BCS schreef:Rijerijerije schreef:Jongens ik hou het voor gezien....niet alleen ga ik nu naar huis (ambtenaar hè) maar ook vind ik dat de discussie geen zier meer heeft te maken met de titel van het topic en dat ik nou eigenlijk waar ik het over wilde hebben, dus TABEE!
Je moet je mening toch kunnen onderbouwen als je zegt dat "Hij slecht MBO is, en zij universitair afgestudeerd" het juist wél samen gaat of niét samen gaat. Dan moet al snel andere dingen aanhalen. Dat is nu eenmaal een discussie voeren. Zonder argumenten ook geen onderbouwing van je mening.
er is een verschil tussen argumenten aandragen, onderbouwen van je mening en totaal afdwalen van de intentie van de discussie...
) maar ook vind ik dat de discussie geen zier meer heeft te maken met de titel van het topic en dat ik nou eigenlijk waar ik het over wilde hebben, dus TABEE! 
) een hele goede vriend van mij en mijn broer, heeft zijn moeder op jonge leeftijd aan Kanker verloren. Hij heeft een vader, maar het kwam er op neer dat de 3 jongens zo'n beetje voor zichzelf moesten zorgen.

. Klopt ook wel hoor. Maar tis alleen maar om aan te geven dat 'slim' zijn gewoon verschilt per persoon zegmaar. In mijn ogen dan. 
, snap de toegevoegde waarde alleen niet. 

dus ook weer de taal-techniek combinatie (iets ruimer gezien dan).