uitdagende setjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: uitdagende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:57

mijn pakketje van de pabo is binnen gekomen. Maar niet tussen 17:00/18:00 zoals op het bonnetje staat. Maar goed ik was thuis.
Ben wel tevreden hoor. Alleen is 1 bh te groot hoe zit dat met ruilen?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:08

retour denk ik?
even contact opnemen?

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:09

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:28

Vind hem ook super mooi Haha! ! Past perfect, alleen die koortjes aan de achterkant zijn erg lang, dat is wat minder, maja..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:35

Chessiej schreef:
Vind hem ook super mooi Haha! ! Past perfect, alleen die koortjes aan de achterkant zijn erg lang, dat is wat minder, maja..

Ik heb die ook gepast, dat ding zat echt niet Clown

Op die pagina die je als eerst opent heb ik die bh rechtsbovenin, alleen de slip viel echt veel te groot, dus maar gewoon een kanten ding erbij gekocht, wel jammer want vond die jarretels erbij wel leuk Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:28

Chessiej schreef:

ROFL ROFL hahaha dan heb je achtergrondmuziek erbij

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:54

Staan leuke dingen in het HM krantje zeg Lachen Jammer dat de bh's die ik leuk vind maar t/m 75B lopen..

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:26

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:28

Ik heb er een hoop gepast bij de Hunkemoller vandaag, maar die dingen zijn echt niet voor mij bestemd... degenen die qua omvang wel passen zijn te kort en mijn borsten puilen eruit, en degenen die lang genoeg zijn en waar mijn borsten niet uit puilen zitten echt als hobbezakken... om maar te zwijgen van jurkjes enzo waar cups inzitten... die zijn allemaal qua omvang te wijd en qua cup te klein.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:32

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:06

Kim_89 schreef:
Ik heb ook maar even iets moois gekocht Tong uitsteken Niet echt een uitdagend setje misschien maar ik in een corsetje of iets dergelijks lijkt meer op een saucijsje Huilen van het lachen

Deze: http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... f5eca5363d

Ik heb die dus in het rood met zwart Tong uitsteken Zijn die koortjes ook super lang bij jouw? Offuh is dat alleen bij mij Tong uitsteken Hihi, teugels voor me vriend ofzo Tong uitsteken

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:10

Ik heb 'm net besteld dus ik heb nog niks Tong uitsteken Waar zitten er koordjes dan?

Edit: oh ik zie het al Huilen van het lachen Aan de achterkant! Is 'ie mooi? Ik hoop alleen dat de voorkant niet kolossaal uitvalt.. Ik heb best een grote omvang maar wel een B-cupje.. Huilen van het lachen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:12

Sheran schreef:
Ik heb er een hoop gepast bij de Hunkemoller vandaag, maar die dingen zijn echt niet voor mij bestemd... degenen die qua omvang wel passen zijn te kort en mijn borsten puilen eruit, en degenen die lang genoeg zijn en waar mijn borsten niet uit puilen zitten echt als hobbezakken... om maar te zwijgen van jurkjes enzo waar cups inzitten... die zijn allemaal qua omvang te wijd en qua cup te klein.

Zijn er eigenlijk wel goedkope leuke jurkjes enzo die hieraan voldoen..? (liefst met kant enzo Tong uitsteken)

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:20

Kim_89 schreef:
Ik heb 'm net besteld dus ik heb nog niks Tong uitsteken Waar zitten er koordjes dan?

