Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Duh daar staat de eenhoorn ook voor. Daarnaast draag 's winters bij altijd coltruien alle seizoenen sjaals en ga ik de evenementen/muziekbussines in. Maar zal nog wel een hele tijd duren voordat de tatoo er komt. Heb veel te veel dure hobby's. Poohbeer schreef:Ouders en tattoo's...hopeloos.
Mijn neef heeft zijn eigen tattooshop en is zo'n beetje helemaal onder met tattoo's. Vind mijn moeder prachtig. Kom ik thuis met een kleine winnie de poeh op mijn enkel....slaat alles op tilt....raar volk.
Ga nu voor een portret van mijn herder....die zien ze wel als hij er staat
eowyn04 schreef:Gewoon niks tegen paps en mams vertellen.
Deed ik ook niet. Toen kwam ik daar met een spagetti-bandje...
Nou ik heb mijn moeder nog nooit zo zien kijken....![]()
Ach ik woonde toch al op mezelf en ik vind het mooi. Jammer voor pa en moe dan maar.
Tis mijn lichaam.
Ondertussen zijn ze eraan gewent.
helemaal omdat het meteen een portret van een dier is ( ze hebben niks mer dieren)
doe wel gewoon dan lange broeken aan
hehe, dat was wel een erge)
Alleen dat zij me verzekering en school betalen is toch wel erg makkelijk 

.
maar...
Of zeg ik nou iets raars?
) 

ga het balletje toch in beweging zetten. bromfiets schreef:Ik heb ook een paardentattooNiet echt met een speciaal paard in gedachten, meer vanwege de liefde voor paarden in het algemeen. Ik heb hem zelf ontworpen en getekend
Hij is alleen nog niet af er moeten nog wolken in tribalvorm onder in zwart, blauw en paars en Pegasus heeft geen achterbenen
http://bromfietsnagaya.hyves.nl/album/2 ... 68/0/5a5s/

Ik doelde er meer op hoe ik ertegenaan kijk, en waarom ik het nooit van m'n leven over m'n hart zou kunnen krijgen om zoiets niet tegen m'n ouders te zeggen en ze er zelf achter te laten komen.
) ik woon nog thuis, en mijn band met m'n ouders is inderdaad heel goed, en die wil ik graag zo houden.
Vanaar dat ik dat nooit zo zou doen.
sorry als dat niet duidelijk was. 
Dennis schreef:Ik hou niet van tatoo's maar wil eigenlijk wel graag in het klein op mijn enkel de tekening van Dennis die een vriendin van mij gemaakt heeft. Van een foto van Dennis heeft ze een heel simpel tekeningetje gemaakt wat echt precies Dennis is(mensen die Dennis kennen zeggen het meteen). Die tekening staat al wel koeiengroot op mijn auto, maar op mijn lijf durf ik nog niet.
misschien even oriënteren in een tattoo shop.Roane schreef:Inderdaad, bloeddruk, bloeddruk!
straks wordt heel bokt rood
Pinkey schreef:Roane schreef:Inderdaad, bloeddruk, bloeddruk!
OMG! het staat op springenstraks wordt heel bokt rood
Pinkey schreef:Dennis schreef:Ik hou niet van tatoo's maar wil eigenlijk wel graag in het klein op mijn enkel de tekening van Dennis die een vriendin van mij gemaakt heeft. Van een foto van Dennis heeft ze een heel simpel tekeningetje gemaakt wat echt precies Dennis is(mensen die Dennis kennen zeggen het meteen). Die tekening staat al wel koeiengroot op mijn auto, maar op mijn lijf durf ik nog niet.
pas doen als je echt overtuigd bent. Want het is voor de rest van je leven.misschien even oriënteren in een tattoo shop.
(niet dat ik er een heb hoor, dus ik spreek niet uit ervaring. )