meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:24

Báááh! :P
Dude het dan zo gereageerd :
Ik heb knoflook gegeten..
Ik hou namelijk niet van vampiers!
lekkerpuh!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:04

Fiffill schreef:
Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door. :Y)
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."
Bleek dat ze 'n stel waren. :? En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit.

Ik ken ook iemand van rond de 40, die ook precies zo is en toevallig ook nog een vrouw heeft ook nog. Bah daar walg je gewoon van!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:55

Familie van Vincent toevallig? :p Nasty!!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:25

Echt toffe verhalen! Ik volg dit topic. en nu met carnaval heb ik ook mijn verhaaltje!

Gister was de zaal al dicht. Er stonden nog wat mensen binnen. Was gewoon in m'n eigen dorp en ik werk in hetzelfde dorp in de friettent (dus ik ben bekend).
Ik stond met mijn vriendin, haar flirt en de vriend van de flirt. Komt opeens een jongen op mij af die vaak in de friettent komt. Hij zegt: 'Mag ik je feliciteren'. 'Dus ik zeg gewoon 'Oke, waarmee?'
Komt de droogkloot aan: 'Je hebt het lekkerste kontje van de avond'
'Ow, leuk. Wat is m'n prijs'. Op dat antwoord was die niet bedacht.
'Een knuffel van mij'. Oke, dat verwachte ik niet. Ik gaf 'm een knuffel.
'Dat moet eigenlijk wel op de foto'. Leuk, moet ik nu echt met zo'n lelijkerd op de foto? De flirt van m'n vriendin had z'n fototoestel al uit z'n broek.
'Waarvan? Van m'n kont of van die knuffel?' Die opmerking had ik beter voor me kunnen houden. Eerst nog een knuffelfoto. Toen moest ik me omdraaien. Hij slaat z'n armen helemaal om mijn benen heen en houd z'n hoofd naast m'n kont.. Ik schaamde me rot. Foto gemaakt en hij was weer weg.

Later komt ie terug met z'n mobiel met fotostand. Hij wou zeker zelf ook nog een foto... :Y)
Vraagt ie of hij een foto mag maken. Ondertussen was ik 't wel beu. Dus ik zeg dat zo. Komt een vriendin d'r bij. Die vertelt even dat ik een vriend heb. Zegt ie 'Maar die maakte toenet al een foto, die zal 't niet erg vinden'.
Oke.. die flirt van m'n vriendin stond heel de tijd rond mijn vriendin., best logisch dat 't mijn vriend is :D

Later vroeg die mijn nummer. Hij deed alsof zodat z'n vrienden zou denken dat 't zo was. Maar, een vriend kwam achter ons staan en verpeste het een beetje voor 'm :+
Die vriend zegt: 'Waarom krijg je nu het nummer van de friettent en zit je te typen met toetsenblokkering aan'.

Owke.. ik heb echt zin om straks te gaan werken en meneer weer te zien.
[Hij wist eerst niet meer wie ik was.. dat heb ik helaas verteld :+ ]

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:48

Oh ja er schiet mij ook nog een bizarre flirt te binnen. Toen ik 20 was liep ik stage bij GGZ voor mijn opleiding maatschappelijk werk. Ik ging naar een rechtzitting van een client. Ik was samen met client en m'n stagebegeleidster naar de advocaat (oude knakker van 55+) geweest om de zaak door te spreken. Daar ook kennis gemaakt met zijn vrouw. De advocaat had toen aangeboden mij in Etten-Leur op het station op te pikken en samen naar de rechtbank in Breda te rijden. Prima.

Desbetreffende dag haalde hij mij op en nam mij mee naar een kamertje in de rechtbank om de zitting voor te bereiden.
Hij zei toen 'Doe mijn toga even aan. -:) Dan maak ik een foto van je.' Ik ben niet erg assertief en zeker toen ook nog heel naief dus heb ondergaan dat hij mij de toga aandeed en mij in een hoekje parkeerde om foto's van mij te maken. *-:)

Na de zitting zou hij mij afzetten op station Breda. En zo geschiedde ;)
Hij stopte een eindje voor het station en toen ik uit wilde stappen zei hij 'Zo, nu ga ik je nog een zoen geven'.
Vraag mij niet waarom ik het liet gebeuren |o , maar ik liet hem zijn gang gaan. Ik draaide mijn hoofd en bood hem mijn wang aan. Had ik dit niet gedaan, dan was het een kus op mijn mond geworden. :r

Ik ben uitgestapt en heb gelukkig nooit meer iets van hem vernomen.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 02:10

net weer een gehad tijdens het werken met carnaval

dronken oude vent: wat heb jij ontzettend mooie ogen
ik: nou dank je
hij: wat is er nou eigenlijk mis gegaan?
ik: huh?
hij: helemaal niks

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:36

Zovaak commentaar gehoord, of andere dingen..

Maar een keer wel ergggg raar...

Hij..hou je van spannende dates??
Ik.. hoezo, wil je bunji jumpen of zo?!

