Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Even voor de duidelijkheid, het type jongen dat nu als "loverboy" geportretteerd wordt is van alle tijden. Vroeger (vanaf grofweg jaren '60) waren het de types als Holleeder, Bruinstra en co en was er geen benaming voor behalve p**ier,
Shadow0 schreef:Nu wordt er actief gespeurd op scholen en in groepen die daar vroeger weinig mee in aanraking gekomen zouden zijn. (En daarmee wil ik vroeger niet idealiseren, want dat waren natuurlijk ook voor een groot deel geen zelfbewuste, gelukkige vrouwen die daar uit vrije wil zaten.)
Shadow0 schreef:want dat waren natuurlijk ook voor een groot deel geen zelfbewuste, gelukkige vrouwen die daar uit vrije wil zaten.)
Jesser schreef:Het zal waarschijnlijk mijn beeld hierover zijn. Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat vrouwen gelukkig kunnen zijn in een beroep als prostituee.

Jesser schreef:ga aub geen andere woorden maken van wat Darkchrystal maakt, en ga mij niet naar beneden halen. dan ben je bij de verkeerde aan het adres.
Jesser schreef:Is geld dan alleen zo belangrijk??
Jesser schreef:Ik heb geen 'bijzonder' zelfbeeld, mijn zelfbeeld is goed. Ik heb respect voor mijzelf, mijn omgeving en sta voor wie ik ben.
Jesser schreef:Ook ik heb een hoop meegemaakt, maar altijd heb ik mijn rug en koppie recht kunnen houden, jij ook??
maar dat geeft niets hoor, ik kan me alleen gewoon niet voorstellen dat jij er een gedachte op nahoud dat prostituees ongelukkig zouden zijn, is dat zo erg? 
Chiqa schreef:Waarom denkt het meerendeel dan toch dat ze diep ongelukkig zijn? Ik kan dat echt niet volgen!
Anoniem schreef:Chiqa,
ik vind jouw reactie op de post van Jesser nogal heftig.
en naar mijn idee reageert zij op de post van kaviatl..