Ok, om voor mij het hele plaatje maar even weer duidelijk te krijgen en misschien ook handig voor de rest

TS heeft al toegegeven dat opleiding er niks mee te maken heeft.
LBO, MBO, HBO, etc maakt niet uit, het gaat om de interesses van de persoon.
Zij deelt de interesses van de vrienden niet.
Ze heeft niet zozeer een probleem met de personen, want die kent ze eigenlijk niet goed, maar meer met hun houding tov alcohol.
Dit komt door een alcohol probleem binnen haar familie.
Ook heeft ze eerlijk toegegeven dat zij degene is die sociaal gezien wat terughoudender is en dat dat dus misschien wel aan haar ligt.
Ze heeft al een heleboel tips gekregen om dit te veranderen, maar geeft ruiterlijk toe dat verandering voor haar heel moeilijk is en dat ze er de tijd/ zin niet voor heeft om heel veel moeite in de vrienden te gaan steken.
Haar vriend vaart en is dus soms alleen het weekend thuis waarbij vriendlief dus eigenlijk zaterdagavond en zondag verpest door of uit te gaan met vrienden of te brak te zijn om dingen met haar te doen.
Soms is hij drie weken thuis en dan verpest hij het middelste weekend.
Iedereen die de discussie gevolgd heeft heeft aangegeven dat het meer haar probleem is dan die van de vrienden / vriend.
Meeste tips zijn het uitpraten met vriend en om te proberen om zelf wat minder sjaggo te worden in de gevallen dat hij langer thuis is.
Als hij alleen het weekend thuis is, is het anders en dan zou het overgrote deel er ook wat van zeggen.
Heb ik het zo een beetje goed in mijn hoofd of mis ik nog belangrijke dingen?