politie wordt steeds vindingrijker...je bent gewaarschuwd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:51

De snelheid gaat niet omhoog voor vrachtwagens, maar voor aanhangers (hoe komt iedereen toch steeds aan verhoging voor varchtwagens?), omdat de aanhangers niet met de vrachtwagens mee rijden omdat ze bang zijn voor een bon als ze 85 op de teller rijden :)
En juist dan maak je bommen in het verkeer. Die maak je niet door 5 km harder te gaan rijden op de snelweg. Dat is gewoon onzin.

Faruba

Re: politie wordt steeds vindingrijker...je bent gewaarschuwd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:56

Hebben we het nog steeds over de grappige foto van de eerste pagina???

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:00

Al 10 pagina's niet meer. :) valt ook niet zo heel veel over te zeggen als dat ze in nederland ook zo vindingrijk zijn. :)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:03

Zorbas2 schreef:
Hebben we het nog steeds over de grappige foto van de eerste pagina???

Haha, dat vroeg ik mij ook al af :D

Dat daar niet veel over te zeggen valt is toch geen probleem? Iedereen lacht en keer en zegt "leuk verzonnen" en de discussie is afgelopen nog voordat die begonnen is. Einde verhaal.
Nu kan er net zo goed een slotje komen hier. Aangezien er al 10 pagina's lang offtopic gediscussierd wordt.

*gaat slotje aanvragen*

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:11

Ow wat flauw. Dacht dat de kindercreche vanmiddag al gesloten was. ;(
Een forum waar niet gediscusieerd mag worden, gebeurd het wel dan vragen we een slotje. Waarop druk je niet op dat kruisje rechts boven in? Dan heb je er toch geen last van? Iedereen die de discussie niets vindt hoeft niet te reageren en ook niet te lezen. Echt flauw.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:16

Ik heb het uitroepteken rechtsonderin genomen :D

Ik heb op zich helemaal niets tegen discussies hoor. Doe er vaak zat zelf aan mee. Ik zat mij alleen even af te vragen waarom hier nog geen mod opmerking geplaatst is aangezien het allemaal offtopic is.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:18

Is dat dan meteen zo verschrikkelijk dat het dicht moet? Het gaat nog steeds om snelheid en daar heeft de openingspost echt mee te maken hoor. :D

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:27

Volgens mij ging de openingspost over het feit dat de politie steeds vindingrijker wordt mbt het plaatsen van camera's. Wie zegt dat op de foto's in de openingspost de snelheid wordt gemeten? Dat hebben jullie ervan gemaakt. Het kan net zo goed zo zijn dat er boetes worden uitgedeeld vanwege het niet dragen van een gordel, of misschien is er een klein stukje verder een inhaalverbod en zijn ze aan het controleren of iedereen zich daar wel aan houdt, er zou ook nog een stoplicht kunnen staan waar te veel mensen door rood rijden. Who knows? Wij in ieder geval niet.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:06

Dat de discussie zich verplaatste naar verkeersveiligheid is op zich niet zo'n groot probleem. Het was een relevante discussie naar aanleiding van die foto, maar ondertussen is die discussie al pagina's lang niks meer dan een herhaling van zetten. Hier dus een slotje.