Wie heeft er een tattoo wat naar je paard linkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: Wie heeft er een tattoo wat naar je paard linkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:06

Iemand enig idee waar je op internet een mooie tattoo kan laten ontwerpen? Zijn daar speciale sites voor, bestaan die?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:15

Ben ik blij dat me pa en ma zelf ook veel tatoo's hebben. Die moeten juist niets van piercings hebben. Overigens wil ik de eenhoorn het liefst in mijn nek, maar daar is paps dan wel weer optegen Rolleyes .

Staat te rebels Tong uitsteken . Duh daar staat de eenhoorn ook voor. Daarnaast draag 's winters bij altijd coltruien alle seizoenen sjaals en ga ik de evenementen/muziekbussines in. Maar zal nog wel een hele tijd duren voordat de tatoo er komt. Heb veel te veel dure hobby's.

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:15

Poohbeer schreef:
Ouders en tattoo's...hopeloos.
Mijn neef heeft zijn eigen tattooshop en is zo'n beetje helemaal onder met tattoo's. Vind mijn moeder prachtig. Kom ik thuis met een kleine winnie de poeh op mijn enkel....slaat alles op tilt....raar volk.
Ga nu voor een portret van mijn herder....die zien ze wel als hij er staat Lachen

Laten zien die Pooh Haha!

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:17

jaa, niet zomaar over een tattoo gaan praten en dan niet laten zien he!! Vork

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:34

Afbeelding

In het midden zie je dat " rondje met hoorntjes " (sterrenbeeld stier ), daarom heen zie je bloemetjes.
Deze heeft de man uit de tattooshop voor me ontworpen. Die bloemetjes staan voor 't sterrenbeeld tweeling ( ik ben tweeling van sterrenbeeld ), dat heeft hij op een of andere manier uitgeteld.
En dan vraag je je af, wie is dan stier van sterrenbeeld? Mijn vorige verzorgpony, die HEEL speciaal voor me was en IS.
Ook was mijn overleden opa stier.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:36

Gewoon niks tegen paps en mams vertellen.
Deed ik ook niet. Toen kwam ik daar met een spagetti-bandje...
Nou ik heb mijn moeder nog nooit zo zien kijken.... Wow!

Ach ik woonde toch al op mezelf en ik vind het mooi. Jammer voor pa en moe dan maar.
Tis mijn lichaam.
Ondertussen zijn ze eraan gewent.

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:43

eowyn04 schreef:
Gewoon niks tegen paps en mams vertellen.
Deed ik ook niet. Toen kwam ik daar met een spagetti-bandje...
Nou ik heb mijn moeder nog nooit zo zien kijken.... Wow!

Ach ik woonde toch al op mezelf en ik vind het mooi. Jammer voor pa en moe dan maar.
Tis mijn lichaam.
Ondertussen zijn ze eraan gewent.

ja, ben alleen bang dat ik wel een preek van hier tot tokyo krijg Knipoog helemaal omdat het meteen een portret van een dier is ( ze hebben niks mer dieren)
Maargoed, ze moeten er maar mee leven he Knipoog doe wel gewoon dan lange broeken aan Schijnheilig

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:50

Meid, lekker laten preken.
Heb ook een preek gehad. Nou mn ene oor in, mn andere oor uit.

Ze wisten niet wat ze zagen toen ik opeens een tribal erbij had.
En toen opeens stond iris ook nog eens op de andere schouder Haha!
Nou dat hart van hun heeft het effe zwaar te verduren gehad. Haha!

Mijn ouders hebben ook absoluut niks met dieren en ze snappen neit waarom ik
2 paarden heb. Dat kost toch veel te veel geld. Kan je een hoop andere dingen mee doen.
mmmm ja dat kan...
ze accepteren mijn honden ook niet.
Ik ben inmiddels naar zuid-holland geemigreerd en mijn ouders wonen nog in noord-holland, maar als wij
komen dan mogen de honden niet mee.
Ze vraagt regelmatig of we blijven slapen. Jaaaa tuurlijk, zal me honden een nacht alleen laten.
Nee dus. Ik heb er al ruim 3 jaar niet meer geslapen. We tuffen altijd naar huis.

In het begin was ik daar ook erg boos en met name erg teleurgesteld om. Heb er zelfs een traan omgelaten.
Wij hebben geen kinderen, alleen dieren en die willen ze niet accepteren.
Maar ik heb me erbij neergelegd, dan niet.

