heb ik recht op schadevergoeding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:56

Meisje toch :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:56

paasei nog wel :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:57

Mensen denk niet dat dit de bedoeling is :)

Geen aandacht aan de aanvallende posts schenken en gewoon temmen.

Nativa

Re: heb ik recht op schadevergoeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:57

Heb even getemt. Loopt erg uit de hand zo...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:00

doen ze niks aan, alles is onder controle!
zeggen ze zelf, elke keer als dit gebeurt.

k ben het gewend hoor, thuis gaat het ook zo ;)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:00

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:00

En als dit door mij komt (omdat ik aangaf dat je had gezegd dat je ouders 21 december ook al zouden scheiden.. ) dit was niet mijn bedoeling.
Ik had alleen het gevoel dat elke keer als het 'te heet onder je voeten' wordt.. je je ouders 'gebruikt' om medelijwekkend over te komen, omdat élke keer er een soort smoes komt...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:02

Daphne__ schreef:
doen ze niks aan, alles is onder controle!
zeggen ze zelf, elke keer als dit gebeurt.

k ben het gewend hoor, thuis gaat het ook zo ;)

Misschien moet je gewoon eens met iemand praten, ik heb het idee dat je graag zielig bent vanwege de aandacht. Daar heb je dan vast een hele goede reden voor, maar het is toch voor jezelf ook fijner dat je lekker in je vel zit op een gezonde manier?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:03

er zijn zoveel mensen die hulp aanbieden, als ophalen etc, maar uiteindelijk zegt ze toch af, en dat vind ik jammer, want ik ben ook bereid mee te gaan als ze het eng vind, maar elke keer zegt ze ja en daarna komt er een smoes dat ouders het niet goed vinden/dat het niet kan/ etc. jammer, want er staan een hele boel mensen voor je klaar!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:05

was het maar een smoes... was het maar waar..
ik heb niemand, m'n hele leven al niet..
en dan zoek ik een uitlaatklep en wat krijg je?
altijd zulke reactie's,; je hebt een psychise ziekte, je bent een leugenaar, je verzint alles.

x_rebecca; t komt niet helemaal door jou (en k neem het je niet kwalijk), jij houdt het nog een beetje redelijk, maar ik ben er kapot van dat ik altijd door half bokt uitgemaakt wordt door leugenaar :'(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:06

xDramaQueen schreef:
en neem even een kijkje Hier..

Is idd wel opvallend Daphne dat je veel lichamelijke problemen heb, dus wat ik eerder al zei is an sich niet zo opvallend. Daarom vraag ik mij af wat nu de kern van het probleem is.

Was me ook al opgevallen dat vrijwel al jou topics gesloten zijn.
Daphne ik denk idd dat je een serieus probleem heb, en de problemen met je ouders het er niet beter op maken.
Je zegt zelf al dat je wel eens chat met de kindertelefoon, mss moet je serieus hulp gaan zoeken.

Mss dat je nog even antwoord wil geven Daphne waarom jij zelf je ziekenfonds moet betalen als 14 jarig meisje?????

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:08

Daphne__ schreef:
was het maar een smoes... was het maar waar..
ik heb niemand, m'n hele leven al niet..
en dan zoek ik een uitlaatklep en wat krijg je?
altijd zulke reactie's,; je hebt een psychise ziekte, je bent een leugenaar, je verzint alles.

x_rebecca; t komt niet helemaal door jou (en k neem het je niet kwalijk), jij houdt het nog een beetje redelijk, maar ik ben er kapot van dat ik altijd door half bokt uitgemaakt wordt door leugenaar :'(

Valt het jou zelf niet op dat je altijd een probleem hebt? Vaker dan de gemiddelde bokker?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:08

xDramaQueen schreef:
er zijn zoveel mensen die hulp aanbieden, als ophalen etc, maar uiteindelijk zegt ze toch af, en dat vind ik jammer, want ik ben ook bereid mee te gaan als ze het eng vind, maar elke keer zegt ze ja en daarna komt er een smoes dat ouders het niet goed vinden/dat het niet kan/ etc. jammer, want er staan een hele boel mensen voor je klaar!

al m'n hele leven gaat het zo, iedereen beloofd te helpen.
mischien zijn het sommige die het menen, maar zelfs jeugdzorg, en alles laat mij en mijn zus gewoon stikken!
we moeten dood zijn, dan pas krijgen we hulp.

kan ik ooit iemand vertrouwen?? nee m'n leven is al helemaal verpest, door die fijne tijd thuis, en op school etc.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:10

Daphne, lees je eigen topics nou eens even na....
Het is toch niet raar dat bokkers dit een keer beu worden?
ófwel je mankeert écht lichamelijk van alles, ófwel je hebt hulp nodig om om te gan met deze waanbeelden/ideeën.

