Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:54

Ik ga zo weer een ritje met de trein maken, ben benieuwd of het nu wel goed verloopt Clown
Ik moet 1 keer overstappen en mijn trein komt om 33 aan en de andere gaat om 32 weg Tong uitsteken Eerst was dat nog gelijk, volgens mij is het nu de bedoeling dat het wel haalbaar is maar de vertragingsmarge wordt nu wel erg klein Tong uitsteken

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:28

Pff nou ik kan niet wachten tot ik weer normale diensten heb en lekker kan treinen in NL. Gister van 15.00 tot 01.00 gewerkt, vandaag werkt ik ongeveer van 13.00 tot 01.00... Scheve mond Stelletje uitbuiters.

De treinen hier in Engeland zijn trouwens super chill Ja

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:37

Wel duur, vooral enkeltjes. Dat is dan wel weer jammer. In de UK reis ik over langere afstanden dan ook bij voorkeur met de National Express (langeafstandsbus). Zeker als je via internet boekt ben je voordelig uit (Fun Fare Londen-Bristol voor 7 pond, dat soort gein). Maar idd, wel vaak fijne treinen. Ja

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:43

Fleury schreef:
Ik ga zo weer een ritje met de trein maken, ben benieuwd of het nu wel goed verloopt Clown
Ik moet 1 keer overstappen en mijn trein komt om 33 aan en de andere gaat om 32 weg Tong uitsteken Eerst was dat nog gelijk, volgens mij is het nu de bedoeling dat het wel haalbaar is maar de vertragingsmarge wordt nu wel erg klein Tong uitsteken

??????? Verward Verward Verward Verward .
Moeten die tijden niet andersom staan? Anders heb je 59 minuten overstaptijd Haha! .

Pinootje schreef:
Inoterry schreef:
Een verpakt dier (reismand, doos, tas, enz.) wat qua grote voor bagage door kan gaan mag mee in de trein. Dan hoef je daar ook niks extra voor te betalen.
Een losse hond (niet op schoot of verpakt) heeft een eigen kaartje nodig. Dit kaartje kost 3 euro. NS-jaarkaart houders mogen per kaart 1 hond gratis meenemen. En even voor de duidelijkheid, het voordeelurenabonnement is geen jaarkaart. En de OV studentenkaart ook niet.

Maar als die hond in de doos of koffer past, dan hoef je dus niet te betalen?? Mijn hond is een border collie, dus ook best wel tenger en zou wel in tas/koffer kunnen passen, maar dat doe ik de arme dier niet aan... Maar in de theorie zou het dus kunnen??

Ja

MarrieLeen schreef:
Ze hebben het zo zwaar die treinen.. Ach gut

En omdat ze maximaal ingezet worden, is er minimaal tijd voor onderhoud.
Echt erg voor ze Ach gut Haha! .

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:44

Er is zelfs iemand geweest die een speciale draagtas had gemaakt voor zijn deense dog. Alleen de poten en de kop stak er nog uit Clown . Maar hij was verpakt, en mocht mee Haha! .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:47

Een verpakte Deense dog. ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:54

Hahaha, een verpakte deense dog Haha!

Uhuh arme treintjes hadden even rustpauze nodig vannacht Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:58

Haha geweldig Haha!

Zo had ik laatst een mevrouw in de eerste klas met een Chihuaha. Het hondje zat naast haar op de bank in de 1e klas. Dus ik vroeg of ze hem op schoot wilde doen of op de grond i.v.m. de bekleding. Kreeg ik als antwoord: 'Nee, ik heb speciaal een kaartje voor hem gekocht, dus hij heeft ook gewoon recht op een zitplaats'. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:59

Clown Nagelbijten / Gniffelen

Hee Corine, ik ben je volgens mij nog niet tegengekomen Bloos! Zit jij nu ook wel eens op de lijn Rotterdam - Enkhuizen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:04

Zie ook mensen vaak netjes een kleedje voor hun hond mee nemen Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:05

Unwritten, nog iets van je treinscharrel gehoord? Clown

Ik reis trouwens bijna nooit met de trein, vind het af en toe wel leuk, maar ik woon op 10 min. fietsafstand van school en werk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:08

Jen Haha!

