Wat heb jij altijd op je gezicht als je de deur uit gaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer draag jij make up?

Poll eindigt op

A;Altijd, overal en waar ik ook ben.
182 (40%)
B;Nooit , altijd natturel.
76 (16%)
C;soms
105 (23%)
D;alleen op feestjes.
36 (7%)
E; Altijd, behalve weekend.
55 (12%)

Totaal aantal stemmen: 454

lesilla

Re: Wat heb jij altijd op je gezicht als je de deur uit gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:33

En toch vind ik dat er zo negatief gesproken word over mensen die make up dragen, net alsof ze allemaal vol geplamuurd worden. Er zijn er bij maar dat is echt niet de populatie van de gebruikers. Er zijn slechte chauffeurs we spreken dan toch ook niet negatief over elke chauffeur.
Ben al blij dat mensen het omgekeerd niet doen, respecteer gewoon iedereen. Zeg ik draag het wel of niet omdat. Verder als iemand als een papegaai wil rondlopen is dat iedereen zijn recht, en moet je daar geen kritiek op geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:10

Je ziet mij niet negatief over iedereen praten.. er zijn ook genoeg mensen waarbij het juist wel heel natuurlijk zit. Maar er zitten hier in de omgeving gewoon zoveel, voornamelijk heel jonge meisjes, die zichzelf zo vol smeren dat het lijkt alsof het elk moment kan breken.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:17

hoi

alleen mascara en oogschaduw en natuurlijk mijn bril. En ik heb altijd 2 paar oorbellen in.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:25

Je kan veel zeggen, maar en zijn zo ontzettend veel mensen bij die zich op maken omdat ze vinden dat ze er niet mooi uit zien, en vervolgens hun hele gezicht vol plamuren. Dát vind ik het slecht aan make-up dragen.
Zelf weet ik ook best dat het 'bescheiden' kan. Ik heb zelf namelijk ook een poos alleen oog-make-up gedragen. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anne. op 16-11-08 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:28

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten Brennivin.

Ik ben ook van mening dat je je niet hoeft te schamen om bijvoorbeeld een puistje, zelfs een puist kan mooi zijn. En vrijwel iedereen heeft er last van. Zelfs nu na de pubertijd heb ik er nog wel eens last van. Voel je je goed van binnen, dan straal je dat in schoonheid uit naar buiten. En met wat make-up kun je dat zeker accentueren, bijvoorbeeld op je ogen of lippen, maar veel is in mijn ogen zeker niet nodig Lachen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:52

Ik heb altijd, behalve in het weekend aangeklikt.

Doordeweeks heb ik altijd mascara en rouge op, soms oogschaduw als het bij mijn outfit past. In het weekend (met uitzondering als ik uiteten of uitga) heb ik bijna nooit makeup op, bij het werk is het niet de bedoeling dat je veel makeup op hebt (bakkerij) en op zondag kom ik toch alleen het huis uit om naar mijn paardje toe te gaan, dus dan vind ik het niet nodig. Clown

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:55

Doordeweeks nooit niks op mijn werk en bij de paarden ook niks.
In het weekend met stappen een beetje oogpotlood en lippenstift voor de rest niks.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:57

Altijd mascara, oogpotlood, beetje blush en soms nog een extra zwart oogschaduw lijntje boven m'n ogen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:01

Ik draag altijd mascara en oogpotlood, vaak ook nog een beetje lichtroze oogschaduw. Als ik ergens een vlekje of puistje hebt smeer ik daar een beetje gekleurde mouse op. Knipoog

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:02

Foundation kan heel mooi zijn als je het goed opbrengt en je laat vertellen welke foundation je moet hebben dus de juiste kleur, zodat de foundation in je gezicht weg valt zeg maar. En altijd voordat je foundation op doet moet/kan je dagcreme op doen , zodat je een mooie egaal geheel krijgt en de foundation trekt er meer in . Zodat je huid niet heel hard of plakkerig aanvoelt.

Wat ik op heb niet schrikken Bloos Clown :

1. dagcremé Tong uitsteken
2. foundation/ concealer( nu niet meer is op Clown )
3. mascara
4. wenkbrauwpotlood ( alleen de stukjes die net wat lichter zijn)
5. oogschaduw
6. oogpotlood
7. en heel heel soms nog lipgloss, maar eigenlijk bijna niet.

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:06

Ik heb niet zoveel make-up op, alleen mascara.
Maar toch vind ik mijn gezicht wat ''kaler'' uitzien als ik geen mascara op heb.
Foundation en eyeliner gebruik ik niet.
Alleen soms met een feestje wat oogpotlood.
Lachen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 00:49

Als ik de deur uit moet draag ik altijd makeup, al is het maar een paar meter. Als ik geen makeup draag heb vertik ik het zelfs wel eens om de deur open te doen als de bel gaat. Ik voel me echt niet lekker zonder. Ik ben nu 22 en doe dit sinds mn 15e ongeveer denk ik.

