Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Ik denk dat je pas kunt zeggen hoe je zou reageren (en hoe het verder zou gaan) als je er zelf middenin zit en alle emoties van dichtbij meemaakt. Vanaf de zijlijn is het zo makkelijk om te zeggen dat je het op een bepaalde manier zou doen.
Karin schreef:En die zoeken dan ook bevestiging, ieder op hun eigen manier. Mannen zijn net echte mensen. Net als vrouwen.
Karin schreef:Oei, dat is meteen wel heel serieus ja. Kan me voorstellen dat je op die manier niet heel relaxed in een relatie stapt. Pas tijdens je relatie kom je erachter of je wel echt bij elkaar past en dan kan het goed zijn dat de trouwplannen alsnog niet doorgaan.
Fleurtje100 schreef:Hij heeft in dat geval dan natuurlijk ook jou nooit bedrogen. Maar een ander in een andere relatie, dat scheelt veel denk ik. Ik ken wel relaties waarvan één van de twee is vreemdgegaan in het begin en waarbij het toch is goedgekomen, maar dan is het altijd wel meteen netjes opgebiecht en is het (voor zover ik weet) ook altijd bij zoenen gebleven. Het zal wel erg afhangen van de situatie. Ik ken trouwens ook mensen die iets hebben, waarbij zij er na 1,5 jaar achter kwam dat hij naast haar nog een vriendin had. Ze hebben hem toen samen (de twee vriendinnen) langs laten komen, en laten kiezen. Hij koos dus voor het meisje dat ik vaag ken. Of ze nog steeds bij elkaar zijn weet ik niet, maar het is daarna nog zeker 1-2 jaar aan geweest, je hebt altijd vrouwen die veel en veel te veel pikken. Wie laat zo'n kerel nou nog kiezen, ongelofelijk.
amazone77 schreef:Karin schreef:Ik denk dat je pas kunt zeggen hoe je zou reageren (en hoe het verder zou gaan) als je er zelf middenin zit en alle emoties van dichtbij meemaakt. Vanaf de zijlijn is het zo makkelijk om te zeggen dat je het op een bepaalde manier zou doen.
ik heb gelukkig nooit in deze situatie gezeten,en stel dat ik er achter zou komen dat mijn partner vreemd gaat,dan zou het eerst wat in mijn opkomt zijn...... doeiiiii maar dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd,ik hoop het nooit mee te maken,als ik het zo lees van verschillende mensen hier dan is het echt een nachtmerrie,en hebben de meeste er nog veel verdriet van.
griebels schreef:Ik kan nu wel zeggen dat ik bij vreemdgaan zou zeggen: daar is het gat van de deur!
Ik laat me niet nog eens zo behandelen...
lovelygirly schreef:Ik ben misschien dan nogal jarloers aan gelegt.
Maar ik vind dingen doen met je ex of alleen met een ander meisje doen NOT DONE.
Waarom zou je dat doen?
Ik vind nergens voor nodig. Want als hij alleen iets met een ander meisje wilt doen. nee, dan klopt er iets niet.
Tja, ik zou dat niet kunnen hebben.
Mijn vriend is dan echt geen type die zoiets doet. Maar als ik dan toch maar z'n vriend zou hebben. Dat zou dus niet gaan werken.
Citaat:Mooi voorbeeldje is ook het tv programma Memories van Anita Witzier, oude liefdes komen weer terug in beeld, en je zou eens moeten weten hoeveel jarenlange relaties hierdoor stuk zijn gelopen, op google kan je er een heel aantal terugvinden. Als die oude liefdes niet weer opgedoken waren, waren die jarenlange relaties niet stukgelopen is mijn mening.
Citaat:Ja, dat denk ik ook.
Citaat:Moeten er ook maar geen schoolreünies georganiseerd worden.