Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre schreef:kimmie261 schreef:zelf puntjes op een e zetten (of i of o enz) is : " en dan meteen de letter typen...
Hmmm, dan schrijf je zo Itali"e of zee"en .... ziet er ook een beetje vreemd uit!
Wel "fijn" om te lezen dat jullie het ook nog niet hebben gevonden op dit toetsenbord; ben ik niet de enige sukkel
!
kimmie261 schreef:hihihi hier wordt het dan Italië en zeeën ,is wel een hollands toetsenbord
kaotictjinta schreef:Sterre: whow das gaaf zo'n Schloss, zal veel werk in zitten maar het lijkt me geweldig.
Inglio: hoi hoi! Wedstrijd rijden is hier wel totaal anders dan in Nederland.
Ik heb wel een berg info. En Ditano weet ook gigantisch veel erover.
vraag maar!![]()
Adnil: Vanaf de grensovergang Emmen zit je direkt al in Emsland. Meppen-Versen, Haren e.d. liggen maar een steenworp over de grens.
Mijn jongens zitten in Meppen op school en dat is nog geen 25 km. over de grens.
Jouw liedje in je profiel van die Ärzte...![]()
is ons lijflied van de jonge vrouwen hier in het dorp.
![]()
![]()
geweldige tekst.
IngLio schreef:en een DU instructeur? is dat een optie?
even de duitse taal leren omtrent de commando's enzo...
Nicole987 schreef:ja kleding intereseerd mij ook niet hoor.Loop altijd in het rond in men rij broek en een lekkere slobber trui, daar in voel ik me thuis. Bij wie heb jij dan les ???? Ik moet bij Bourtange de grens over.
IngLio schreef:@nicole, dat is wel fijn dat hij met je mee gaat... mijn lief zal dat ook wel doen tzt, maar ik zie hem nog niet voorlezen, en al helemaal niet op tijd hahaha dat zal ik hem echt moeten lerenals er er dus ooit van komt...
IngLio schreef:@Adil: oh kijk dat is fijn! kun je me dan even bijbrengen wat stap, draf en galop is in het duits? en teugels? en beugels?