Kan me het ook goed indenken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kan me het ook goed indenken

griebels schreef:Al die mensen die zelf kiezen om een auto te rijden mogen toch ook klagen over de brandstofprijzen? Dan mogen rokers ook klagen om de hoge sigarettenprijzen
Ik ben zelf een flinke roker maar als ik de hond heb uitgelaten en ik kom weer in mijn huis, dan ruikt het echt smerig... Duurt ook niet lang meer voordat ik (alweer) een poging doe tot stoppen...
Nu ff niet, zit in een dip en kan dan toch niet stoppen...
Behalve longkanker, een verslaving etc.

Menino schreef:griebels schreef:Al die mensen die zelf kiezen om een auto te rijden mogen toch ook klagen over de brandstofprijzen? Dan mogen rokers ook klagen om de hoge sigarettenprijzen
Ik ben zelf een flinke roker maar als ik de hond heb uitgelaten en ik kom weer in mijn huis, dan ruikt het echt smerig... Duurt ook niet lang meer voordat ik (alweer) een poging doe tot stoppen...
Nu ff niet, zit in een dip en kan dan toch niet stoppen...
wie heeft gezegd dat dat niet mag dan ?
Alleen vind ik een auto nog wel een hogere prioriteit hebben dan sigaretten... Niet dat je niet zonder auto zou kunnen, maar sigaretten voegen echt helemaal niets toe in iemands levenBehalve longkanker, een verslaving etc.
en daarnaast hebben de niet-rokers ook gewoon vrijheid van meningsuiting... Net zoals de mensen die vinden dat mensen met een auto niet zo moeten zeuren

naadje24 schreef:tja .......
en zo hier dus de klaag muur voor de benzine prijzen
naadje24 @ [LZP] 'goedkope' brandstof..
uhm...auto verkopen en lekker gaan fietsen
ja dus
katiavl schreef:naadje24 schreef:tja .......
en zo hier dus de klaag muur voor de benzine prijzen
naadje24 @ [LZP] 'goedkope' brandstof..
uhm...auto verkopen en lekker gaan fietsen
ja dus
Prijzen van sommige fietsen al eens gezien 600 euro![]()
Dat geef ik toe
Nijn schreef:Menino schreef:
wie heeft gezegd dat dat niet mag dan ?
Alleen vind ik een auto nog wel een hogere prioriteit hebben dan sigaretten... Niet dat je niet zonder auto zou kunnen, maar sigaretten voegen echt helemaal niets toe in iemands levenBehalve longkanker, een verslaving etc.
en daarnaast hebben de niet-rokers ook gewoon vrijheid van meningsuiting... Net zoals de mensen die vinden dat mensen met een auto niet zo moeten zeuren
Wie ben jij om te bepalen dat het in iemands leven helemaal niets toevoegt?
Voor mij voegt het nl. wel degelijk iets toe, en zo vast voor meer mensen
Menino schreef:wat voegt het voor jou toe dan ?
volgens mij roken de meeste mensen vooral omdat ze verlsaafd zijn..
Een verslaving vind ik niet echt bijzonder veel toevoegen aan de kwaliteit van je leven.
Maar dat ben ik..
Oamaru schreef:Waar halen we anders het geld vandaan om longkanker etc te bestrijden?
Menino schreef:Een verslaving vind ik niet echt bijzonder veel toevoegen aan de kwaliteit van je leven.
Maar dat ben ik..
Mystica schreef:Menino schreef:wat voegt het voor jou toe dan ?
volgens mij roken de meeste mensen vooral omdat ze verlsaafd zijn..
Een verslaving vind ik niet echt bijzonder veel toevoegen aan de kwaliteit van je leven.
Maar dat ben ik..
genot

ThePast03 schreef:Menino schreef:Een verslaving vind ik niet echt bijzonder veel toevoegen aan de kwaliteit van je leven.
Maar dat ben ik..
Enig idee hoeveel mensen er verslaafd zijn aan internet? Hetzij aan forums, hetzij aan games?
Enig idee hoeveel mensen er verslaafd zijn aan tv kijken?
Of aan koffie?
En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Iedereen is wel ergens aan verslaafd, alleen als bijna iedereen het doet of normaal vindt wordt het geen verslaving meer genoemd
)

dees_daan schreef:waarom is dat niet te vergelijken? verslaving is verslaving.. koffie is ook slecht voor je..