Toen droop ie snel af..

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:43

Och, was een keer voor het eerst uitgeweest in een beetje boerendiscotheek. Er liepen aardig aparte types rond. Sta ik te dansen, komt er een jongen naar me toe en ratelde aan 1 stuk door terwijl ik hem niet kende. Hij vroeg aan me of het pijn deed toen ik uit de hemel gevallen was? :? Later haalde hij uit zijn glas zijn ijsklontje en gooide het op de grond, het ijs is gebroken :D ! lachte hij. Ik keek me nicht maar raar aan en schoot gigantische in de lach :+

_Bloem_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:37

Er komen steeds leukere bij :P!

Zelf had ik er zaterdag weer een..
Zat samen met mijn vriendin op de fiets maar het was donker dus hadden we onze lichten aan.
Maar aangezien ik een slag in mijn wiel heb knippert mijn licht!
Komt er in de verte z'n jongen aanrijden op zn scooter en begint ineens ook te knipperen.
En toen hij in de buurd was vet langzaam langs ons rijden.
We kwam niet meer bij :') .

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:52

Love_Romeo schreef:

Zat samen met mijn vriendin op de fiets maar het was donker dus hadden we onze lichten aan.
Komt er in de verte z'n jongen aanrijden op zn scooter en begint ineens ook te knipperen.

Knipperlichtrelatie :D

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:58

xXLiekeXx schreef:
Love_Romeo schreef:

hahahaahaha

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:08

Oh ja.. eens een keer gehad liep ik in de stad, was er daar zo'n vuiniswagen met twee mannen, toeteren, en hij maakte zo'n vraagteken, of ik even wilde komen..(alsof hij wat wilde vragen) ik doen.. zei ie.. Weet je dat je een ontzettend lekker ding bent..
Daar was ik niet op voorbereid, had ik niet verwacht en daar kon ik wel om lachen.. was leuk..

Een andere keer, politieman te paard.. Toch altijd even leuk, paardje kijken, man viel bijna van zijn paard en wilde ter plekke een afspraakje maken toen ie hoorde dat ik ook gek was van paarden! Hahahaha.. maar ik vond hem niet bepaald aantrekkelijk.. dus maar weggelopen..

Afgelopen november ben ik met een goede vriendin samen naar de Sicab geweest, keuring van spaanse paarden in Sevilla.. Wij alleen maar oog voor die mooie paarden.. Maar die spanjaarden.. Twee blonde vrouwen.. ze wisten niet waar ze kijken moesten.. in het begin konden we er om lachen.. maar na een week aangestaard te zijn, door tig aantal mannen.. was het niet zo leuk meer...(we hadden ook een appartement gehuurd in een wijk waar weinig toeristen kwamen.. dat was helemaal erg..)

_Bloem_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:16

xXLiekeXx schreef:
Love_Romeo schreef:

Hahaha dat is een goede :')

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:06

Whahhaah geinig topic :)
Ik had 1 keer in een discotheek , Was mee aan het schreeuwen en springen op ("neem jij me gevangen dan geef ik me over..." :)ddd )
een beetje te hyper was ik dus keihard aan het mee schreeuwen en ineens komt er een jongen naar me toe
gerent en springt en grijpt me met 2 armen vast en zegt : "ik neem je gevangen, geef je je over ?"
:+ ik begon echt keihard te lachen en hij zei het ook zo droog ...
Het is niks geworden :)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:09

Op de kermis kwam er iemand naar me toe gerent mag ik je email adres? DIe had ik gegeven en toen rende ie snel weer weg :')

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:46

SONY schreef:
MAAR het meest vreemde was toch wel in de trein. Er komt een man met een lange jas aan, oude man lijkend op Anthony Hopkins.. hij gaat schuin tegenover me zitten en kijkt me de hele tijd straks aan dus ik geef m,n ''val eens dood neer'' blik.. Nou hij had het naar z,n zin en zeker toen die onder z,n jas met z,n hand gecorigeerde bewegingen begon te maken. Dus ik dacht echt wat is dit? Dus ik zeg tegen hem ga lekker ergens anders rukken.. Loopt die weg coupé uit om na 15 min. weer terug te komen en op de bank ernaast te gaan zitten schuin tegen over me. Begint te kreunen en gewoon weer te rukken!

Nahhh ik wist echt niet wat ik zag joh, andere mensen hoorden hem ook en begonnen ook al te kijken. Dus ik weer reageren zegt die ja dat had jij ook voor me kunnen doen hoor..zo ik ben klaar... en weg loopt die..

:+ _-:(

Ook ik heb dit meegemaakt alleen dan in de metro van r'dam naar spijkenisse. Hij zat naast me en bleef gewoon rukken ook nadat ik vroeg of hij misschien * of kon stoppen met rukken * of het ergens anders gaan doen waar ik hem niet zou horen of zien. Maar hij bleef gewoon doorgaan. :(
Ben dus maar zelf ergens anders gaan zitten en toen stopte hij dus het ging er dus echt om dat ik het zou zien ofzo.
Nou ja je hebt een hoop "zieke" mensen!!!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:47

vandaag in de trein was ik aan het smsen.
komt er een groepje jongens voorbij bladiebla.
Dus die kwamen bij ons zitten, naja 2 ervan dan.
Dus ik was dus aan het smsen vraagt ie opeens. Mag ik een smsje sturen naar mijn telefoon?

