Ruzie met ouders om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:32

Nou volgens mij zitten jullie elkaar alleen maar op te stoken.

TS is een verwend kreng volgens een iemand en opeens vinden heel veel mensen dat.

Hebben jullie uberhaupt het hele topic wel goed door gelezen, met name mijn reacties.

Want zoals pinuts hebt beschrijft zo zit het precies in elkaar!

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:34

pharagirlke schreef:
Ik vind de reacties in het topic ook zonde ja.... IMO lokt TS het ook een beetje uit.

Nee hoor, hoevaak ik ook zeg hoe het zit.
Ik word compleet genegeert, alleen de slechte reacties zijn 'goed' genoeg om te quoten en te zeggen ja helemaal mee eens!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:34

Ja dat heb ik gedaan, en zal ik de reacties die ik jammer vind je eens door PB'en? Misschien als je ze zelf allemaal eens op een rijtje ziet dat je begrijpt waar we op doelen ;)

Als je een topic opent, heb je altijd voor en tegenstanders, daar met je tegen kunnen. Kan je dat niet, moet je geen topic openen. :)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-04-09 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ja, ik heb het topic helemaal doorgelezen, en ook ik vind dat uit niet alle reacties van jou kant, blijkt dat je erg volwassen met de situatie omgaat. En ergens spreek jejezelf ook tegen, omdat je eerst zegt dat je ruig de trap af komt, en ruig een appel pakt. En dit vervolgens op de vorige pagina ontkracht :)

Toon wat respect voor je ouders, ook met deze situatie. Want als ik je verhaal lees op UK, heb je heel geschikte ouders :) die ook zeker voor je klaarstaan om wat voor je te doen. :)

Ik zeg expliciet hierboven, niet alle reacties, omdat er ook wel wat reacties van jou kant beheerst overkomen. :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-09 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Ik heb nergens gezegd dat je een verwend kreng bent ;)

Uh ja ik heb als het goed is al jou reactie's gelezen, en in ieder geval 1/3e kwam op mij onvolwassen over.

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:35

Nee hoeft niet hoor is zonde van je tijd.

Lees de laatste reactie van pinuts maar, zo zit het gewoon in elkaar.
En ik ga me zelf even bannen want ik moet voor school bezig. :j

Byeee!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:36

Ik lees niet het hele topic door. Gedonder zie ik al..

Maar mijn ouders hadden ook een keer zo'n reactie gegeven. Alleen ik heb gezegd: Als ik sex wil dan kan ik dat ook in de auto doen. En huppa 2 weken laten sliepen we bij elkaar :=

_Yasmine_

Re: Ruzie met ouders om...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:41

en dát vind ik nou een manier hoe het niet moet, dan laat je eigenlijk (imo) zijn dat je niet volwassen genoeg bent.
ik denk dat een goed gesprek beter helpt..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:44

pharagirlke: Vraag me af of jij het probleem nu wel vat, ( vorige pagina namelijk nog niet ) Want denk dat je dat eerst moet vatten, in plaats van op de reacties van Ts in te gaan

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:46

Nee jij vat het probleem wel? Je zegt een heel ander probleem dan de TS zelf :+

Er is geen probleem, de TS maakt zelf een probleem.

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:47

eenitraM schreef:
Ik lees niet het hele topic door. Gedonder zie ik al..

Maar mijn ouders hadden ook een keer zo'n reactie gegeven. Alleen ik heb gezegd: Als ik sex wil dan kan ik dat ook in de auto doen. En huppa 2 weken laten sliepen we bij elkaar :=

Dat zou ik dan weer niet durven te zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:48

Ja hoor pinuts, ik snap dat ze het rot vind dat ze er niet over kan praten met haar ouders. Maar ze kan dat IMO wel wat volwassener aanpakken dan wat ik tot nog toe gelezen heb. En haar reacties sinds pagina 3 getuigen al evenmin van veel volwassenheid.....

eenitraM: dat had mijn moeder heel simpel opgelost :')

