Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
snap je het nog .. als je in een huurwoning woont, weet ik niet of dat zo is, dan in de keuken zit die boiler of hoe het maar heet, daar kan ook zo'n klokje zitten

_Susan_ schreef:Lonneke mijn topografie is zeer slecht maar waar ligt pijnacker

_Susan_ schreef:1 (2??) KM bij [***] vandaanLonneke mijn topografie is zeer slecht maar waar ligt pijnacker
.
)lonneke schreef:ik heb inmiddels mijn cv laag gezet en dan hoor ik t dus nog. de meterkast is inderdaad buiten mijn woning maar daar komt t niet vandaan, daar heb ik daarnet al staan luisteren. het geluid komt heel overheersend van 1 plaats. dat is de muur tussen de keuken en de huiskamer. dus ik weet bijna zeker dat het geluid niet van de cv komt. de koelkast zou ik niet weten, maar t is me in elk geval nog nooit opgevallen.
am_vanes schreef:lonneke schreef:ik heb inmiddels mijn cv laag gezet en dan hoor ik t dus nog. de meterkast is inderdaad buiten mijn woning maar daar komt t niet vandaan, daar heb ik daarnet al staan luisteren. het geluid komt heel overheersend van 1 plaats. dat is de muur tussen de keuken en de huiskamer. dus ik weet bijna zeker dat het geluid niet van de cv komt. de koelkast zou ik niet weten, maar t is me in elk geval nog nooit opgevallen.
Als het geluid steeds van dezelfde kant komt lijkt het mij ook iets mechanisch. het is iets wat door die muur heen loopt of iets dat resoneert.... het lijkt me toch niet dat er een geest in de muur zit toch?
even afwachten dus..
sterkte!