Dude het dan zo gereageerd :
Ik heb knoflook gegeten..
Ik hou namelijk niet van vampiers!
lekkerpuh!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Fiffill schreef:Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door.
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."
Bleek dat ze 'n stel waren.En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit.
]
Dan maak ik een foto van je.' Ik ben niet erg assertief en zeker toen ook nog heel naief dus heb ondergaan dat hij mij de toga aandeed en mij in een hoekje parkeerde om foto's van mij te maken.
, maar ik liet hem zijn gang gaan. Ik draaide mijn hoofd en bood hem mijn wang aan. Had ik dit niet gedaan, dan was het een kus op mijn mond geworden.
Later haalde hij uit zijn glas zijn ijsklontje en gooide het op de grond, het ijs is gebroken
! lachte hij. Ik keek me nicht maar raar aan en schoot gigantische in de lach
!
. Love_Romeo schreef:Er komen steeds leukere bij!
Zelf had ik er zaterdag weer een..
Zat samen met mijn vriendin op de fiets maar het was donker dus hadden we onze lichten aan.
Maar aangezien ik een slag in mijn wiel heb knippert mijn licht!
Komt er in de verte z'n jongen aanrijden op zn scooter en begint ineens ook te knipperen.
En toen hij in de buurd was vet langzaam langs ons rijden.
We kwam niet meer bij.

xXLiekeXx schreef:Love_Romeo schreef:Er komen steeds leukere bij!
Zat samen met mijn vriendin op de fiets maar het was donker dus hadden we onze lichten aan.
Komt er in de verte z'n jongen aanrijden op zn scooter en begint ineens ook te knipperen.
We kwam niet meer bij.
Knipperlichtrelatie
xXLiekeXx schreef:Love_Romeo schreef:Er komen steeds leukere bij!
We kwam niet meer bij.
Knipperlichtrelatie
)
ik begon echt keihard te lachen en hij zei het ook zo droog ...
SONY schreef:MAAR het meest vreemde was toch wel in de trein. Er komt een man met een lange jas aan, oude man lijkend op Anthony Hopkins.. hij gaat schuin tegenover me zitten en kijkt me de hele tijd straks aan dus ik geef m,n ''val eens dood neer'' blik.. Nou hij had het naar z,n zin en zeker toen die onder z,n jas met z,n hand gecorigeerde bewegingen begon te maken. Dus ik dacht echt wat is dit? Dus ik zeg tegen hem ga lekker ergens anders rukken.. Loopt die weg coupé uit om na 15 min. weer terug te komen en op de bank ernaast te gaan zitten schuin tegen over me. Begint te kreunen en gewoon weer te rukken!
Nahhh ik wist echt niet wat ik zag joh, andere mensen hoorden hem ook en begonnen ook al te kijken. Dus ik weer reageren zegt die ja dat had jij ook voor me kunnen doen hoor..zo ik ben klaar... en weg loopt die..
![]()

)
LoveleyHorse schreef:Whahhaah geinig topic![]()
Ik had 1 keer in een discotheek , Was mee aan het schreeuwen en springen op ("neem jij me gevangen dan geef ik me over...")
een beetje te hyper was ik dus keihard aan het mee schreeuwen en ineens komt er een jongen naar me toe
gerent en springt en grijpt me met 2 armen vast en zegt : "ik neem je gevangen, geef je je over ?"
ik begon echt keihard te lachen en hij zei het ook zo droog ...
Het is niks geworden
kerel had nog steeds niks door. Dus ik zeg tegen mijn vriend; hoi lieverd. Kerel draait zich om, gezicht betrekt en zoef, weg was ie, had zijn zin nog niet eens afgemaakt.