Verder heb ik goed contact, maar soms wordt ik een beetje moe van ze.... Sigaar Bloos

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:54

ja, vaak genoeg een preek gehad (ineens een poown gekocht zonder hun toestemming Schijnheilig hehe, dat was wel een erge)
dus dats het probleem niet Tong uitsteken Alleen dat zij me verzekering en school betalen is toch wel erg makkelijk Nagelbijten / Gniffelen

Okeej, dat vind ik wel erg onaardig. Ik heb een paar weken op de hond van een hele goede vriendin gepast (alaskan malamute, poolhond) en die heeft ook ene paar dagen (3 ofzo) bij ons gelogeerd terwijl me vader echt niks met me heeft en me moeder bang is. Maargoed, ieder mens is anders natuurlijk.

Kan me voorstellen dat je er moe van wordt, maar vind het ook heel jammer voor je dat je ouders het niet kunnen begrijpen, en dus blijkbaar nieteens willen proberen. Maargoed, life goes on Tong uitsteken

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:56

ik Lachen
Ik heb 2 sterren op mijn voet. Mijn overleden paard die ik zo erg mis en onze overleden hond

Benna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:01

Ik heb Allure met sierletters op de binnenkant van mijn voet getatoeerd! Ben er erg blij mee, en het is echt iets voor mezelf.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:04

Wow Sunshine, die van jou vind ik erg mooi!
Zag ook nog een paar mooie hier voorbijkomen, al ben ik zelf niet zo van de portretjes.

Ik wil al sinds mijn 15e een tattoo en over 13 dagen mag het Lachen.
Ben al ffies bezig met een ontwerp, maar krijg hem niet precies hoe ik het wil. Hopen dat de tattooshop me verder kan helpen.
Ik wil een soort van halfopen ster, met donkere ingekleurde puntjes, met daarin sierletters B (voor Balou, mijn kat) en M (Moon, mijn paard) rechts onderin de ster. Links bovenin wil ik een MD laten zetten, met een mooi, klein steentje.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:13

Dat niet zeggen, en dan thuis komen met een tattoo, dat vind ik dan... weinig respectloos. Niet dat ik bedoel dat jullie allemaal pubers zijn die a en pa nog net niet de grond in schelden Cool maar...
Ze zijn wel mijn ouders, doen zo veel voor me, dan vind ik wel dat ze het respect verdienen om te weten dat ik iets ga doen waar ík achter sta, maar waar zij misschien het niet mee eens zijn. En dan niet sneaky achter hun rug om, dat vind ik dan zon boodschap van 'Leuk dat jullie zo veel voor me willen doen maar ik heb uiteindelijk toch schijt aan jullie.nl'
Dat krijg ik niet over mijn tere zieltje heen. Haha! Of zeg ik nou iets raars?
Ik vertel het denk ik gewoon, en hoop dat ik het overleef. Clown

Ik zit ook te denken aan een triskel in licht blauw op mijn rechter onderarm. Maar eerst Bart's naam maar, kunnen we alvast de ouders laten wennen hehe...

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:16

naja ze accepteren het wel (uiteindelijk) maar ze zien het niet als mooi, meer als een verminking Vork
maar de ene persoon heeft ook meer met zijn/haar ouders dan de ander. en bij de ene ouder kan je het wel maken en bij de andere niet Tong uitsteken)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:18

Mwah, maar zo denk ik er dus over Haha!

Maar het si echt zo erg, ik ben echt een papa's kindje, mag zo veel, ik ben zo verstandig en wijs voor mijn leeftijd en hij is zo trots op en hij houd van me... maar als ik hierover begin ben ik dood. ROFL

Ik stuur vanaaf een mailtje naar de tattooshop voor een prijsindicatie Lachen ga het balletje toch in beweging zetten.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:22

bromfiets schreef:
Ik heb ook een paardentattoo Haha! Niet echt met een speciaal paard in gedachten, meer vanwege de liefde voor paarden in het algemeen. Ik heb hem zelf ontworpen en getekend Lachen

Hij is alleen nog niet af er moeten nog wolken in tribalvorm onder in zwart, blauw en paars en Pegasus heeft geen achterbenen Nagelbijten / Gniffelen

http://bromfietsnagaya.hyves.nl/album/2 ... 68/0/5a5s/

whooo die is MEGA groot.
wel erg gaaf en helemaal dat ie UNIEK is..
wil er ook 1 maar dan zeker minimaal 100 x kleiner hahaha.
dus als je nog eens ontwerpt maar dan 2 x 3 cm (voor op m'n voet)
dan zie ik het graag!!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:23

Roane,

Nou het laatste wat ik ben is sneaky of "achterbaks"hoor.
Ik zeg alles en ik zeg ook alles tegen paps en mams als ik het er niet mee eens was/ben.