Ja eh zeg gewoon gelijk dat je mn nummer wil _O-

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 00:05

wij hadden laatst pas een rare. We waren op studentenwintersport.

Stonden we daar in de apresski. Pakt een jongen een puntje haren van een vriendin van mij vast, kijkt ernaar en zegt:
"wat heb je toch dooie haarpunten! lust je een biertje?"

uuuhm, tja, dat was wel een beetje vreemd.

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:07

wat staan er hier veel erge verhalen :P

haha en dan nu myn verhaal en ja het was mijn ex en is nu bijna 1 jaar weer myn vriend.
(lang verhaal :+ )

we gingen met onze vriendengroepp in de frietzaak een frietje eten, en ja hoor geen plek alleen tegenover meneer, dus ga daar zitten.
en ja toen mocht je nog roken, begint ie as en rook in mijn gezicht te blazen, dus ik zeg hou nou eens op.
maar meneer bleef maar doorgaan... dus ik zeg nog even en ik gooi dalijk iets over je heen.
ja hoor meneer gaat door en ik gooi een paar druppels redbull over hem heen, pakt ie de redbull van me af en gooit bijna heel de redbull over me heen.
dus ik zeg wat is er nou? zoek je ruzie ofzo.
ja hoor meneer ga dan mee naar buiten... dus ik mee naar buiten begint ie gewoon te praten.. (zucht* haha)

dag later...
t was koud buiten en stond met onze vriendengroep buiten, we gingen bij d (toen nog mijn ex) binnen zitten op zijn kamer, heel de groep ploft op t bed en er was geen plek meer alleen dus langs d.. op t kussen, nou ja ik had er sch*t aan, ging op t kussen ziten, kijkt hy mij verbaast aan. zegt even later, wat zal ik vanavond lekker slapen (uhum oke? je hebt toch zo banketstaaf gedaan). even later wil die in myn telefoon kyken omdat ik een nieuwe telefoon had, dus ik mijn telefoon gegeven... kom ik thuis denk ik ** zal maar even kijken wat ie heeft gedaan, staat er in mijn contactpersonen.. i still love you sttt ... een uur later belde die me op dat ie me miste en of ik een keer met hem wou afspreken.. :o

eigenlijk best grappig gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:17

LoveleyHorse schreef:
Whahhaah geinig topic :)
Ik had 1 keer in een discotheek , Was mee aan het schreeuwen en springen op ("neem jij me gevangen dan geef ik me over..." :)ddd )
een beetje te hyper was ik dus keihard aan het mee schreeuwen en ineens komt er een jongen naar me toe
gerent en springt en grijpt me met 2 armen vast en zegt : "ik neem je gevangen, geef je je over ?"
:+ ik begon echt keihard te lachen en hij zei het ook zo droog ...
Het is niks geworden :)

Haha die is dan weerwel leuk, jammer dat het niets geworden is altijd leuk om te vertellen hoe je elkaar hebt leren kennen ''hij nam me gevangen en ik gaf me over'' :')

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 01:25

Een aantal jaren geleden had ik een erg grote (1,95m) en erg brede vriend die ook nog eens als beveiliger werkte dus nogal imponerend overkwam door zijn houding. (tjah, was wel lief hoor)

We waren op een gegeven moment in de kroeg met vrienden, klein kroegje, wij poolen, op een gegeven moment ga ik aan de bar zitten en vriendlief besteld een drankje voor me en gaat even naar het toilet. Prompt komt er een jongen naast me op een kruk zitten en begint gezellig te kletsen, dus ik semi-ongeintresseerd beetje meepraten maar ondertussen hield ik het poolspel van mijn vrienden in de gaten. (lijkt me duidelijk toch?)
Maar het leuke was dus; hij zat met zijn rug richting de toiletten en toen even later mijn vriend terug kwam had hij niets door. Dus mijn vriend gaat pal achter/naast hem staan en wacht af, kerel kletst verder, op een gegeven moment stonden zelfs 2 van mijn vrienden richting ons te kijken van :? kerel had nog steeds niks door. Dus ik zeg tegen mijn vriend; hoi lieverd. Kerel draait zich om, gezicht betrekt en zoef, weg was ie, had zijn zin nog niet eens afgemaakt.

Maar ja, dan vraag ik me dus af; hoe kan het dat die gast niet door had dat ik met mijn vriend was? 't Is maar een klein kroegje. En hoe kan het dat het hem niet eens opviel dat 2 van mijn vrienden heel verbaasd in onze richting stonden te kijken? Ik had niet het idee dat hij dronken was... Iig niet meer dan aangeschoten.