Nee nog niet Clown nou is hij er nooit op vrijdag, en gisterenavond was ik niet in de trein, (ik ging psa snachts naar huis). En ook geen mail Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:09

Ah jammer Clown Ik had tochwel gehoopt dat ie nog iets had laten horen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:12

Ja dat had ik zelf toch ook wel gehoopt Clown

Moet wel zeggen, hij deed eerst wat afstandelijk.. hield afstand enzo, maar nu is het wel weer nieuwsgierig kijken etc

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:13

Ok, dat is al een vooruitgang Haha! Je weet toch zeker dat niet je briefje is natgeregend ofzo he? Clown

Edit: Typfout Blond
Laatst bijgewerkt door Njen op 19-12-08 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:14

T was droog die dag, dus hij moet hem gevonden hebben, kan niet anders Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:15

Unwritten schreef:
Clown Nagelbijten / Gniffelen

Hee Corine, ik ben je volgens mij nog niet tegengekomen Bloos! Zit jij nu ook wel eens op de lijn Rotterdam - Enkhuizen?

Eerlijk gezegd, geen idee Clown. Ik ben deze week twee keer naar het oosten geweest en gisteren en eergisteren was ik vrij. Verder weet ik niet precies wat voor nieuwe diensten we allemaal hebben en wat er precies met de oude is gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:21

Clown

Ik vind de nieuwe dienstregeling wel lekker, geen sprinters meer maar DDAR Haha!

Het oosten Lovers Arnhem, Doetinchem, Enschede Lovers

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:22

Karin schreef:
Wel duur, vooral enkeltjes. Dat is dan wel weer jammer. In de UK reis ik over langere afstanden dan ook bij voorkeur met de National Express (langeafstandsbus). Zeker als je via internet boekt ben je voordelig uit (Fun Fare Londen-Bristol voor 7 pond, dat soort gein). Maar idd, wel vaak fijne treinen. Ja

Ligt er aan hoor, voor mij is de trein best goed te doen. Enkeltje naar Stansted vanaf Cambridge is 8.50 en de NE is duurder en het duurt langer. Dus ik heb wel voorkeur voor de trein Ja

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 15:38

MarrieLeen schreef:
Hihi lindatje, wat was je van plan mee te nemen? *LOL*

Haha niks hoor, maar vroeg het me gewoon af Haha!. Heb een tijdje een vogelspin als huisdier gehad.... Extreme duivel

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:40

Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand herder mee had, maar geen kaartje, dus de hond moest op schoot.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:42

CCCCorine schreef:
Haha geweldig Haha!

Zo had ik laatst een mevrouw in de eerste klas met een Chihuaha. Het hondje zat naast haar op de bank in de 1e klas. Dus ik vroeg of ze hem op schoot wilde doen of op de grond i.v.m. de bekleding. Kreeg ik als antwoord: 'Nee, ik heb speciaal een kaartje voor hem gekocht, dus hij heeft ook gewoon recht op een zitplaats'. Nagelbijten / Gniffelen

Ik had toen een mevrouw die haar witte herder op de stoel had geparkeerd. En toen ik haar vroeg om hondlief op de grond te zetten of er een kleedje onder te leggen, kreeg ik dezelfde reactie. Toen ik haar vroeg om plaats te nemen op de stoel waar de hond op zat, antwoorde ze met een beledigd:"ben je gek, dan komen mijn kleren onder de haren". Frusty Frusty Frusty Frusty Hamer Hamer Hamer Koe Koe Koe

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:20

Pff verschrikkelijk zulke mensen. Dat andere straks in de haren moeten zitten maakt niet uit, maar o wee als zij dat moet.

Ik zou daar totaal niet blij mee zijn. Ben ontzettend allergisch en als ik al die haren aan mn kleren zou krijgen, ben ik de hele dag beroerd Nagelbijten / Gniffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:24

In de ex beneluxen, (ICR, gele stoffen stoelen) heb je ook af en toe echt harige stoelen.. zo vies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:25

Ohja, duitse treinen waaraan helemaal niets veranderd is binnen, zijn ICL type Lachen Die was ik nog vergeten in de lijst van het vorige topic, ik zal die vanavond hier wel even weer plaatsen Haha!