Toendertijd was ik ook van plan om een tattoo te nemen. Dit vonden zij niks.
Jammer dan, ik wel. Dus ik heb hem toen gewoon laten zetten en niks gezegd.
Ze zagen het vanzelf wel.
Ik woonde toen ook al op mezelf en was volwassen, dus....

En die laatste twee... meid ik denk dat ik iets ouder ben dan dat jij bent, dus dat heb
ik echt niet sneaky gedaan hoor. Knipoog

En respectloos, ik vind heel veel jongeren respectloos voor ouderen. De manier waarop ze dingen beantwoorden.
Hoe brutaal ze zijn enz...
DAt vind ik pas erg.
Tegenwoordig geniet ieder kind een vrije opvoeding, maar soms mis ik daar de respect. Ze mogen doen en laten wat ze willen
zonder dat de ouders erop letten. maargoed dat is een andere discussie. Knipoog

Zoals ik het beschreef komt misschien idd over als dat ik me gedragen heb als een kreng, maar ik was toen al volwassen
en als ik iets wil dan doe ik dat. Daar vraag ik geen toestemming voor bij mijn ouders.
Maar toen ik nog thuis woonde moest ik me ook aan de regels aanpassen hoor. En dat is begrijpelijk.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:27

Ik bedoelde het zo ook helemaal niet Eowyn, dat heb ik ook in die post gezet. (breathe, breathe!) Haha! Ik doelde er meer op hoe ik ertegenaan kijk, en waarom ik het nooit van m'n leven over m'n hart zou kunnen krijgen om zoiets niet tegen m'n ouders te zeggen en ze er zelf achter te laten komen.
(en jij woont op jezelf, en ik gok inderdaad dat jij ouder bent Knipoog Haha! ) ik woon nog thuis, en mijn band met m'n ouders is inderdaad heel goed, en die wil ik graag zo houden. Knipoog Vanaar dat ik dat nooit zo zou doen.

Ik wilde tegen niemands schenen schoppen Knipoog sorry als dat niet duidelijk was.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:27

Ik hou niet van tatoo's maar wil eigenlijk wel graag in het klein op mijn enkel de tekening van Dennis die een vriendin van mij gemaakt heeft. Van een foto van Dennis heeft ze een heel simpel tekeningetje gemaakt wat echt precies Dennis is(mensen die Dennis kennen zeggen het meteen). Die tekening staat al wel koeiengroot op mijn auto, maar op mijn lijf durf ik nog niet.

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:28

zoek je zehnnn iedereen xD

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:29

Inderdaad, bloeddruk, bloeddruk! Haha!

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:30

Dennis schreef:
Ik hou niet van tatoo's maar wil eigenlijk wel graag in het klein op mijn enkel de tekening van Dennis die een vriendin van mij gemaakt heeft. Van een foto van Dennis heeft ze een heel simpel tekeningetje gemaakt wat echt precies Dennis is(mensen die Dennis kennen zeggen het meteen). Die tekening staat al wel koeiengroot op mijn auto, maar op mijn lijf durf ik nog niet.

pas doen als je echt overtuigd bent. Want het is voor de rest van je leven. Lachen misschien even oriënteren in een tattoo shop.
(niet dat ik er een heb hoor, dus ik spreek niet uit ervaring. )

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:31

Roane schreef:

OMG! het staat op springen Bloos! straks wordt heel bokt rood Clown

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:35

Pinkey schreef:
Roane schreef:

OMG! het staat op springen Bloos! straks wordt heel bokt rood Clown

haha mijn bloeddruk blijft normaal hoor Haha!

Ik bedoelde het ook niet zo hoor Roane.
En als je nog thuis woont en je heb goed contact met je ouders: HOU DAT ZO!!!
Dat is zo onwijze belangrijk.

Maar ik probeerde effe uit te leggen wat ik bedoelde, maar ja, mogelijk ook niet zo geod beschreven.
Ben soms nog wel eens te recht voor zijn raapjes. Bloos

Maar als je een tattoo heb dan willen wel een foto he!!!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:36

Pinkey schreef:
Dennis schreef:

pas doen als je echt overtuigd bent. Want het is voor de rest van je leven. Lachen misschien even oriënteren in een tattoo shop.
(niet dat ik er een heb hoor, dus ik spreek niet uit ervaring. )

Ach als je hem niet meer mooi vind, snij je hem er toch gewoon tussen uit. Lijst je hem in Tong uitsteken Tong uitsteken Haha!

nee idd, je moet er goed over nadenken. Als je twijfeld: NIET DOEN!