Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Echte keiharde feiten zijn er geloof ik niet over en ja ik voel mij dus aangesproken omdat ik in een Audi rij.
Lara_Silver schreef:Waarom fundamentloos, ik geloof dat ik genoeg fundament heb. Ervaringen zijn ook fundament, en 8 van de 10 chauffeurs in een audi (of andere dikke auto) gedragen zich als kakkers.
LovingTweety schreef:Zo heb ik dus ook zeer slechte ervaringen met BMW mensen en al helemaal Saab mensen maar ook dat zijn vooroordelenEchte keiharde feiten zijn er geloof ik niet over en ja ik voel mij dus aangesproken omdat ik in een Audi rij.
Wel grappig om jouw reactie te lezen terwijl je nog helemaal geen auto rijdt trouwens

Ik heb het ook niet over het daadwerkelijke karakter van de mensen, buiten hun auto's om zijn ze vaak nog aardig ook. Ik heb het over hun rijgedrag, dat ze rijden als kakkers, denken dat ze meer mogen/waard zijn. (om nuancering aan te brengen, niet iedereen dus, er zijn ook fatsoenlijke mensen tussen)
Daar komen altijd van die popjes uit
Wel heel grappig, daar niet van
Als ik weer eens met mijn modderschoenen en flobbertrui terug kom van de paarden wens ik me vaak zo een persoon te zijn, dan zou ik het namelijk 'eng' vinden vies te worden.. Dus helaas dat ben ik niet..

LovingTweety schreef:Je weet wat xenon verlichting is? Ook erg irritant hoor, daar niet van. Maar dat lijkt ook op groot licht![]()
Ik heb altijd moeite met 4x4 auto'sDaar komen altijd van die popjes uit
Lara_Silver schreef:en zit er toch eentje met vol licht in onze kont te douwen... Op nog geen 2 seconden ( 8 m) afstand..
_janet_ schreef:LovingTweety schreef:Je weet wat xenon verlichting is? Ook erg irritant hoor, daar niet van. Maar dat lijkt ook op groot licht![]()
Ik heb altijd moeite met 4x4 auto'sDaar komen altijd van die popjes uit
xenon vreselijk irritant
en uit de 4x4 stappen hier geen popjes hoor. De 4x4 die hier rond rijden zijn bijna allemaal van boeren of bedrijven.

Chiqa schreef:Kan dr niets anders op bedenken Lara zilver dat jij die mensen alleen maar verschrikkelijk beneid.
) Lara_Silver schreef:En ik kan me niet voorstellen dat als je de persoon die achter je rijd bijna in de ogen kan kijken (in het donker! met verblindende lichten) dat hij dan nog op de goede afstand rijdt, laat me niet lachen..
Adil18 schreef:Wat is er mis met benijden? Ik vind het in heel veel gevallen een gezonde drift om zelf ook wat te willen bereiken.
Chiqa schreef:Lara_Silver schreef:En ik kan me niet voorstellen dat als je de persoon die achter je rijd bijna in de ogen kan kijken (in het donker! met verblindende lichten) dat hij dan nog op de goede afstand rijdt, laat me niet lachen..
Is het zo erg om even toe te geven dat de afstand prima in orde was? Of moet je je rijbewijs nog halen en wist je dit gewoon weg nog niet?Adil18 schreef:Wat is er mis met benijden? Ik vind het in heel veel gevallen een gezonde drift om zelf ook wat te willen bereiken.
Niets, mits je dit bij jezelf kan erkennen

_janet_ schreef:dus je hebt het groot licht zelf uitgelokt.
) en wuif naar de heren dat ze maar moeten passeren als hen mijn tempo niet bevalt. Zetten die hufters groot licht op!
LovingTweety schreef:_janet_ schreef:dus je hebt het groot licht zelf uitgelokt.
Idd, zo klinkt het wel ja.
Adil18 schreef:_janet_ schreef:dus je hebt het groot licht zelf uitgelokt.
Het was een reactie op het bumperkleven, toch?
Bumperkleven is echt het meest irritante wat er bestaat. Zelf ook wel eens gehad, laatst nog, op weg naar stage. Ik rij keurig 80 en dan gaat er me een dicht achterop zitten, ik dacht echt dat hij me even aan wilde gaan drukken of zo![]()
Hart in mijn keel (net een zwaar auto-ongeluk achter de rug en nog niet super dapper...) en wuif naar de heren dat ze maar moeten passeren als hen mijn tempo niet bevalt. Zetten die hufters groot licht op!
![]()
Vervolgens gingen ze inhalen en gaan een heel stuk naast me rijden en zitten me daar obscene gebaren te maken. Wat een idioten
_janet_ schreef:ze zegt eerst dat hij 2 seconde afstand had, dat is netjes. Niet aan het kleven (in theorie)
Dus als je dan zomaar vaart gaat minderen, en ik zou diegene zijn die erachter rijdt, zou ik ook mijn groot licht op doen.