik meteen helemaal in een "rolling" lig en we vette ruzie hebben en het hele weekend meteen verpest is. Maar goed, dat vindt ik dus echt heel moeilijk: hem gewoon laten gaan en niet lopen zeiken en me er niet aan irriteren.

Ook de bijdrages van dat ik onzeker ben en jaloers, dat is waarschijnlijk ook wel zo, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen.

Verder, dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd, vindt ik dat hij de "fun" ook maar eens met mij moet maken. En niet: ik ben alleen voor de serieuze zaken.

Kijk, daar kan je vriend wat mee!

Vind de suggestie van Holly over het gourmetten echt een goed idee!
Zo krijg je de kans om ze een voor een beter te leren kennen en verder te kijken dan het gedrag waar je je aan stoort.

Je hoeft echt geen beste vrienden met ze te worden, maar het blijven wel zijn vrienden!
Hopelijk wordt het dan makkelijker voor je om niet gelijk over de zeik te gaan als hij een keer een avond met ze doorhaalt.

Ik ben wel heel benieuwd wat hij hier van vindt!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:56

Ik vind aan de ene kant dat je je aanstelt en je misschien maar eens meer open moet stellen. Volgensmij wil je niet eens de moeite doen om zijn vrienden beter te leren kennen?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je elkaars vrienden/vriendinnen niet mag maar dat heb je denk ik maar te accepteren. De vrienden van je vriend zijn ook heel belangrijk voor hem.
Ik kreeg eigenlijk de indruk dat je ze niet eens de kans gunt om ze beter te leren kennen, volgensmij heb je een eerste indruk van ze gekregen en laat je het daarbij. Die vrienden die je altijd alleen maar met een biertje in de hand ziet zijn misschien wel hartstikke leuk en gezellig! Dat jij slechte ervaringen hebt met alcohol wil nog niet zeggen dat iedereen daar zo mee omgaat.
Jij ziet die vrienden (waarsch) alleen maar in het weekend, en ja dan word er gewoon door veel mensen gezopen. Dat is bij onze vrienden ook zo, en dat vind ik normaal. Weekend is weekend en dan gaan ze lekker zuipen, hoort erbij.
En dan die andere, een gezin zo te lezen. JIJ hebt een hekel aan kinderen, maar in je leven kom je toch regelmatig met kinderen in aanmerking zoals nou. Waarom heb je zo'n hekel aan kinderen als ik vragen mag? Gun jij het die kinderen dus niet eens om ze beter te leren kennen, hetzelfde geldt voor de ouders.
Sorry dat ik het zeg, maar zoals ik het zo lees vind ik het allemaal maar overdreven.
Ik snap je ook wel, want ik mocht de vrienden van mijn ex ook niet zo, het waren niet echt mijn types. Maar ik zat er niet steeds mee en maakte er wel gewoon wat van.
Heb je zelf geen vriendinnengroep waar je mee omgaat in het weekend, als er echt geen andere oplossing is dan moeten jullie maar vaak dingen gaan doen buiten elkaar om. Teminste, als ik jou zo hoor lijkt me dat de enigste oplossing want ik snap dat je vriend zijn vrienden wilt houden.

Sorry als ik het verkeerd heb, maar het is me mening zoals ik jou verhaal lees.

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:50

Wat Ilzas beschrijft is echt de keiharde Brabantse onderwereld! 8-) :D (Verdere plaatsen natuurlijk ook, maar dit is ook echt typisch Brabant; van die zuipfestijnen :)))

Ontopic, I know! :P

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:48

Sjaap schreef:
Je mag dan naar eigen zeggen zo slim zijn en met engelse termen gaan gooien, op het gebied van sociale vaardigheden schiet je duidelijk te kort. Wel mooi dat je dat zelf ook al inziet. Misschien moet je vanuit dat standpunt gaan werken aan de "relatie" met de vrienden van je vriend.

Als je écht slim bent, bekijk je het vanuit een andere invalshoek. Niet gelijk al het negatieve benadrukken. Het zijn de vrienden van je vriend, niet die van jou en dat hoeven ze ook niet te worden. Maar kijk naar hoeveel ze voor hem betekenen.

Ik kan gelukkig goed door één deur met de vrienden van mn vriend, maar in jouw geval heb ik het idee dat het probleem meer bij jezelf ligt dan bij zijn vrienden.

Na dat is onzin, ik ben wel heel erg sociaal en ik ken ze , maar ze zijn gewoon echt oerdom en een stelletje zuipende ratten, sorry...daar wil je niet mee gourmetten ook, daar wil je gewoon niets mee....en dat geeft ook niet, je kan niet met iedereen vriendjes worden, je mag gelukkig je eigen vrienden uitkiezen en de vrienden van je vriend zijn jou keuze niet, klaar....en als je er niets mee te maken wilt hebben dan heeft hij dat maar te accepteren en zo niet, dan zoekt hij t maar lekker uit, hij kent haar door en door dus hij wist waar ie aan begon en dan kan je iemand niet gaan verplichten om dan leuk te gaan lopen doen terwijl je je er dood aan loopt te irriteren en je er geen normaal woord mee kan wisselen. En dat heel veel hier vinden dat ze dan meteen arrogant is en weet ik het wat zegt meer over hun dan over ilzas, ze is gewoon eerlijk.....tsjah wordt nooit zo gewaardeerd geloof ik. En ik weet dat als de beste want tegen mij is ze soms ook pijnlijk eerlijk, maar dat is beter dan schijnheilig omgaan met mensen die je eigenlijk niet mag en doen alsof je leuk bent. Zo tha sister is in tha house ;) Met een zwaard :D

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:53

LimaMambo schreef:

'ik ben slimmer'

En ik word een beetje misselijk van mensen zoals jij....want je kent ilzas niet eens....dus je weet niet waar je t over hebt

En Ik geloof echt niet dat er straten makers zijn die denken: ,mennnn nu weet ik weer waarom ik niet ging studeren, want dit is mijn lust en mijn leven' Ik bedoel: come on? seriously? Om t even in t engels te houden ;)
Tegenwoordig praten veel meiden met engelse termen hoor, gewoon grappig bedoeld ook.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:57

Llover schreef:
LimaMambo schreef:

'ik ben slimmer'

En ik word een beetje misselijk van mensen zoals jij....want je kent ilzas niet eens....dus je weet niet waar je t over hebt

En Ik geloof echt niet dat er straten makers zijn die denken: ,mennnn nu weet ik weer waarom ik niet ging studeren, want dit is mijn lust en mijn leven' Ik bedoel: come on? seriously? Om t even in t engels te houden ;)
Tegenwoordig praten veel meiden met engelse termen hoor, gewoon grappig bedoeld ook.....

gelukkig niet nee :+
ik hou niet zo van mensen die zich overal te goed voor voelen..

en ja er zijn genoeg mensen die van straten maken houden.. en er zijn genoeg mensen die gelukkig zijn met een baantje achter de kassa.. ieder mensen is gelukkig anders.. en ieder mens is anders gelukkig