Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chessiej schreef:Heb het gevonden wat ik eergister gekocht heb:
Pagina 4-5 van 8! En dan rechts bovenin
http://www.hunkemoller-folder.nl/TurnPa ... openPage=8

! Past perfect, alleen die koortjes aan de achterkant zijn erg lang, dat is wat minder, maja.. 
Chessiej schreef:Vind hem ook super mooi! Past perfect, alleen die koortjes aan de achterkant zijn erg lang, dat is wat minder, maja..
Chessiej schreef:Vind hem ook super mooi! Past perfect, alleen die koortjes aan de achterkant zijn erg lang, dat is wat minder, maja..
hahaha dan heb je achtergrondmuziek erbij
Jammer dat de bh's die ik leuk vind maar t/m 75B lopen..
Niet echt een uitdagend setje misschien maar ik in een corsetje of iets dergelijks lijkt meer op een saucijsje 

Kim_89 schreef:Ik heb ook maar even iets moois gekochtNiet echt een uitdagend setje misschien maar ik in een corsetje of iets dergelijks lijkt meer op een saucijsje
Deze: http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... f5eca5363d
Zijn die koortjes ook super lang bij jouw? Offuh is dat alleen bij mij
Hihi, teugels voor me vriend ofzo
Waar zitten er koordjes dan?
Aan de achterkant! Is 'ie mooi? Ik hoop alleen dat de voorkant niet kolossaal uitvalt.. Ik heb best een grote omvang maar wel een B-cupje..
Sheran schreef:Ik heb er een hoop gepast bij de Hunkemoller vandaag, maar die dingen zijn echt niet voor mij bestemd... degenen die qua omvang wel passen zijn te kort en mijn borsten puilen eruit, en degenen die lang genoeg zijn en waar mijn borsten niet uit puilen zitten echt als hobbezakken... om maar te zwijgen van jurkjes enzo waar cups inzitten... die zijn allemaal qua omvang te wijd en qua cup te klein.
) 
Kim_89 schreef:Ik heb 'm net besteld dus ik heb nog niksWaar zitten er koordjes dan?
Edit: oh ik zie het alAan de achterkant! Is 'ie mooi? Ik hoop alleen dat de voorkant niet kolossaal uitvalt.. Ik heb best een grote omvang maar wel een B-cupje..
Chessiej schreef:Ik heb die dus in het rood met zwartZijn die koortjes ook super lang bij jouw? Offuh is dat alleen bij mij
Hihi, teugels voor me vriend ofzo
L kon misschien ook, ik weet het niet. Maar ik heb geen D-cup. Ik heb wel eens jurkjes gepast in bijvoorbeeld XL en mijn moeder met D krijgt er net de helft in dus ik hoop dat het gaat passen
Kim_89 schreef:Ik heb een XL gedaan, geen idee hoe dat spul valtL kon misschien ook, ik weet het niet. Maar ik heb geen D-cup. Ik heb wel eens jurkjes gepast in bijvoorbeeld XL en mijn moeder met D krijgt er net de helft in dus ik hoop dat het gaat passen
Kim_89 schreef:Maar.. ik heb nu XL besteld. En ik heb een B cup maar ik ben verder stevig gebouwd. Enig idee of ik hier wel goed aan heb gedaan? Bedoel er meer mee dat ik hoop dat het borstgedeelte niet te groot is.
weet niet welke maat je normaal hebt van shirtjes?
Ik ben wat voller en ik houd niet van hele strakke dingen. Dus dat heeft niet zo met het borstgedeelte te maken. Als er echt duidelijk cups in dat jurkje zitten die groot zijn, heb ik wel een probleempje dan denk ik
Kim_89 schreef:Voor gewoon shirtjes en zo neem ik een XLIk ben wat voller en ik houd niet van hele strakke dingen. Dus dat heeft niet zo met het borstgedeelte te maken. Als er echt duidelijk cups in dat jurkje zitten die groot zijn, heb ik wel een probleempje dan denk ik

Da's ook niet handig! Nou ja, we zien het wel
manutjuh schreef:Lieve mensen ik heb vandaag ook even rondgekeken bij de hunkemoller, de setjes die ik nu draag zijn niet echt bepaald sexy te noemen, meer gewoon comfi. Maar ik draag niet zo graag strings, meestal hipsterd of boxers. Maar wat is jullie ervaring met de mannen, soms hoor ik dat mannen liever een mooie hipster zien ens sommige willen een string.
Wat vinden ze mooier? String of Hipster?
De BH heb ik al, nu nog eronder
dit is de Bh geworden: http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... a6381979c1