Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:51

_knollie_ schreef:
lillytjuh schreef:
Jeetje meis...... wat een verhaal weer! Hij blijft lastig doen he! Grrr wou dat ik iets voor je kon doen!

Ja ik dacht even dat het nu wel goed was, ik had het gevoel dat hij het meende op dat feest en hij deed echt zo lief tegen me, totdat ik hem aan me broer wilde voorstellen.

Kijk, ik had misshien niet zo lang moeilijk moeten blijven doen erover, maar hoe kan je nou door zoiets niet meer op me reageren?? Dat snap ik gewoon niet. Daarvoor zei hij nog dat hij van me hield, dat negeer je me toch niet.

Niet zo lang zo moeilijk moeten doen? JIJ DOET NIET MOEILIJK! dat doet hij. Als iemand zegt dat hij een relatie niet aan kan, moet je maken dat je wegkomt Nagelbijten / Gniffelen

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 00:01

@Knol: ik zei vorige keer al. hij zeg het onderhand iedere keer af.
doe het zelf een keer. laat hem inzien wat jij mee maakt. dat heb ik ook een keer gedaan, en daarna heeft tie het niet meer gedaan, maar toen is het ook uit gegaan maar dan om een andere reken.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:55

pff zit dit echt met afschuw te lezen, dit moet je echt niet pikken. Wat is er nou zo moeilijk aan om je even voor te stellen. Zelfs dan kan je je toch voorstellen als gewone vriend, als hem dat zo benauwd. Ik zou hem lekker in zn sop gaar laten koken!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:13

En hoe gaat het nu met je?
En met hem natuurlijk?
Hoe voel je je nu?

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:51

Je hebt inmiddels toch met hem gepraat? nog nieuws?