Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik denk het ook. 
Ik weet nog wel (in een ver verleden, toen dit boekje net ontstond) dat ik heel erg in de stress raakte omdat ik het al een week in huis had.
Omdat ik toen ook minder tijd zou hebben. Nouja, in onze tijd Flo..
. L_Ilse_L schreef:Neeeeeeee! Ik schaam me! Ik ruim net mn kamer op en wat kom ik tegen?! Daar ligt ie, in een enveloppe met postzegels en al!
En ik maar denken dat ik dat ding allang op de post had gedaah:$
Sorry Inge, ik fiets NU naar de brievenbus!
L_Ilse_L schreef:Neeeeeeee! Ik schaam me! Ik ruim net mn kamer op en wat kom ik tegen?! Daar ligt ie, in een enveloppe met postzegels en al!
En ik maar denken dat ik dat ding allang op de post had gedaah:$
Sorry Inge, ik fiets NU naar de brievenbus!
vikki schreef:Dat deed ik vroeger ook altijd... alleen liet ik het de personen zelf altijd naar iemand doorsturen en degene die de laatste pagina beschreef, die stuurde het dan terug. Ik heb er wereldwijd hele leuke contacten aan over gehouden en het was altijd een erg leuke verrassing om het notebook terug te krijgen, want op de 1e persoon na, had ik geen idee waar het heen zou gaan.
. Ik heb er een hele goede vriendin in Chicago door gekregen waar ik toen ik 23 was een maand bij ben geweest en waar ik nog steeds heel veel contact mee heb
. Zij was ergens halverwege in mijn boekje terecht gekomen en heeft me toen een brief geschreven in de hoop dat ik haar penvriendin wilde worden
. Jaren geschreven, en toen ik 23 was ben ik een maand bij haar (en haar moeder) op vakantie geweest, fantastische herinneringen
. Nu loopt ons meeste contact via facebook en de e-mail
. Ik denk dat het al gauw 6 -12 maanden duurde voor een (niet al te dik) boekje bij me terug kwam. Smmige mensen rouleerde het binnen hun vriendenkring, maar anderen stuurden het door naar een (pen)vriendin in het buitenland, dus sommige boekjes hebben veel van de wereld gezien. Toch eens zoeken of ik ze nog heb... Jammer als ik ze niet meer blij te hebben, maar ach... iig heb ik Athena nog en dat is nog vele malen leuker
.