Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zammetje schreef:Ik scheel bijna 12 jaar met mijn vriend, ik ben 22 (wordt deze maand nog 23) en hij is 34 jaar. Elkaar ontmoet op de scouting. De eerste keer dat ik hem zag was ik helemaal hotel de botel van hem.
Ik kende hem een jaar voor we een relatie kregen. Na 9 maanden ben ik bij hem ingetrokken, en woon nu 8 maanden samen. Samenwonen bevalt ons beiden erg goed! Zo goed dat we nu samen een woning gekocht hebben.
suuzepuus schreef:ik ben 27 en mn vriend is 45. eerst vond ik dat maar niks maar och leeftijd is echt niet belangrijk. we wonen nu 2 jaar samen!
Latruda schreef:Om eerlijk te zijn zag ik mijn vriend eerst helemaal niet staan..
Tot we voor het werk samen aan een opdracht werken en hij zo vreselijk behulpzaam was dat er iets begon te bloeien tussen ons.
Pas later toen ik naar zijn verjaardag vroeg kwam ik er achter dat ie ouder was als mij en ik heb er toen idd wel even een paar keer goed over na gedacht.. maar het klikte gewoon te goed.
uiteindelijk heeft het nog bijna een half jaar geduurt voor we voor het eerst hebben gekust.
En mijn ouders waren eigenlijk meteen dol op m.
suuzepuus schreef:hebben je ouders toch niks mee te maken.... (als je boven de 18 bent tenminste...)
haha daantje99 schreef:Als je naar de getallen kijkt dan is het veel. Tenminste dat vind ik dan... Maarja je bent in loveee of niethaha
suuzepuus schreef:leeftijdsverschil was ook de reden waarom het bij ons eerst even duurde. maar och je gaat er voor als je elkaar leuk vind!!
(brenda je woont bij me om de hoek, grappig)

Nickytje schreef:Ik vind 18 en 30 geen probleem hoor. Als je puur naar de getallen kijkt denk je misschien wel: 'oei das toch een groot verschil'...
Als het klikt dan klikt het! En moest mijn dochter van 18 (heb ik niet hoor) aankomen met een man van 30j, ik zou er geen problemen mee hebben.
Ik zou eer misschien iets meer gerust zijn en hopen dat hij meer verstand heeft dan de meeste jongens van 20
bromfiets schreef:18 jaar verschil & proud of it
Hier zijn idd al erg veel topics over, als je even de zoekfunctie gebruikt zullen er meerdere uit komen rollen
is het dan zo fascinerend.
Wat is 12 jaar nou? Laat hem wel zn 'ouwe l.ullen' dingen doen en als hij jou maar lekker je 'jonge dingen' laat doen!