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:50

x_Marr schreef:

Haha helemaal niet, het bewijs dat Pinuts wel degelijk gelijk heeft.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:51

pagina 3, even kijken.. Och! nog steeds over het stampvoeten?? sjee dat blijft wel hangen he.. Volwassen mensen worden ook welleens boos. Ik vind het kinderachtig van jou om haar zo kinderlijk neer te zetten. Het is toch logisch dat ze boos reageert als haar ouders dat ook doen? Dat mag toch? Ja en als ze haar ouders nou had uitgescholden ofzo, ja dat is respectloos, maar boos naar boven rennen, ach.. Is dat zooo kinderachtig? Als ze haar mening niet kwijt kan, wil ze toch ff laten weten hoe ze zich voelt;) Das niet meteen een teken dat ze nog zo jong en kinderachtig is hoor.

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:51

pharagirlke schreef:
Ja hoor pinuts, ik snap dat ze het rot vind dat ze er niet over kan praten met haar ouders. Maar ze kan dat IMO wel wat volwassener aanpakken dan wat ik tot nog toe gelezen heb. En haar reacties sinds pagina 3 getuigen al evenmin van veel volwassenheid.....

eenitraM: dat had mijn moeder heel simpel opgelost :')

Dit heb je nu al zo vaak zitten herhalen, vind je dat dan wel volwassen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:52

Vaak zitten herhalen? waar dan? :=
pinuts: SINDS pagina drie. DWZ: alle pagina's er na ook! ;)

Lezen is ook een vak...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-04-09 18:53, in het totaal 2 keer bewerkt

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:52

Ik snap jou eigenlijk wel dat je het niet leuk vind dat het bij jullie huis niet mag.
Maar denk dat je ouders het idee misschien gewoon niet zo fijn vinden.
Maar daar in tegen vind ik wel dat je ouders wel een verklaring schuldig zijn.
Als je een antwoord geeft. Dan heb je daar ook wel een reden voor.

Zo te lezen heb je het even laten rusten.
Ga nog eens rustig met je ouders praten.
En vraag gewoon rustig wat de reden is waarom het bij hem wel mag en bij jullie niet.

Je maakt je wel erg druk.
Ik snap het wel.
Maar je moet maar even zo denken. "Ach dan maar de volgende keer..''

Maar als je zo graag wilt samen slapen. Waarom ga je dan niet gewoon lekker dit keer bij hem slapen? :)

EDIT.

En denk maar zo:

Waar ben je anders puber voor?
iedereen maakt zich wel eens druk over '''kleine'' Dingen.
Hoort gewoon een beetje bij het puberen. :Y)

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:55

Mijn ouders vonden het juist beter dat we dan gezellig thuis zaten en dan uiteindelijk na goed praten ook met elkaar thuis sliepen. Ze wil namelijk niet hebben dat we het stiekem buiten huis gaan lopen doen. Natuurlijk waren ook wij nog best heel jong maar voor ons allebei voelde het goed en ik heb er goed met mijn ouders over gepraat. Ze zullen het best een raar idee hebben gevonden maar ze wisten dat we het wilden en dat het er van zou komen. Mijn vriend en ik hadden een al een half jaar toen we dit gingen bespreken en we hebben nu 3,5 jaar.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:55

lezen is ook een vak.. oh ok.. Ik snap Ts haar probleem iniedergeval. Jij niet.. Ik stop hiermee, word er moe van haha.. Het probleem is eigenlijk vrij klein en dat is dat TS het jammer vind dat ze niet met haar ouder kan praten nu. Het probleem is NIET dat TS een kleine kleuter is, en ook NIET dat ze haar ouders niet respecteerd. Voor mij valt hier weinig nog meer te zeggen, t enigste wat ik doe is Ts nu verdedigen.. Maar ik geef nu als tip voor TS om een slotje op dit topic te doen, want dit loopt uit de hand.. Gezellig is anders;)

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:55

pharagirlke schreef:
Vaak zitten herhalen? waar dan? :=
pinuts: SINDS pagina drie. DWZ: alle pagina's er na ook! ;)

Lezen is ook een vak...

