Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:07

fargo schreef:
Je gaat er van uit dat hij weet dat je in onzekerheid zit en op zijn berichtje zit te wachten, terwijl jullie al aantal weken niets van elkaar horen. Hij is niet helderziend meisje. En juist om dit soort verwachtingspatronen is het ook uitgegaan toch? Omdat jij dat wel verwacht en hij daar niet altijd aan kan of wil voldoen.
Je bent eigenlijk al weer te veel uitvluchten voor hem aan het verzinnen aan de ene kant (hij belt vanavond misschien) en aan de andere kant vind je dat hij nog de plicht heeft om wel snel te reageren omdat hij moet weten dat jij in spanning zit. Maar hoe moet hij dat weten, jullie hebben verder geen contact en het is immers UIT.

Inderdaad Ja

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:09

Ik denk dat t nu wel tijd word om al je gedachtes en gevoelens en intuitie rondom Geert te laten varen. Als hij contact met je had gewild, dan had je inmiddels wel iets terug gehoort (al was t maar: ik neem binnekort contact met jou op)

Ik heb wel (een klein beetje) ervaring met exen, en ik concludeer hieruit dat hij verder gaat met zijn dingetjes. Als hij weer contact met jou wil, of er weer klaar voor is om met je verder te gaan, dan weet hij je wel te vinden. Tot die tijd ben je op jezelf aangewezen en zul je voor jezelf moeten zorgen, en ook niet meer blijven wachten tot hij iets laat horen.

Laat het los, hoe moeilijk het ook is door zijn acties... Ach gut

edit; verkeerde emoticon

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:54

ik heb je hele verhaal gelezen, ik denk dat je ex verder gaat met zijn leven en zijn eigen dingetjes.

Ik denk dat je het beter ook voor jezelf af moet sluiten en verder gaat met je eigen leven. Er is geen hand vol maar een land vol. Je hebt gevochten als een leeuwin voor je ex en hij heeft er weinig voor terug gedaan, wat betekend dat hij jou dus niet waard is ook al was het sprookje zo mooi tussen jullie.

De dromen die je hebt komen omdat je er zo mee bezig bent, je kunt het naar mijn idee nog niet afsluiten, wat als hij wel reageert op je smsje, dan heb jij misschien weer hoop dat het goed komt, en ga jij je misschien weer voor hem uitsloven, terwijl hij er allang mee klaar is.

Als hij echt nog wat voor je voelde had hij waarschijnlijk allang wat van zich laten horen.

Ik denk dat het beter is om het af te sluiten, ga lekker stappen en shoppen met vriendinnen, zoek meer afleiding. succes en sterkte.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:17

@ Anoeska:
Daar heb je zeker gelijk in.
M'n moeder vroeg vanochtend nog naar hem. Tranen natuurlijk.
Ik heb ook verteld dat ik hem heb gesmst. Ze vond het niet raar dat hij niet terugsmste.
Zo was hij altijd al. Hij smste nooit echt terug. En al helemaal niet meteen als hij een smsje kreeg.
Ik zal niet zeggen dat hij niet wil terug smsen, omdat hij me niet meer wil. Maar ik denk niet dat hij boos is, of gewoon niets meer van zich wil laten horen. Het is voor hem normaal om gewoon een poos niets van zich te laten horen.
Zijn redenen? Geen idee, en of we er achter zullen komen is ook nog maar de vraag.

@ fargo:
Mooi omschreven, maar je hebt gelijk. Hij is niet helderziend. Hij heeft niet zo snel door hoe ik me voel.
En ik weet dat ik weer uitvluchten voor hem verzin, stom hè? Ik wil het niet, maar doe het wel.
Ergens vind ik inderdaad dat hij de plicht heeft om te reageren, maar ik weet ook dat het zijn eigen is.
Hij moet het zelf weten. Ik kan het niet voor hem beslissen, hoe moeilijk dat ook is.

@ PingWing:
Mooi beschreven zeg. Ik kan me niet voorstellen dat hij me zo ineens kan vergeten.
Maar wat is er nu makkelijker dan je vasthouden aan het verleden. Al was het niet eens altijd even mooi.
Ik moet wel zeggen dat als ik jullie reacties zo lees, het lijkt alsof ik absoluut niet door ga met mijn leven.
Logisch ook, het gaat hier alleen maar om hem en mij.
Maar ondertussen ga ik wel verder, helaas met hem in mijn hoofd.

