Leeftsijdsverschil in relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aira2005

Re: Leeftsijdsverschil in relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:07

Ik kwam hem tegen op me werk hij moest mij aflossen. We praten wat ik dacht wat ziet hij er leuk uit enzo. Maar toen zei hij ze leeftijd toen was ik gelijk klaar mee! Haha maar ja dan werk je weleens met elkaar en toen groeide we steeds meer naar elkaar toe en toen maakte mij het niet meer uit!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:16

Ik scheel bijna 12 jaar met mijn vriend, ik ben 22 (wordt deze maand nog 23) en hij is 34 jaar. Elkaar ontmoet op de scouting. De eerste keer dat ik hem zag was ik helemaal hotel de botel van hem.
Ik kende hem een jaar voor we een relatie kregen. Na 9 maanden ben ik bij hem ingetrokken, en woon nu 8 maanden samen. Samenwonen bevalt ons beiden erg goed! Zo goed dat we nu samen een woning gekocht hebben. Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:57

zammetje schreef:
Ik scheel bijna 12 jaar met mijn vriend, ik ben 22 (wordt deze maand nog 23) en hij is 34 jaar. Elkaar ontmoet op de scouting. De eerste keer dat ik hem zag was ik helemaal hotel de botel van hem.
Ik kende hem een jaar voor we een relatie kregen. Na 9 maanden ben ik bij hem ingetrokken, en woon nu 8 maanden samen. Samenwonen bevalt ons beiden erg goed! Zo goed dat we nu samen een woning gekocht hebben. Haha!

klinkt goed.
ik ben 18 en heb iemand ontmoet van 30 jaar maar twijfel heel erg 12 jaar is toch best veel

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:06

ik ben 27 en mn vriend is 45. eerst vond ik dat maar niks maar och leeftijd is echt niet belangrijk. we wonen nu 2 jaar samen!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:08

suuzepuus schreef:
ik ben 27 en mn vriend is 45. eerst vond ik dat maar niks maar och leeftijd is echt niet belangrijk. we wonen nu 2 jaar samen!

phoe dat is een groot verschil als je maar gelukkig bent toch?
mijn ex baas is 52 en zijn vriendin 27
ik heb liever iemand van ongeveer mijn leeftijd. als iemand 30 is ,is hij al zo volwassen haha

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:09

Ik ben 26 en mijn vrien 36.
We hebben elkaar ontmoet toen ik 17 was en hij 27. Op vakantie.
Niemant geloofde in onze relatie, we zijn nu zowat 10 jaar bijelkaar!

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:10

Om eerlijk te zijn zag ik mijn vriend eerst helemaal niet staan..
Tot we voor het werk samen aan een opdracht werken en hij zo vreselijk behulpzaam was dat er iets begon te bloeien tussen ons.
Pas later toen ik naar zijn verjaardag vroeg kwam ik er achter dat ie ouder was als mij en ik heb er toen idd wel even een paar keer goed over na gedacht.. maar het klikte gewoon te goed.
uiteindelijk heeft het nog bijna een half jaar geduurt voor we voor het eerst hebben gekust.
En mijn ouders waren eigenlijk meteen dol op m. Lovers

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:35

Latruda schreef:
Om eerlijk te zijn zag ik mijn vriend eerst helemaal niet staan..
Tot we voor het werk samen aan een opdracht werken en hij zo vreselijk behulpzaam was dat er iets begon te bloeien tussen ons.
Pas later toen ik naar zijn verjaardag vroeg kwam ik er achter dat ie ouder was als mij en ik heb er toen idd wel even een paar keer goed over na gedacht.. maar het klikte gewoon te goed.
uiteindelijk heeft het nog bijna een half jaar geduurt voor we voor het eerst hebben gekust.
En mijn ouders waren eigenlijk meteen dol op m. Lovers

ik weet niet of mijn ouders zoiets accepteren ze zijn geen zeikerds ofzo maar 12 jaar verschil is best veel.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:45

hebben je ouders toch niks mee te maken.... (als je boven de 18 bent tenminste...)

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:45

mijn partner en ik schelen 22jaar,hij is 48 en ik word over 3 dagen 26.we hebben nu een relatie van 6 maanden waarvan we al 5 maanden van samenwonen.ik kan jullie zeggen ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als bij iemand van mijn eigen leeftijd.hij begrijpt me heel goed en ik hem ook.we delen dezelfde hobbys paarden en we zijn altijd samen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:47

suuzepuus schreef:
hebben je ouders toch niks mee te maken.... (als je boven de 18 bent tenminste...)

nee is ook wel zo maar heb wel een hechte band met hun en weet dat mn pa anders echt als een l*l kan reageren. maar wie vind 18 en 30 jaar een te groot verschil?
en dan niet kijken naar hoe gek de personen opelkaar zijn

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:49

Ik niet, mits je bij elkaar past Lachen

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:51

Als je naar de getallen kijkt dan is het veel. Tenminste dat vind ik dan... Maarja je bent in loveee of niet Tong uitsteken haha

