ik zie hem pas net.
maar ik moet op 11 mei afrijden om 8.55u.
maar nu begint het me al een beetje te kriebelen, en al helemaal als ik alle reacties hier zo lees

[edit: typfout]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muisbal schreef:Ik had vandaag examen, maar het is afgelast, ben dus voor niets geweest. Er is een gigantisch ongeluk op de A4 gebeurd, waardoor alles helemaal klem stond. Alles examens voor vandaag afgelast...
Ik baal echt zo erg, heb niet eens de kans gehad.. En ik had m'n rijbewijs zo goed kunnen gebruiken, ik was amper zenuwachtig en ik denk dat ik het nog goed gedaan zou hebben ook. poedersuiker met peren.
joyce2 schreef:Oeh, leuk! Naar wat voor een auto ga je kijken?
Ik ga morgen voor het eerst met motorrijden de hele les de weg op! Heb al wel eens halve lesjes op de weg gereden, maar ik moest natuurlijk altijd oefenen voor die speciale verrichtingen. Maar gelukkig is dat achter de rug en kan ik me gaan richten op het "gewone" rijden en met een beetje geluk word mn examen dan morgen ook aangevraagd!
joyce2 schreef:die heeft mn moeder ook gehad een paar jaar terug, echt een leuk ding! heb zelf ook nog zitten twijfelen om zo'n soort auto'tje te kopen (en nog denk ik er wel eens aan), maar ben erg blij met mn oude golfje cabrio!