@ brenda1982:
Tsjah... het is moeilijk om voor jongens te bepalen wat ze denken en voelen.
En ik wil graag geloven dat hij allang wat van zich had laten horen als hij nog wat voor me voelde.
Maar als hij bij mij steeds blijft aankloppen (in mijn hoofd) is het moeilijk om het los te laten en af te sluiten.
Zeker aangezien ik het maar moeilijk kan afsluiten. Maar we zullen zien....

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:31

jammer dat hij niet de moeite neemt om iets terug te sturen Frusty
Was net zo nieuwsgierig !!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 16:45

Tsjah ik ook Nagelbijten / Gniffelen
Maarja, de tijd zal het leren.
En op dit moment ben ik lekker nuchter (op mijn koppijn na), ik kom vanzelf een leukere jongen tegen.
Het is mooi geweest... Iemand die niet voor me gaat, geen moeite voor me doet, dat hoeft niet meer.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:04

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 17:06

Ik ga meteen even kijken!
Heb het al een paar keer gezien, ik zal nu ff kijken! Lachen

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:51

laetitia schreef:
goed zo Janine. kies voor jezelf.

Lees anders mijn drama topic even...misschien dat je dingen erin herkent.

[LZP] Moet ik hem even met rust laten?

daar heb ik ook al een paar x gepost Nagelbijten / Gniffelen

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:51

Erg goed, je laatste berichtje dat je weer doorgaat!
Zet die jongen uit je hoofd en zoek iemand die écht écht leuk is Haha!
Niet banketstaaf bedoelt hoor, maar hij had al lang wat van zich laten horen als hij er nog wat in zou zien. Hij gaat verder, en dat moet jij ook echt doen. Niet hopen/denken dat er nog wat inzit, stel dat dat wel zo is, merk je het vanzelf van zijn kant. En dan kun jij kijken of jij nog wel wat wil.

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:51

Even terugkomend op het feit dat het hier "lijkt" alsof je niet verder gaat zonder hem, maar als je zo met je gedachten bij hem blijft hangen, dan kun je ook niet verder. Als je constant met hem bezig bent in gedachten, sluit je je af voor eventuele nieuwe contacten, omdat je (waarschijnlijk) uitstraald dat je voor hem gaat.

Ik vind je laatste bericht ook heel erg goed, ga lekker op stap, laat de jongens zwoegen voor je, laat ze je t gevoel geven dat je van alle meiden de leukste en mooiste bent, flirt en voel je goed. En als je er aan toe bent, succes met een nieuwe verkering/ relatie Lachen

Ik hoop voor je en wens je het allerbeste toe, en dat is op dit moment niet Geert. Je komt vast wel iemand tegen die wel voor je wil gaan, en je wel kan geven wat jij verwacht. Ik had ook een vriendje zoals Geert bij mij overkomt (tijd voor mij als het hem paste), maar nu heb ik degene die ik hierboven beschreef gevonden. Iemand die 200 % voor mij gaat en net zo veel moeite in onze relatie steekt als ik doe Lachen

Succes meisje, ik hoop dat we hier nog veel fijne berichten kunnen lezen, maar ook als hij weer in je gedachten opkomt, is het belangrijk om erover te blijven praten. Door het eruit te laten kun je het beter plaatsen.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:04

ik heb je hele verhaal gelezen, maar niet alle pagina's.
Wat een verhaal zeg..
Hoe gaat het nu met je?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:32

@ Noppes:
Ik weet heel goed dat iedereen hier het beste wil voor me.
Het is fijn om te weten dat die 'anonieme' mensen hier het goed met je voor hebben.
En waarom zou je een vreemde niet iets goeds gunnen. Lachen
Op dit moment heb ik natuurlijk het gevoel dat ik de wereld aan kan, maar wie weet is dat over 5 minuten wel helemaal veranderd.
Het is gewoon zo dat het nu van zijn kant moet komen. Zijn spulletjes krijgen nog altijd geen pootjes, en op een gegeven moment zal ik ze misschien eens meegeven aan zijn zusje. We zullen het allemaal zien. De tijd zal het leren.
Ergens denk ik dat het wel goed kan komen, maar daarop wachten is zinloos.
Wat geweest is, komt niet meer. Maar wat komt, kan mooier zijn dan wat er is geweest.
Stilstaan heeft geen zin, dat zou hij ook niet willen.
Wie weet heb ik wel helemaal geen zin meer in hem. En dan zal hij het weten.
Blijf niet zoeken voor iets beters, voor je het weet ben je het beste kwijt.
Ik wil een jongen die niet bang is om voor zichzelf te kiezen, en dat kan hij op dit moment duidelijk nog niet.
Zijn vrienden zijn nog té belangrijk. Vrienden zijn belangrijk. Maar mijn vriendinnen steunen me onvoorwaardelijk.
Zelfs als ik een jongen leuk vind, waar ze het niet mee eens zijn, zullen ze alsnog niet zeggen als ik op hangende pootjes bij hen terug kom: "Zie je wel?"
Nee, ze zullen me vertellen dat je het heel vervelend voor me vinden, en dat ze er voor me willen zijn.
Zulke vriendinnen zijn écht. Zijn vrienden zijn niet zo echt.

