LarissaXX schreef:Ik weet niet of dit topic geholpen heeft, maar ik heb gisteren toch echt een zeer leuke avond gehad
En wij willen details
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:Sentido schreef:We want all the dirty details!
You, get a life![]()
[/quote]
Sentido schreef:*Zoekt tussen de grassprietjes*

Sentido schreef:Nee ik wil nog even tips voor als ik vanavond op stap ga.. En als ik dan in het onwaarschijnlijke geval een ontzettend leuke jongen tegen kom, dan weet ik wat ik moet doen!
zwieke schreef:Sentido schreef:*Zoekt tussen de grassprietjes*
Daar zul je ze zeker niet vinden neeSentido schreef:Nee ik wil nog even tips voor als ik vanavond op stap ga.. En als ik dan in het onwaarschijnlijke geval een ontzettend leuke jongen tegen kom, dan weet ik wat ik moet doen!
Oogcontact is denk ik zowizo het belangrijkste. En subtiel er tegen lopen, maar ik vrees dat jij dat niet gaat kunnen
zwieke schreef:Sentido schreef:*Zoekt tussen de grassprietjes*
Daar zul je ze zeker niet vinden neeSentido schreef:Nee ik wil nog even tips voor als ik vanavond op stap ga.. En als ik dan in het onwaarschijnlijke geval een ontzettend leuke jongen tegen kom, dan weet ik wat ik moet doen!
Oogcontact is denk ik zowizo het belangrijkste. En subtiel er tegen lopen, maar ik vrees dat jij dat niet gaat kunnen
zwieke schreef:@ absque_dubio: Ik zal eens rondkijkenhehe.
@ Sentido: Nou dat dacht ik welHoewel ik niet veel moet zeggen, want ik bonk ertegen of val
Maar het helpt