Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb het nog nooit gedaan, kom van boven de rivieren he
Ik ga naar Breda, is dat wat? Mijn zusje woont daar namelijk 
) heb ik uiteindelijk een rood met gele cupido jurk met vleugeltjes op de achterkant.
verootjoo schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst carnaval vieren.Heb het nog nooit gedaan, kom van boven de rivieren he
Ik ga naar Breda, is dat wat? Mijn zusje woont daar namelijk
Vind het alleen verschrikkelijk om te verkleden. Na 100 jaar zoeken, dimdammen of ik het wel aandurf () heb ik uiteindelijk een rood met gele cupido jurk met vleugeltjes op de achterkant.
Veel mensen uit oosterhout gaan daar heen, want in oosterhout kom je bijna overal pas binnen als je 18 bent, dus als je geen zin hebt in pubers moet je ook een avond naar oosterhout gaan
In regio utrecht moeten mensen wel werken met carnaval
Begin maar met 1 dagje.
juweeltje schreef:Ja! Ik vier het ook! Niet alle dagen, maar een paar (A) Lekker in Breda, of in Prinsenbeek! En hoe ga ik: Als Poes!
Meer mensen die Carnaval in Breda/Prinsenbeek vieren ?
Hoe heet breda dan?
Ik moet nog veel leren over carnaval denk ik
Anders sta ik dalijk voor banketstaaf tussen al die brabo's
haha
alaaf is de carnavals groet...verootjoo schreef:ik ga maar 1 dag hoorIn regio utrecht moeten mensen wel werken met carnaval
![]()
En ik heb niks met carnaval eigenlijk, nooit gedaan, en het leek me altijd verschrikkelijk. Maar moet het toch een keer meegemaakt hebben heBegin maar met 1 dagje.
(lucasjuh)
xXLiekeXx schreef:Ik heb vandaag een heeeel mooi topje gekocht![]()
Ik wou eigenlijk een jurkje aan doen dat best chique was.
Maar vandaag kwam ik een geel shirtje tegen met daaronder een tijgerprint hempje. Heel apart en 't hangt allemaal een beetje. Nu ben ik nog op zoek naar een legging op panty met tijgerprint, enig idee waar die te koop zijn?