@ PingWing:
Ik bedoelde ook te zeggen dat mijn leven niet is veranderd, ik doe veel dingen, onderneem veel. Maar helaas blijft hij gewoon in mijn hoofd. Ik sluit me daarmee deels af voor nieuwe contacten. Maar ondertussen kijk ik wel veel naar andere jongens, het is fijn om te doen. Maar ik blijf op dit moment gewoon nog vergelijken.
Voor mij is het idee nog te makkelijk: "Niemand zal hem ooit kunnen vervangen."
Nee, sommige dingen niet nee. Maar misschien heel veel dingen ook wel.
Op stap gaan ben ik nog niet verleerd, het afgelopen weekend was het erg gezellig in de kroeg, en flirten lukt ook goed met wat slokken op. Ik voelde me goed. Maar de jongen waarmee ik flirtte, tsjah. Dan ben ik meteen weer bang voor een relatie, en het "stel dat"-gevoel.
Op dit moment is Geert niet het beste, en ik heb er waarschijnlijk heel goed aan gedaan hem voor de keuze te stellen. Dit doet pijn, maar me vasthouden aan iemand die niet voor mij gaat, was waarschijnlijk veel pijnlijker geweest. Ik wil iemand die voor me gaat, en dat kon Geert me niet geven. In mijn ogen omdat hij zichzelf blokkeerde in zijn uitingen. Een lief smsje? Dat kon hij niet. Een arm om me heen? Stel dat de jongens er wat van zouden zeggen. Ik geloofde in hem en mij, en in een toekomst voor ons. Maar niet op deze manier. Zij gelooft in mij, van André Hazes was belangrijk voor me. Ik wist dat het zou veranderen. Maar op deze manier kon ik ook niet verder.
Echt heel lief wat je als laatste zegt! Ik ben echt blij dat mensen er zo over denken. Superlief!

_Question:
Ja, op dit moment heel goed. Alsof ik de hele wereld aankan.
Alles kan veranderen. Dat hebben we wel gemerkt in dit verhaal.
Maar change is good dus ik ga gewoon verder.
Ik red het wel alleen. Het was mooi met hem. En als hij me toch nodig heeft, dan komt hij vanzelf terug. Toch? Lachen
De vraag is alleen of ik dan niet verder ga met mijn leven.
Het nieuwe jaar zit er aan te komen, en ik ga knallen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:38

Citaat:
="Janine1990Het nieuwe jaar zit er aan te komen, en ik ga knallen.

Goed zo meissie!!! Go jij! Go jij! . Wat een heerlijk gevoel moet dat je geven!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:37

Nu maar hopen dat dat gevoel er blijft! Haha!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:25

Heb je al een berichtje terug?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 12:29

Niente Tong uitsteken

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:42

Janine1990 schreef:
@ Noppes:
Ik weet heel goed dat iedereen hier het beste wil voor me.
Het is fijn om te weten dat die 'anonieme' mensen hier het goed met je voor hebben.
En waarom zou je een vreemde niet iets goeds gunnen. Lachen
Op dit moment heb ik natuurlijk het gevoel dat ik de wereld aan kan, maar wie weet is dat over 5 minuten wel helemaal veranderd.
Het is gewoon zo dat het nu van zijn kant moet komen. Zijn spulletjes krijgen nog altijd geen pootjes, en op een gegeven moment zal ik ze misschien eens meegeven aan zijn zusje. We zullen het allemaal zien. De tijd zal het leren.
Ergens denk ik dat het wel goed kan komen, maar daarop wachten is zinloos.
Wat geweest is, komt niet meer. Maar wat komt, kan mooier zijn dan wat er is geweest.
Stilstaan heeft geen zin, dat zou hij ook niet willen.
Wie weet heb ik wel helemaal geen zin meer in hem. En dan zal hij het weten.
Blijf niet zoeken voor iets beters, voor je het weet ben je het beste kwijt.
Ik wil een jongen die niet bang is om voor zichzelf te kiezen, en dat kan hij op dit moment duidelijk nog niet.
Zijn vrienden zijn nog té belangrijk. Vrienden zijn belangrijk. Maar mijn vriendinnen steunen me onvoorwaardelijk.
Zelfs als ik een jongen leuk vind, waar ze het niet mee eens zijn, zullen ze alsnog niet zeggen als ik op hangende pootjes bij hen terug kom: "Zie je wel?"
Nee, ze zullen me vertellen dat je het heel vervelend voor me vinden, en dat ze er voor me willen zijn.
Zulke vriendinnen zijn écht. Zijn vrienden zijn niet zo echt.