Ik gebruik een lichte poeder, kohlpotlood, mascara en oogschaduw. En ik heb een lichte lipbalsem-verslaving Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 01:09

Ik draag altijd standaart kohlpotlood, zonder ga ik de slaapkamerdeur al niet uit Vork
Verder licht hete raan wat ik ga doen of ik tijd heb wat ik draag e.d. of ik meer make upp opdoe maar het maximum is bij mij: Kohlpotlood, maskara, oogschaduw. En ga ik ECHT overdone dan komt er lippaint bij op. Ik heb nooit foundation o.i.d op omdat dit naar mijn mening meer slecht dan goed doet..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 01:22

Mij zul je ook niet zonder make-up zien, behalve als ik een paar dagen in een wellness hotel zit Knipoog .

Ik gebruik sowieso altijd een goede, prijzige dag- & nachtcreme en wat nog belangrijker is-: een goede oogcreme Lachen .
In de winter doe ik net onder m´n ogen een druppel vloeibare make-up goed uitsmeren, dan zie je de wallen niet zo erg Knipoog .
Verder eyeliner (alleen op het bovenste ooglid), oogschaduw en mascara.
Lippenstift gebruik ik iedere dag, alleen houdt het niet lang genoeg (nee, ook niet de div. "superstay´s" Clown ). Soms stift ik ze 10 x op een avond, maar meestal blijft het bij 1 x per dag Knipoog .
´s Avonds reinig ik mijn gezicht en ogen grondig, met speciale eye make-up remover, milk en tonic. Vroeger nam ik voor het reinigen nog wel eens dure produkten (Lancôme Bloos , zúlk lekker spul Ja ), tegenwoordig neem ik goedkopere produkten (Nivea, L ´Oreal enz.) en dat werkt net zo goed Clown .

En dames, niet vergeten: goed reinigen is het behoud van een mooie huid Lachen .

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 06:37

Wat ik draag als ik het huis uit ga ... een glimlach! Maar ook mascara.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:59

Als ik naar de paarden ga of ga winkelen of zo doe ik geen of weinig make up op, ga ik uit of heb ik iets te doen dan vooral de ogen mooi. Ik pas de mineral make up ondekt die mn huid echt goed doet en die heb ik nu bijna iedere dag op, ik vind het fijn aan deze make up dat je niet kunt zien of voelen dat je m draagt maar toch je huid mooi egaal maakt en net wat meer straalt Pling

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:01

Niets... Enkel als ik uitga (wat heeeeeel zeldzaam is) gaat er mascara en lippgloss op.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:07

mascara en oogpotlood.
En foundation omdat ik altijd heel erg wit ziet, i.v.m ziek...
Tenzij ik een kleurtje gewoon heb, dan gebruik ik het natuurlijk niet, bijv in de zomer.

En oja de mensen die alleen maar zeuren over mensen die make-up dragen, het kan je uiterlijk veranderen, bijvoorbeeld bij mij ik zie niet zo wit, mensen denken dan niet dat het weer slecht met me gaat etc.
En als je het s'avonds er maar af haalt dus schoon maakt met make-up remover dan is er niks aan de hand. Knipoog

Ooit was ik eens op stal en iemand vond me er slecht uit zien ( witjes ) maar dat betekent niet altijd dat het heel slecht gaat, minstens dat ik me wat rotter voel, maar dat is altijd zo.
en sinds toen ben ik ook foundation gaan gebruiken.

kraak het niet af ooit ga je het zelf gebruiken. Lachen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:10

Like_peres schreef:
kraak het niet af ooit ga je het zelf gebruiken. Lachen

& Daar ben ik het niet mee eens. Lachen Niet íedereen gaat foundation etc. gebruiken..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:53

Waarom zou ik foundation gaan dragen? Ik heb een supermooie, huid. Misschien wel wat witjes, maar dat maakt me echt niets uit!
Ik vind het zo raar dat het niet meer dan normaal is om make-up te dragen voor een vrouw.

En nog even een vraagje aan de mensen die niet naar buiten durven/kunnen zonder make-up.. waarom niet?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:55

Ik draag meestal alleen een glimlach.. Haha!

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:00

Ik ga niet zonder mascara de deur uit, en als ik erg zichtbare puisten heb camoufleer ik die ook. Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:00

Mensen moeten me maar zien zoals ik ben. Als ze schrikken, jammer dan Huilen van het lachen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:02

Nou inderdaad. Ik heb ook een egale huid, dus waarom zou ik dan foundation gebruiken? Als iemand mij witjes vind, jammer dan. Knipoog Iedereen is weer anders. Daar hoef ik geen laag make-up voor op te doen hoor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:03

Mensen vinden mij ook witjes. Nou, dat ben ik ook. Boeiend. Huilen van het lachen