LuckySil schreef:Hoop van wel, want ik hoop dat we in de auto ofzo, er alsnog even over kunnen praten..
Ik mag toch serieus hopen dat je niet meent dat je dit soort serieuze onderwerpen even tussendoor in de auto onderweg naar (of op de terug van) de supermarkt kan bespreken hè???
Meid, neem het probleem serieus en ga er een serieus gesprek met hem over aan. En een serieus gesprek voer je niet even onderweg in de auto. Sowieso moet hij dan zijn hoofd bij de weg houden. Dus neem er nu even de tijd voor en doe het even op een rustig moment!

. Want de situatie is vergelijkbaar, behalve dat mijn kerel wel respect heeft voor me, ook al "doet ie het al 13 maanden niet 3x per week". Als hij zin heeft, en ik niet, dan niet. Andersom is dat ook zo. Zo hoort het potverdikke.
En zeker je vriend, die van je houd en je do's en don'ts kent, moet je respecteren... En iets tegen jouw zin doen, is geen teken van respect...
Hij moet haar tijd geven. Simple as that. Initiatief nemen bij seks is iets waarin je moet groeien. Dat moet je leren... Daar moet je je geleidelijk aan goed in gaan voelen. Niet ineens "kom schat, nou is het jouw beurt om te beginnen" het is toch geen tikkertje
.
. .