Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

die ook zeker voor je klaarstaan om wat voor je te doen. 

pharagirlke schreef:Ja hoor pinuts, ik snap dat ze het rot vind dat ze er niet over kan praten met haar ouders. Maar ze kan dat IMO wel wat volwassener aanpakken dan wat ik tot nog toe gelezen heb. En haar reacties sinds pagina 3 getuigen al evenmin van veel volwassenheid.....
eenitraM: dat had mijn moeder heel simpel opgelost

.
Terwijl ik vrijwel alles mag (ook 'gekke' dingen enzo) en dit dan opeens niet.. Ik denk dat vooral papa's daar een afkeer tegen hebben ofzo.
Maar aan de andere kant, ik mag echt alles en krijg ook heel veel van mijn ouders dus als ze dit fijn vinden, prima.. Maar irritant is het wel.
. AlicavR schreef:x_Marr schreef:Nee jij vat het probleem wel? Je zegt een heel ander probleem dan de TS zelf
Er is geen probleem, de TS maakt zelf een probleem.
Haha helemaal niet, het bewijs dat Pinuts wel degelijk gelijk heeft.
pinuts schreef:lezen is ook een vak.. oh ok.. Ik snap Ts haar probleem iniedergeval. Jij niet.. Ik stop hiermee, word er moe van haha.. Het probleem is eigenlijk vrij klein en dat is dat TS het jammer vind dat ze niet met haar ouder kan praten nu. Het probleem is NIET dat TS een kleine kleuter is, en ook NIET dat ze haar ouders niet respecteerd. Voor mij valt hier weinig nog meer te zeggen, t enigste wat ik doe is Ts nu verdedigen.. Maar ik geef nu als tip voor TS om een slotje op dit topic te doen, want dit loopt uit de hand.. Gezellig is anders;)
Ik zeg toch net dat ik snap dat ze dat jammer vind? IK zeg nergens dat het probleem is dat TS een kleuter is. Enkel dat haar reacties wel wat minder mogen. Het kan best zijn dat TS irl heel volwassen is, daar kan ik niet over oordelen. Net daarom dat ik hierboven dus rustig een tip geef om even te wachten en daarna nog eens het gesprek aan te gaan. Maar dan word ik alsnog keihard aangevallen.