@ Noppes:
Ik weet heel goed dat iedereen hier het beste wil voor me.
Het is fijn om te weten dat die 'anonieme' mensen hier het goed met je voor hebben.
En waarom zou je een vreemde niet iets goeds gunnen.

Op dit moment heb ik natuurlijk het gevoel dat ik de wereld aan kan, maar wie weet is dat over 5 minuten wel helemaal veranderd.
Het is gewoon zo dat het nu van zijn kant moet komen. Zijn spulletjes krijgen nog altijd geen pootjes, en op een gegeven moment zal ik ze misschien eens meegeven aan zijn zusje. We zullen het allemaal zien. De tijd zal het leren.
Ergens denk ik dat het wel goed kan komen, maar daarop wachten is zinloos.
Wat geweest is, komt niet meer. Maar wat komt, kan mooier zijn dan wat er is geweest.Stilstaan heeft geen zin, dat zou hij ook niet willen.
Wie weet heb ik wel helemaal geen zin meer in hem. En dan zal hij het weten.
Blijf niet zoeken voor iets beters, voor je het weet ben je het beste kwijt.Ik wil een jongen die niet bang is om voor zichzelf te kiezen, en dat kan hij op dit moment duidelijk nog niet.
Zijn vrienden zijn nog té belangrijk. Vrienden zijn belangrijk. Maar mijn vriendinnen steunen me onvoorwaardelijk.
Zelfs als ik een jongen leuk vind, waar ze het niet mee eens zijn, zullen ze alsnog niet zeggen als ik op hangende pootjes bij hen terug kom: "Zie je wel?"
Nee, ze zullen me vertellen dat je het heel vervelend voor me vinden, en dat ze er voor me willen zijn.
Zulke vriendinnen zijn écht. Zijn vrienden zijn niet zo echt.
@ PingWing:
Ik bedoelde ook te zeggen dat mijn leven niet is veranderd, ik doe veel dingen, onderneem veel. Maar helaas blijft hij gewoon in mijn hoofd. Ik sluit me daarmee deels af voor nieuwe contacten. Maar ondertussen kijk ik wel veel naar andere jongens, het is fijn om te doen. Maar ik blijf op dit moment gewoon nog vergelijken.
Voor mij is het idee nog te makkelijk: "Niemand zal hem ooit kunnen vervangen."
Nee, sommige dingen niet nee. Maar misschien heel veel dingen ook wel.
Op stap gaan ben ik nog niet verleerd, het afgelopen weekend was het erg gezellig in de kroeg, en flirten lukt ook goed met wat slokken op. Ik voelde me goed. Maar de jongen waarmee ik flirtte, tsjah. Dan ben ik meteen weer bang voor een relatie, en het "stel dat"-gevoel.
Op dit moment is Geert niet het beste, en ik heb er waarschijnlijk heel goed aan gedaan hem voor de keuze te stellen. Dit doet pijn, maar me vasthouden aan iemand die niet voor mij gaat, was waarschijnlijk veel pijnlijker geweest. Ik wil iemand die voor me gaat, en dat kon Geert me niet geven. In mijn ogen omdat hij zichzelf blokkeerde in zijn uitingen. Een lief smsje? Dat kon hij niet. Een arm om me heen? Stel dat de jongens er wat van zouden zeggen. Ik geloofde in hem en mij, en in een toekomst voor ons. Maar niet op deze manier. Zij gelooft in mij, van André Hazes was belangrijk voor me. Ik wist dat het zou veranderen. Maar op deze manier kon ik ook niet verder.
Echt heel lief wat je als laatste zegt! Ik ben echt blij dat mensen er zo over denken. Superlief!
_Question:
Ja, op dit moment heel goed. Alsof ik de hele wereld aankan.
Alles kan veranderen. Dat hebben we wel gemerkt in dit verhaal.
Maar
change is good dus ik ga gewoon verder.
Ik red het wel alleen. Het was mooi met hem. En als hij me toch nodig heeft, dan komt hij vanzelf terug. Toch?
De vraag is alleen of ik dan niet verder ga met mijn leven.
Het nieuwe jaar zit er aan te komen, en ik ga knallen.