Edit: oh ik zie het al Huilen van het lachen Aan de achterkant! Is 'ie mooi? Ik hoop alleen dat de voorkant niet kolossaal uitvalt.. Ik heb best een grote omvang maar wel een B-cupje.. Huilen van het lachen

Bij mij zit tie goed! Ik heb een C-cup en heb een S maatje en dat gaat goed! Hij loopt ietsje wijd uit, soort jurkje idee is het!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 22:22

Chessiej schreef:
Ik heb die dus in het rood met zwart Tong uitsteken Zijn die koortjes ook super lang bij jouw? Offuh is dat alleen bij mij Tong uitsteken Hihi, teugels voor me vriend ofzo Tong uitsteken

bij mij valt het wel mee hoor.. je kan er ook een dubbele strik inleggen Knipoog

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:25

Ik heb een XL gedaan, geen idee hoe dat spul valt Clown L kon misschien ook, ik weet het niet. Maar ik heb geen D-cup. Ik heb wel eens jurkjes gepast in bijvoorbeeld XL en mijn moeder met D krijgt er net de helft in dus ik hoop dat het gaat passen Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 22:26

Kim_89 schreef:
Ik heb een XL gedaan, geen idee hoe dat spul valt Clown L kon misschien ook, ik weet het niet. Maar ik heb geen D-cup. Ik heb wel eens jurkjes gepast in bijvoorbeeld XL en mijn moeder met D krijgt er net de helft in dus ik hoop dat het gaat passen Clown

ik heb cup E en heb maatje L.. rekt wel mee Knipoog

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:27

Maar.. ik heb nu XL besteld. En ik heb een B cup maar ik ben verder stevig gebouwd. Enig idee of ik hier wel goed aan heb gedaan? Bedoel er meer mee dat ik hoop dat het borstgedeelte niet te groot is.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 22:33

Kim_89 schreef:
Maar.. ik heb nu XL besteld. En ik heb een B cup maar ik ben verder stevig gebouwd. Enig idee of ik hier wel goed aan heb gedaan? Bedoel er meer mee dat ik hoop dat het borstgedeelte niet te groot is.

ooh oke Haha! weet niet welke maat je normaal hebt van shirtjes?
en als het niet past kan je altijd bij een winkel ruilen toch?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:35

Voor gewoon shirtjes en zo neem ik een XL Tong uitsteken Ik ben wat voller en ik houd niet van hele strakke dingen. Dus dat heeft niet zo met het borstgedeelte te maken. Als er echt duidelijk cups in dat jurkje zitten die groot zijn, heb ik wel een probleempje dan denk ik Tong uitsteken

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 22:42

Kim_89 schreef:
Voor gewoon shirtjes en zo neem ik een XL Tong uitsteken Ik ben wat voller en ik houd niet van hele strakke dingen. Dus dat heeft niet zo met het borstgedeelte te maken. Als er echt duidelijk cups in dat jurkje zitten die groot zijn, heb ik wel een probleempje dan denk ik Tong uitsteken

haha ik heb dat precies andersom Tong uitsteken
ik ben van boven voller.. en als ik dan die cup dingen bestel dan zijn ze altijd te klein..

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:44

Haha! Da's ook niet handig! Nou ja, we zien het wel Clown

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:49

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:13

Tja, dat probleem heb ik dus ook. Ik heb volle borsten, maar een smalle taille. Ik zit op maat F75... Lastig hoor.
Ik heb dus ook een winkel nodig waar ik kan passen, koop niets zo over internet, dat gaat toch fout met mijn maat.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:08

manutjuh schreef:
Lieve mensen ik heb vandaag ook even rondgekeken bij de hunkemoller, de setjes die ik nu draag zijn niet echt bepaald sexy te noemen, meer gewoon comfi. Maar ik draag niet zo graag strings, meestal hipsterd of boxers. Maar wat is jullie ervaring met de mannen, soms hoor ik dat mannen liever een mooie hipster zien ens sommige willen een string.
Wat vinden ze mooier? String of Hipster?

De BH heb ik al, nu nog eronder Haha!

dit is de Bh geworden: http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... a6381979c1

Volgens mij heb ik zoiets met grijs, net ietsje ander kant, maar ook met zo'n satijnen randje eraan. Vriend is lyrisch van de string, want er zit een spiekgaatje vlak boven je billen, sja hoe moet ik het zeggen... Vlak onder de rand zit er gewoon een soort driehoekje stof uit... Die vindt ie helemaal te gek. Ik weet niet of er bij deze BH ook die string zit?