@dwaallicht: dat is waar. Maar daar gaat het in dit topic niet om (voor de 3e keer):
laetitia schreef:Ik heb onlangs nog 3 dagen in een soort van dilemma gezeten...
Kreeg nieuwe baan, en mijn directe baas waar ik voor werkte heeft meteen na een paar dagen een vrienden uitnodiging gestuurd...
Tja wat moest ik doen? Weigeren kon ook niet want ik zat met hem op 1 kamer en hij zou heus wel door hebben dat ik hem niet geaccepteerd had!
Maar accepteren betekende dat hij voortaan mijn krabbels kon lezen en dat vond ik ook echt niet fijn (niet dat er rare dingen in staan, lijd een doodnormaal en rustig leventje) maar ik hou werk en prive liever gescheiden.
Heb hem uiteindelijk maar geaccepteerd...
laetitia schreef:Ik heb ook mijn lesje wel geleerd hoor, had ook gewoon een openbaar profiel...
Ter info: zit in ziektewet, mag inmiddels reintegreren omdat ik hersteld ben, maar mijn werkgever geeft mij hiervoor geen enkele kans. Met arbo-arts en advocaat besproken dat ik dan op eigen initiatief vrijwilligerswerk zou gaan doen. En zo geschiedde...
Mijn werkgever probeert op allerlei slinkse manieren van mij af te komen (vandaar advocaat in de hand genomen).
En op een gegeven moment kreeg ik doodleuk een email van de financieel directeur dat ze 'via via via hadden vernomen dat ik een nieuwe baan heb en dat ze mijn salaris per direct zouden stopzetten'.
Via via via was dus hyves (kan niet anders). Ze hebben blijkbaar mijn krabbels onderzocht en gelezen dat iemand schreef "wat goed dat je nu bij ... werkt! Lijkt me erg veel voldoening geven". Als ze echter goed hadden gelezen en de andere krabbels ook hadden gelezen dan hadden ze kunnen zien dat het om vrijwilligerswerk ging.
Afijn ik ben toen zo kwaad geworden en gelukkig heeft mijn advocaat hier een stokje voor gestoken. (PS het is een ingewikkeld en moeizaam verhaal dus ik schrijf hier niet alle details op). Maar ik heb hier echt wel van geleerd en myn hyves is alleen zichbaar voor vrienden...