Yelly schreef:Ach ja, ik heb pas iets meer dan twee maanden een vriend, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen mening over hebIk zou het niet leuk vinden als andere meisjes om zijn nek hangen, of andersom, als hij sms't met andere meisjes (laat staan met z'n 2'en afspreken
) enzo.. Het mooie is, hij denkt er andersom hetzelfde over, dus perfect
Hij mag gerust met andere meisjes praten hoor, dan zul je mij niet jaloers zijn, maar als hij samen met een ander meisjes naar de bios gaat vind ik dat echt niet kunnen, maar hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij het not-done zou vinden als ik een op een afspreek met een jongen
In een vriendengroep ligt dat natuurlijk weer heel anders, allebei totaal geen problemen mee
Maar even zonder gekheid, kan wel leuk zeggen wat ik wil en niet vind kunnen, maar als puntje bij paaltje komt doen we beiden wat we zelf willen, en als hij iets doet wat ik niet leuk vind kom ik er toch niet achter (als hij het een beetje slim speelt
). Ik ga mijn tijd dan dus ook echt niet verspillen aan het controleren van mijn vriend, vertrouw er gewoon op dat hij niet voor niks met mij wil zijn
Edit: We hadden het een keer over vreemdgaan, en toen ik hem een normale kus op zijn mond vraag vroeg ik wat hij zou doen als hij erachter kwam dat ik dat bij een ander deedZijn antwoord: dan is het over
Verder heeft hij gelukkig absoluut geen jaloerse reacties vertoond (ook geen reden toe), en hij hoeft ook niet te weten waar ik precies met wie uithang hoor
Uitgaan doen we ook gewoon lekker apart met onze eigen vrienden
Klinkt helemaal gezond hoor
Ik zou het niet leuk vinden als andere meisjes om zijn nek hangen, of andersom, als hij sms't met andere meisjes (laat staan met z'n 2'en afspreken
) enzo.. Het mooie is, hij denkt er andersom hetzelfde over, dus perfect
In een vriendengroep ligt dat natuurlijk weer heel anders, allebei totaal geen problemen mee
Zijn antwoord: dan is het over
Hij is daarin precies hetzelfde als ik, dus dat komt mooi uit.
)en die meisjes vertrouw ik niet.. maar hem wel, en ik probeer me er dan ook niet druk om te maken. Meestal lukt dat, en als dat niet lukt zeg ik het gewoon, sms ik hem even dat ik me onzeker voel en bang ben dat hij vreemd gaat, en dan stelt hij me wel gerust.
kom ik aan met mn 3 uur
)
te zeggen. En nee, dat gebeurt heus niet als vriendlief alleen gaat stappen, met een meisje praat of danst.
)