Als 14-jarige hoef jij geen zorgpremie te betalen, je bent tot je 18e gratis meeverzekerd in het pakket van je ouders.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:10

chiqa onmogelijk, onder de 18 zit je bij je ouders in het pakket.

@ daphne, je ziet het zelf niet, en ik zeg niet dat je leugenaar bent maar je zei zelf ook al eerder dat je ook zwakbegaafd was, maar er kan ook echt iets anders heel erg mis zijn, waarom wil je geen hulp zoeken? ik ben echt wel bereid om met je mee te gaan hoor maar ook daar krijg ik weer geen antwoord op....

verder zijn er wel degelijk instellingen die je echt helpen hoor! maar je moet willen!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:12

ter aanvulling: als er écht van alles thuis aan de hand is, wat je me in je PB stuurde, dan snap ik dat je het moeilijk hebt. Maar dat is gewoonweg niet te rijmen met de verhalen die je post....

Wie heeft er bedacht dat je een schadevergoeding kon krijgen?
Laatst bijgewerkt door Liezel1 op 08-03-09 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:12

Jeugdzorg kan voor ouders vaak nadelig werken, maar voor kinderen die hulp zoeken zijn ze over het algemeen heel goed. En niet alleen jeugdzorg is een optie.

Heb je geen contactpersoon op school? Zo'n vertrouwensiemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:17

Liezel1 schreef:
Wie heeft er bedacht dat je een schadevergoeding kon krijgen?

Ook deze vraag is al meerdere malen gesteld in dit topic en komt maar geen antwoord op lijkt wel :?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:17

daphne je bent nog zo verschrikkelijk jong, en ik zeg dit nu maar want dit topic gaat straks als de rest ook weer op slot.

Je moet nog zoveel leuke dingen meemaken als je eerste vriendje, een nieuwe school, een gave studie, je eerste keer uit etc. je bent zo jong en nu gewoon van binnen al levensmoe, bedenk je nou niet bij jezelf van goh ik ga er eens echt voor knokken? ik geef mezelf en schop en ik ga wat van me leven maken? en waarom wijs je elke keer de mensen die je echt willen helpen af?

Er stond in een ander topic iemand op het punt om je te halen, en ineens ging je moeder wel mee... ik had gezegd laat maar ma, ik red me wel. maar volgens mij heb je het nooit gevraagd of wel? als er mensen voor je open staan, en je willen helpen moet je ze niet de hoek in duwen! accepteer de hulp dan ook, schaam je niet, we hebben allemaal wel iets toch :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:18

er is wat mis, klopt helemaal.
dat ik vanaf mijn 8/9e al met zm rondloop, staat hier ook al op bokt.
maar dat kan ik NIET HELPEN.
t is voor velen mega kwetsend, is niet mijn bedoeling, maar ik ben liever dood dan alles wat ik thuis moet doorstaan samen met mijn zus.

ik heb hulp, maar zei laat me ook stikken.
k heb medicijnen, die zooi slik ik niet.

de vertrouwenspersoon heeft mij van hot naar her gestuurd, en ben uiteindelijk bij een psych gekomen, maar dat is nog een grotere zooi dan mijn leven zelf

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:19

warom slik je je medicijnen niet gewoon? die heb je toch niet voor niets gekregen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:20

Uit je woorden kan ik alleen maar opvatten dat iedereen schuld heeft, behalve jij. Misschien is dát je probleem.

Wat is btw ZM?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:21

ZM is zelfmoord ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:21

Daphne__ schreef:
er is wat mis, klopt helemaal.
dat ik vanaf mijn 8/9e al met zm rondloop, staat hier ook al op bokt.
maar dat kan ik NIET HELPEN.
t is voor velen mega kwetsend, is niet mijn bedoeling, maar ik ben liever dood dan alles wat ik thuis moet doorstaan samen met mijn zus.

ik heb hulp, maar zei laat me ook stikken.
k heb medicijnen, die zooi slik ik niet.

de vertrouwenspersoon heeft mij van hot naar her gestuurd, en ben uiteindelijk bij een psych gekomen, maar dat is nog een grotere zooi dan mijn leven zelf

en dat bedoel ik met schop onder je kont, maar in een ander topic zei je nog dat je een hele hoge dosis nam omdat het niet werkte.. maar dat terzijde, het leven is wat jijzelf ervan maakt +:)+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:22

ik nam ze idd, maar nou al een week niet meer.

ik heb geen medicijnen nodig, t enige wat ik nodig heb is een normale familie zonder elke dag ruzie