Ik moet 1 keer overstappen en mijn trein komt om 33 aan en de andere gaat om 32 weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleury schreef:Ik ga zo weer een ritje met de trein maken, ben benieuwd of het nu wel goed verloopt
Ik moet 1 keer overstappen en mijn trein komt om 33 aan en de andere gaat om 32 wegEerst was dat nog gelijk, volgens mij is het nu de bedoeling dat het wel haalbaar is maar de vertragingsmarge wordt nu wel erg klein
Pinootje schreef:Inoterry schreef:Een verpakt dier (reismand, doos, tas, enz.) wat qua grote voor bagage door kan gaan mag mee in de trein. Dan hoef je daar ook niks extra voor te betalen.
Een losse hond (niet op schoot of verpakt) heeft een eigen kaartje nodig. Dit kaartje kost 3 euro. NS-jaarkaart houders mogen per kaart 1 hond gratis meenemen. En even voor de duidelijkheid, het voordeelurenabonnement is geen jaarkaart. En de OV studentenkaart ook niet.
Maar als die hond in de doos of koffer past, dan hoef je dus niet te betalen?? Mijn hond is een border collie, dus ook best wel tenger en zou wel in tas/koffer kunnen passen, maar dat doe ik de arme dier niet aan... Maar in de theorie zou het dus kunnen??
MarrieLeen schreef:Ze hebben het zo zwaar die treinen..
Unwritten schreef:![]()
Hee Corine, ik ben je volgens mij nog niet tegengekomenZit jij nu ook wel eens op de lijn Rotterdam - Enkhuizen?
Karin schreef:Wel duur, vooral enkeltjes. Dat is dan wel weer jammer. In de UK reis ik over langere afstanden dan ook bij voorkeur met de National Express (langeafstandsbus). Zeker als je via internet boekt ben je voordelig uit (Fun Fare Londen-Bristol voor 7 pond, dat soort gein). Maar idd, wel vaak fijne treinen.
MarrieLeen schreef:Hihi lindatje, wat was je van plan mee te nemen?
CCCCorine schreef:Haha geweldig![]()
Zo had ik laatst een mevrouw in de eerste klas met een Chihuaha. Het hondje zat naast haar op de bank in de 1e klas. Dus ik vroeg of ze hem op schoot wilde doen of op de grond i.v.m. de bekleding. Kreeg ik als antwoord: 'Nee, ik heb speciaal een kaartje voor hem gekocht, dus hij heeft ook gewoon recht op een zitplaats'.