Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MDJ schreef:dus iedereen die een moord pleegt maar vergeven? want ach, hij bedoelde het niet zo joh![]()
Drugs e.d vind ik een ander verhaal, of diefstal oid.. daar zou best naar geschreven mogen worden imo..
MDJ schreef:dus iedereen die een moord pleegt maar vergeven? want ach, hij bedoelde het niet zo joh
Sieppus schreef:Ik heb net een email gestuurd naar een vrouw, ik moest mijn adres er ook bij opzetten. Ik vind dit niet echt een probleem. Deze mensen willen graag contact en zullen hier vast geen misbruik van maken
, ze zullen je eerder dankbaar zijn. Dat er iemand is die aan ze denkt.
Ik wacht wel af of ik een reactie krijg. Zou me wel leuk lijken om iemands lichtje in het donker te zijn!!!
Bon_Bon schreef:@pharagirlke, als er al verzachtende omstigheden zijn word daar met de straf al rekening mee gehouden .
Sorry mensen die met gedetineerden schrijven ik deel nu immers neit jullie mening, die mensen hebben straf verdiend en die straf is bepaald naar de daad die ze hebben gedaan. Die mensen hebben straf verdiend en ik persoonlijk vind niet dat straf leuk moet zijn.Want als een straf leuk is is het geen straf meer..
Citaat:@ pharagirlke: Nee ik denk ook niet dat het komt dat die mensen een slechte wil hebben en daardoor dingen gaan zien die ze willen zien. Maar inderdaad ze herinneren dingen wel anders door die gaten die in het geheugen wegvallen en die gaten worden opgevuld met dingen die ze willen zien.
xKatleentjex schreef:Vergeven, ik denk niet dat iemand hier over spreekt. Wel leren begrijpen, je verdiepen in de denkwijze van zo'n moordenaar, inzien hoe het zover is gekomen dat iemand tot zoiets in staat is.
MDJ schreef:dus iedereen die een moord pleegt maar vergeven? want ach, hij bedoelde het niet zo joh![]()
Drugs e.d vind ik een ander verhaal, of diefstal oid.. daar zou best naar geschreven mogen worden imo..
Anthea schreef:Ik vind sommige mannen wel 'apart'...Citaat:Thanks for reading my ad! I still can’t believe I’ve been in prison this long. I’m lonely and looking to meet women on the outside. I’m kind of tired of being around guys all the time! (smile) I’m looking for friendship but I’m open to more. Whatever happens is cool. My main goal is to meet women who are seriously interested in getting to know me and actually talk to me on the phone and come visit. Long-term pen pals don’t interest me.Citaat:I am a young, single man who is facing some lonely times and I am looking to take comfort in a platonic friendship with a woman who is understanding of my unfortunate situation.
Zo 'dankbaar' vind ik het dan niet overkomen.
Anthea schreef:Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen.. Maar weten die mensen je adres dan? En petsboem is 15, weten je ouders dat je met 'zo'n iemand' schrijft? Ik vind het maar een eng idee, ik zou niet willen dat diegene mijn adres heeft..
wemkelover schreef:Ik heb even een vraagje, en dat is niet aanvallend bedoelt..... maar hier zeg je dus dat je niet zou schrijven wat naar moordenaar ect..... maar wat is een manslaughter dan?
Ik heb verder wel bewondering voor je, je gaat er op een hele volwassenen manier mee om ondanks dat je nog maar 15 bent, heel knap.
MDJ schreef:Maar delerium, gevangenen zijn niet voor niets gevangenen, en zitten niet voor niets in een gevangenis.. Omdat ze (in de meeste gevallen) dingen gedaan hebben die onvergeeflijk zijn en dan gaan we gezellig met zijn allen die mensen entertainen door brieven te sturen?komop zeg volgend jaar wordt de gevangenis opgeheven maar worden zulke mensen in praatgroepen geplaatst..
MDJ schreef:drugssmokkel onder dwang, of bijv. omdat het snel verdiend is vind ik een veel minder erge misdaad dan iemand opzettelijk vermoorden.
pharagirlke schreef:MDJ schreef:drugssmokkel onder dwang, of bijv. omdat het snel verdiend is vind ik een veel minder erge misdaad dan iemand opzettelijk vermoorden.
en hoeveel doden denk je dat er vallen door overdossissen of slechte drugs? Omdat dat "nog sneller verdient" is?
MDJ schreef:Oké, maar hoeveel van die overdossissen worden vrijwillig ingenomen? toch echt het meerendeel dacht ik zo.
_rosita_ schreef:Sieppus schreef:Ik heb net een email gestuurd naar een vrouw, ik moest mijn adres er ook bij opzetten. Ik vind dit niet echt een probleem. Deze mensen willen graag contact en zullen hier vast geen misbruik van maken
, ze zullen je eerder dankbaar zijn. Dat er iemand is die aan ze denkt.
Ik wacht wel af of ik een reactie krijg. Zou me wel leuk lijken om iemands lichtje in het donker te zijn!!!
Ik vind dit wel heel kleurrijke gedachten hoor, moet ik zeggen...
Je kent die mensen niet, sommige zijn wel degelijk zwaar gestoord en compleet geschift, zeg dus niet dat ze heeeeus geen misbruik van een situatie maken... Nee, met zoveel vertrouwen zou ik zeker niet in zo'n situatie stappen...
Ik kan me in MJD ook wel vinden hoor... ik zou eerder willen corresponderen met nabestaanden, die gun ik veel meer steun, liefde en lichtpuntjes dan daders van ernstige delicten... Ook kan ik me nog indenken met drugsdealers ( en dan vooral jongeren die 'erin geluisd' zijn bv), overvallers ( zonder geweldslachtoffers etc) of daders in de situatie wat Sieppus aanhaald te corresponderen, maar met ernstige deliquenten zou ik niet willen corresponderen...
rockwitch schreef:Ik vind het aan de ene kant toch beetje eng, want je stuurt wel je adres natuurlijk. Ik heb even zitten kijken, maar de site opent niet goed, maar ik twijfel er toch erg over of ik het zou doen.