@ PingWing:
Ik bedoelde ook te zeggen dat mijn leven niet is veranderd, ik doe veel dingen, onderneem veel. Maar helaas blijft hij gewoon in mijn hoofd. Ik sluit me daarmee deels af voor nieuwe contacten. Maar ondertussen kijk ik wel veel naar andere jongens, het is fijn om te doen. Maar ik blijf op dit moment gewoon nog vergelijken.
Voor mij is het idee nog te makkelijk: "Niemand zal hem ooit kunnen vervangen."
Nee, sommige dingen niet nee. Maar misschien heel veel dingen ook wel.
Op stap gaan ben ik nog niet verleerd, het afgelopen weekend was het erg gezellig in de kroeg, en flirten lukt ook goed met wat slokken op. Ik voelde me goed. Maar de jongen waarmee ik flirtte, tsjah. Dan ben ik meteen weer bang voor een relatie, en het "stel dat"-gevoel.
Op dit moment is Geert niet het beste, en ik heb er waarschijnlijk heel goed aan gedaan hem voor de keuze te stellen. Dit doet pijn, maar me vasthouden aan iemand die niet voor mij gaat, was waarschijnlijk veel pijnlijker geweest. Ik wil iemand die voor me gaat, en dat kon Geert me niet geven. In mijn ogen omdat hij zichzelf blokkeerde in zijn uitingen. Een lief smsje? Dat kon hij niet. Een arm om me heen? Stel dat de jongens er wat van zouden zeggen. Ik geloofde in hem en mij, en in een toekomst voor ons. Maar niet op deze manier. Zij gelooft in mij, van André Hazes was belangrijk voor me. Ik wist dat het zou veranderen. Maar op deze manier kon ik ook niet verder.
Echt heel lief wat je als laatste zegt! Ik ben echt blij dat mensen er zo over denken. Superlief!

_Question:
Ja, op dit moment heel goed. Alsof ik de hele wereld aankan.
Alles kan veranderen. Dat hebben we wel gemerkt in dit verhaal.
Maar change is good dus ik ga gewoon verder.
Ik red het wel alleen. Het was mooi met hem. En als hij me toch nodig heeft, dan komt hij vanzelf terug. Toch? Lachen
De vraag is alleen of ik dan niet verder ga met mijn leven.
Het nieuwe jaar zit er aan te komen, en ik ga knallen.

En zo hoort het!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 16:01

Blijkbaar heeft die kameraad het mis, en kan het Geert dus echt geen fuk schelen dat ik nog besta.
Nouja, dan maar niet hè?

Ben nu met zijn zusje aan het praten, haar verkering is ook uit. Echt heel sneu. Dus ik ben d'r wat aan het troosten en goede raad geven.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 16:49

Een smsje terug.
Hey, ja klopt. Maar alles nog goed met mij. Met jou ook nog? Ik heb alleen 24-uurs dienst. Maja ga je nog uit vanavond? Gr. Geert.

WAT MOET IK HIER NU WEER MEE?
Hij verveeld zich zeker. Kan niet naar de kroeg. En hoopt nu natuurlijk dat ik wel even bij hem kom. Pfff...

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:57

smsje terug WOTTTTTT, haha, wat breng je dat rustig Tong uitsteken Net nu je denkt: laten we verder gaan Vork
Je schrok je zeker dood ? hmmm hihi..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 16:59

Ik schrok me niet zo zeer dood.
Ik dacht dat een vriendin smste, over vanavond.
Maar ik weet niet wat ik terug moet sturen, of ik ook moet terug sturen.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:02

je smste hem toch omdat je graag nog met hem wil praten over bepaalde dingen?
of wil je dat nu niet meer? want gister klonk je wel even helemaal ik-ben-klaar-met-geert-en-ga-door-met-mijn-eigen-leven ..Lachen

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:03

(hij smste nooit in het weekend toch toen jullie nog wat hadden ? Tong uitsteken het is nu zaterdag)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:04

Nee hoor, je kan hem gerust ook een paar dagen laten wachten of helemaal niks terug sturen. De keus is aan jou.
Het is niet echt het sms-je van een man die terug wil komen op z'n keuze. Het is nogal neutraal.