over dat ID gebeuren, mij rijschoolhouder heeft bij de eerste les al gevraagt wanneer mijn ID verlopen zou zijn! naja toevallig had ik net een nieuwe, dus die kan nog wel ff mee:P maar je baald vast enorm!!!
o0marije0o
Geplaatst: 27-01-09 17:12
Net terug van mn rijles, ging aardig. Lees: in Laren bijna iemands tuin in gereden. Moest n heeeeele scherpe bocht naar rechts maken. Dus ik heel langzaam rijden en zo ver mogelijk naar rechts sturen. Maar liet daarna de koppeling net ff iets te snel op komen. Had niet genoeg tijd om weer helemaal terug naar links te draaien zoodat k die weg in kon. NOODREM woesj bijna de coniferenstruik in En in me eigen woonplaats wou k een weg op, maar is zon irritante bocht van links af die je niet uit kan kijken. Dacht dat k kon, kwam er toch een auto aan, ik als n gek op de rem maar vergeten teglijkertijd de koppeling in te trappen dus hoppa motor uit. Maar dat waren wel de enige blunders van vandaag Best lekker gereden dus
@Djuukiej : OOohh dán baal je !!! Die van mij is tot april geldig. Dus moet t ook goed in de gate houden. Ik heb mijn theorie examen 24 februari ! Ik moet nog heeeeel veel gaan leren ervoor!
hihi een vrouw die moest mij thuis brengen van lessen die had al 30 lessen gehad die was elke keer de koppeling kwijt en maar gillen en roepen ME KOPPELING IS WEG
Gefeliciteerd iedereen die z'n rijbewijs gehaald heeft en ook degene die hun theorie hebben. Ik ga vanavond maar eens beginnen met m'n theorie leren. Heb m 12 februari en alleen nog maar globaal wat geleerd. Ga straks met de CDrom leren en alles wat ik fout heb opschrijven en stampen haha.
MissBonny
Geplaatst: 27-01-09 20:37
Djuukiej schreef:
En het mooie was dat ze het eerst niet eens had gezien totdat ik zei dat ik op mn ID nog donkerder haar had als nu..
Jeeetje zeg, dat is wel heel erg dik balen! Had je het zelf ook niet door van je ID? Maar je geld weg? Dat meen je niet?
Unseen
Geplaatst: 27-01-09 21:30
Djuukiej schreef:
Nou ik ben alweer thuis, kom daar aan ja je ID is 1 week verlopen.. Mocht ik geen examen doen, tijd weg, geld weg.
Uiteraard eigen verantwoordelijkheid, daar niet van
Gefeliciteerd beide, en succes EngeltjeS morgen!
_Kimmm
Geplaatst: 28-01-09 08:31
EngeltjeS schreef:
morgen grote dag ik laat het jullie morgen weten hooor!
Succes
nou gisteren les gehad me instructeur ging me een soort oefen examen geven haha, maar moet gewoon overal de puntjes op de I gaan zetten. Net iets langer kijken in me spiegel etc dat soort dingen!