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:56

daantje99 schreef:
Als je naar de getallen kijkt dan is het veel. Tenminste dat vind ik dan... Maarja je bent in loveee of niet Tong uitsteken haha

haha ja dat heb ik dus ook maar vind de getallen ook wel groot

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:02

leeftijdsverschil was ook de reden waarom het bij ons eerst even duurde. maar och je gaat er voor als je elkaar leuk vind!!
(brenda je woont bij me om de hoek, grappig)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:02

suuzepuus schreef:
leeftijdsverschil was ook de reden waarom het bij ons eerst even duurde. maar och je gaat er voor als je elkaar leuk vind!!
(brenda je woont bij me om de hoek, grappig)

ja als je elkaar leuk vind moet je het ook gewoon doen.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:02

Ik vind 18 en 30 geen probleem hoor. Als je puur naar de getallen kijkt denk je misschien wel: 'oei das toch een groot verschil'...
Als het klikt dan klikt het! En moest mijn dochter van 18 (heb ik niet hoor) aankomen met een man van 30j, ik zou er geen problemen mee hebben.
Ik zou eer misschien iets meer gerust zijn en hopen dat hij meer verstand heeft dan de meeste jongens van 20 Lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:24

Nickytje; Daar kan ik me ook wel in vinden in jou antwoord Ja

Ik ben 17 en mijn vriend is 19. We schelen 2,5 jaar Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:43

Nickytje schreef:
Ik vind 18 en 30 geen probleem hoor. Als je puur naar de getallen kijkt denk je misschien wel: 'oei das toch een groot verschil'...
Als het klikt dan klikt het! En moest mijn dochter van 18 (heb ik niet hoor) aankomen met een man van 30j, ik zou er geen problemen mee hebben.
Ik zou eer misschien iets meer gerust zijn en hopen dat hij meer verstand heeft dan de meeste jongens van 20 Lachen

ja daar heb je helemaal gelijk in.ik ga gewoon kijken wat eruit komt

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:30

Mijn vriend is 28 en ikzelf 22.

Opzich niet heel veel verschil maar toen we elkaar net leerden kennen hadden we best veel meningsverschillen hij was toen 23 en ik 17.

Nu hebben we nog wel eens meningsverschillen maar denk dat dat niet zo heel veel meer met de leeftijd te maken heeft.

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:25

ik ben 21 en mijn vriend is 35 ik moest er in het begin wel aan wennen maar het valt heel erg mee!!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:45

bromfiets schreef:
18 jaar verschil & proud of it Clown

Hier zijn idd al erg veel topics over, als je even de zoekfunctie gebruikt zullen er meerdere uit komen rollen Lachen

Hier 20 jaar verschil....

Dit is topic nummer 300 hierover!!! Slapen Slapen Slapen is het dan zo fascinerend.

Je hebt voor en tegenstanders.... en iemand van onder de 18 van bevoorbeeld 14-15 die met iemand gaat die echt 15-20 jaar ouder is vind ik ook vrij apart..zet mij aan het denken over motief van de man. Ken iemand die was 15 toen ze met een man van 36 kreeg... ja dat is heel apart, en dan denkl je wat gaat er in zo'n man om,om seks met een kind van 14 te hebben. Achja ze zijn na 3 jaar nog bij elkaar en beide zeggen nog steeds gelukkig te zijn, ik vind het wel een heel drastisch verschil maar who am i to judge.... Maar als iemand volwassen is en bijvoorbeeld 25 en dan leeftijdsverschil van 20 jaar, hey als ze gelukkig zijn is goed. En dat kan niemand voor een ander bepalen. Leven en laten leven... En als je 20 bent denk je al heel anders als iemand van 14...

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:46

Ik zelf geen grote leeftijdverschillen.
Mn moeder is 4 jaar ouder dan mn vader, mn opa was 13 ouder dan mn oma, mn baas is 8 jaar jonger dan zn vriendin en een collega (v) is 6 jaar jonger dan 'er man. Ik heb bij niemand daarvan gemerkt / gehoord dat er problemen of moeilijkheden zijn geweest waar leeftijdsverschil een rol zou kunnen spelen.

TS: go for it!! Knipoog Wat is 12 jaar nou? Laat hem wel zn 'ouwe l.ullen' dingen doen en als hij jou maar lekker je 'jonge dingen' laat doen!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 00:41

Mijn vriend en ik schelen nog geen 1,5 jaar.
Ik moet wel toegeven dat mijn voorkeur liever uit gaat naar oudere mannen, maar met mijn huidige vriend heb ik er geen problemen mee.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 01:23

Mijn ouders schelen 13 jaar, in principe valt dat verschil erg mee.
Maar als kind zijnde merk ik toch best wel wat nadelen.

Ben nu zelf dan 23 en m'n vader 69, en het doet toch wel pijn om te zien dat m'n vader nu echt "oud" begint te worden, hij word nu toch echt "bejaard".

Zelf heb ik ook wel een voorkeur voor wat oudere mannen, maar door de ervaring met m'n vader zou ik er toch wel 10x over moeten nadenken.