Nou hoe vaak er wel is hehaald, goh wat kinderachtig.

Ja dat jullie dat vinden hardstikke mooi, hoef je dat niet elke keer te herhalen.

Maar ik weet gelukkig wel beter. :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:56

Ik ben 20 en heb al een jaar een relatie en mijn vader heeft ook zoiets van geen polonaise onder mijn dak :D . :+ Terwijl ik vrijwel alles mag (ook 'gekke' dingen enzo) en dit dan opeens niet.. Ik denk dat vooral papa's daar een afkeer tegen hebben ofzo. :P Maar aan de andere kant, ik mag echt alles en krijg ook heel veel van mijn ouders dus als ze dit fijn vinden, prima.. Maar irritant is het wel.

Gelukkig heb ik er niet zo'n last van, we wonen allebei toch lekker op kamers en onder mijn dak mag het wel :D :D.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:57

AlicavR schreef:
x_Marr schreef:

Haha helemaal niet, het bewijs dat Pinuts wel degelijk gelijk heeft.

Onee? Je zegt zelf dat jij het probleem vindt dat jij het vreemd vindt dat je ouders je vriend niet bij jou willen laten slapen.
Pinuts zegt dat het probleem is dat je niet met je ouders erover kan praten.
Overigens heb je er zelf niks aan om alleen iemand gelijk te geven die jou in een positief daglicht zet en het volkomen met je eens is.

Vind je nou zelf echt al je reacties volwassen? Want dan zou ik ze toch echt nog even 10 keer overlezen.

Je ouders zijn je niks verantwoord om jou voor zoiets een reden te geven. Regels zijn regels, klaar punt uit, daar moet je respect voor hebben.
En dit is geen regel waar je hele leven van overhoop gegooid wordt oid.

Pinuts: Ik weet niet of jet het weets maar alleen mods kunnen dat doen, en die gooien een topic ook niet zomaar op slot ;)

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:57

word het nou niet eens tijd voor een moderator dames?

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 18:57

pinuts schreef:
lezen is ook een vak.. oh ok.. Ik snap Ts haar probleem iniedergeval. Jij niet.. Ik stop hiermee, word er moe van haha.. Het probleem is eigenlijk vrij klein en dat is dat TS het jammer vind dat ze niet met haar ouder kan praten nu. Het probleem is NIET dat TS een kleine kleuter is, en ook NIET dat ze haar ouders niet respecteerd. Voor mij valt hier weinig nog meer te zeggen, t enigste wat ik doe is Ts nu verdedigen.. Maar ik geef nu als tip voor TS om een slotje op dit topic te doen, want dit loopt uit de hand.. Gezellig is anders;)

Bedankt, jij met een van de weinige hier in dit topic die mij begrijpt.
En die precies opschrijft hoe ik mij er over voel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:58

Pinuts ik zeg net toch dat ik het snap? :? Ik zeg toch net dat ik snap dat ze dat jammer vind? IK zeg nergens dat het probleem is dat TS een kleuter is. Enkel dat haar reacties wel wat minder mogen. Het kan best zijn dat TS irl heel volwassen is, daar kan ik niet over oordelen. Net daarom dat ik hierboven dus rustig een tip geef om even te wachten en daarna nog eens het gesprek aan te gaan. Maar dan word ik alsnog keihard aangevallen.

Kom op zeg, ga je frustraties op de juiste personen uitwerken :\

TS; je leest niet goed, ik heb al gezegd dat ik het snap (al tig keren, maar dat lees je niet he) Het zou een stuk makkelijker gaan als je je niet zo snel aangevallen voelde. Ik snap maar al te goed dat tien pagina's van dit gezeur frustrerend is, maar lees dan ook als mensen zeggen dat ze je wel snappen maar dat ze het anders zouden aanpakken.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-04-09 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt