nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:54

verography schreef:
Bah, zo vrouwoneerend vind ik het als ze je gelijk bij je kruis grijpen..

Ik ben echt een vredesstichter, zeker in kroegen/discotheken, maar als kerels op zo'n manier aan je zitten word ik écht heel link! Iemand moet lekker met zn tengels van me afblijven en ik heb recht om me te verdedigen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:55

1989 was gewoon een oliebol jaar Huilen van het lachen kom op meiden, we kunnen het ook alleen af! En anders, die man die komt er nog wel!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:57

Haha idd, en ja alexx zo ben ik ook. Ik pak dan gewoon zijn handen en leg ze op mijn buik. Blijven ze aandringen dan stuur ik ze zelf gewoon weg. En ik heb echt zo'n blik die kan doden dus vaak is de boodschap wel duidelijk Nagelbijten / Gniffelen .

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:58

Oh als iemand mij in mijn kruis grijpt kan die het echt héulemaal krijgen hoor.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:00

wat heb jij trouwens een fanastisch mooi bijrijdpaard Verography!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:06

Gister nog in me kruis gegrepen. Gelijk een lel met mijn handtasje + inhoud (sleutelbos, mobiel, grote portemonee, deo en labello). Hij stond een beetje heen en weer te schudden en ben gauw doorgefiets! Gekke mensen, ik scheet mooi wel bagger.

Vriend heb ik ook niet, ook nog niet gehad, bindingsangst he haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:08

hmm.. Tong uitsteken het jaar 1989, mensen die dan zijn geboren, zijn hele erge laatbloeiers dus Clown hahah

mannen die me in het kruis grijpen, krijgen met mijn schoenen te maken Schijnheilig in hun kruis dan he? Knipoog

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:29

x_Charlie schreef:
Eowyn3003 schreef:
Ik weet dat ik maar zestien ben, en jullie zullen wel denken dat ik me geen zorgen moet maken maar ik ben zelfs nooit vérliefd geweest. Vriendjes heb ik (bijgevolg) ook nog nooit gehad. Ben ik echt zo hopeloos? Het kan toch niet er mensen zijn die niet verliefd worden? Want dan heb ik wel een probleem. Clown

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest
hoor Nagelbijten / Gniffelen Komt vanzelf wel, en anders
maar niet Lachen

Heb precies hetzelfde haha.
Mijn vriendinnen die geloven mij bijna niet als ik zeg dat ik nog nooit verliefd ben geweest, maar het is toch echt zo.

Maarja, voor mij ligt het zo dat voordat ik iets voor iemand voel er ook niets gebeurt, zo zit ik gewoon niet in elkaar, ik denk dat ik daar te gevoelig voor ben. Laat het nu allemaal maar op me afkomen en ik zie wel wanneer er iets gebeurt. - hoopt toch stiekem wel voor 18e - Huilen van het lachen

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:38

hej ik meld mij ook!

Ben 20 jaar
Ik heb wel vriendjes gehad dat wel,maar echt verliefd?? nee..weet niet eens hoe dat moet voelen, ik dacht dat ik de enige was die zo iets had, leuk om dit te lezen dat scheeld weer dat ik niet de enige bent...

maar vindt het moeilijk om "mijn"dingen aan te passen voor een jongen, en ik vindt het moeilijk om een "verplichting te hebben"zo zie ik jongens, je moet er eens in de zoveel tijd heen, anders gaan ze zeuren dat ze je nooit zien, je zijn vaak jaloers en willen vaak overal een verklaring over hebben, in het weekend willen ze leuke dingen doen, etc etc

Zoals nu als ik geen zin heb doe ik niks,en als ik 4 weken niet naar mn vrienden ga doe ik dat niet, maar dat kan niet als je een vriendje hebt, ja het is moeilijk uitleggen.. Sigaar

Ook ben ik erg kieskeurig, en val ik op jongens die bezet zijn, en ben ik daarin toch wel een verlegen type.
Ik ga weinig uit en komt buiten mn vriendenkring weinig nieuwe mensen tegen, waardoor ik ook niks "nieuws" ontmoet.

Ik heb er ook weinig tijd voor, ben nu met 3 paarden bezig + 40 uur werken en met mn vriendinnen omgaan, ben elkedag druk met de diertjes, en in het weekend komen mn vrienden daar bij.
Ik wil dat niet laten gaan voor een jongen, ben zo erg tevreden ik heb alles wat ik wil mometeel dus een jongen kan later ook nog wel, soms zit ik wel eens met een jongen en dan heb ik naar 3 x afspreken zo iets van nee, dat gaat tenkosten van mn weekenden, vrije avonden, paardrijden etc, en dan kap ik er weer mee..
Er is ook wel eens tegen mij gezegt dat ik moet durfen veranderen in mn leven, ze vertelde mij dat ze dacht dat ik een vaste route in mn leven wilde hebben en dat ik die niet wilde veranderen..
Dus nieuwe dingen aanpakken of iets in die richting, niet alleen met jongens maar over het algemeen heb ik dat ook.

Ik wil er ook geen vrije tijd voor vrij maken, soms snap ik mij zelf ook niet, maar ik denk dat ik er nog niet aan toe ben!.
Ben ook nog jong.. Sigaar Koe Vork het kan nog zat!..

Tja...Jongens.... Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door daphneM op 05-10-08 15:47, in het totaal 3 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:41

Je mag ze van mij wel hebben.

Het probleem bij mij is namelijk dat ik het niet langer dat 2 weken uithou. Dan heb ik het al gehad met het persoon. Op naar de volgende.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:49

Inmiddels ben ik 18, nog nooit een vriendje gehad. Ik kan er wel mee leven, soms is wel moeilijk als je andere stelletjes ziet enzo maar aan de andere kant komt het vanzelf wel. Heb nu een leuke jongen ontmoet en daar sms/bel ik veel mee. Dus wie weet.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:57

meld me, 23 jaar, relaties duren nooit langer dan n week of 6, en dat was volgens mij op mn 18e haha. iok maak me er meestal niet druk om, komt vanzelf wel. Ik heb het er ook echt te druk voor, ik heb superveel beesten die op de eerste plek komen, daarnaast nog werk en school. Ik twijfel af en toe aan mezelf, iedereen om me heen heft een relatie, sommige vriendinnen wonen ook al samen. Maar ja, het is niet anders. Af en toe wel een scharrel, maar wordt eigenlijk nooit iets. Komt vaak ook doormezelf, op het moment dat het serieus dreigt te worden, haak ik af, bouw ik een muur om mezelf. waarom? geen idee

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:22

Oamaru schreef:
Gisteravond ook uit geweest, het zijn gewoon niet mijn types? Clown Te hoge eisen oid.

Hoe was je avond Nikita : ben benieuwd! Lachen

mijn avond zwaar k*t hij is niet gekomen want hij was echt pissig op zijn broertje en het was ook heel erg slecht weer maar volgend weekend komt hij wel en dan hoop ik dat er meer gebeurt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:24

nikita_benno schreef:
mijn avond zwaar k*t hij is niet gekomen want hij was echt pissig op zijn broertje en het was ook heel erg slecht weer maar volgend weekend komt hij wel en dan hoop ik dat er meer gebeurt

Ach gut
Volgende week hopelijk beter! Lachen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:47

nikita balen zeg hopelijk wel volgend weekend beter..
hier ook nog niks gebeurd Clown

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:03

EngeltjeS schreef:
hmm.. Tong uitsteken het jaar 1989, mensen die dan zijn geboren, zijn hele erge laatbloeiers dus Clown hahah

mannen die me in het kruis grijpen, krijgen met mijn schoenen te maken Schijnheilig in hun kruis dan he? Knipoog

Nagelbijten / Gniffelen

Onee.. google ads vindt dat er honderden gays opzoek zijn naar me Huilen van het lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:22

ja volgend weekend moet het beter gaan daar gaan we gewoon van uit. we vinden elkaar te leuk om te laten lopen dat hebben we alle 2 toegegeven.
jullie willen mij volgende week zaterdag vast weer geluk wensen of niet?

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:23

ja hoor Ja ik duim voor je..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:29

Oamaru schreef:
Meiden toch, jullie zijn allemaal pracht meiden. Kom jullie wel is vaker tegen op Bokt, volgens mij zijn jullie
hartstikke leuke spontane meiden ! Komt vanzelf goed. Lachen

Ik ben bijna 18, wel scharrels en alles. Maar zodra het serieus begint te worden, of is. [wat ik dan meestal
weer niet zie] Haak ik af, ben toch wel aan mn vrijheid gehecht dan dat ik tot nu toe denk. Schijnheilig In de pub
heb je wel veel jongens, maar nee. Gaat er allemaal een beetje 'goedkoop' aan toe. Wil je een drankje?
En dan denken ze dat ze je hebben. Nagelbijten / Gniffelen

same here maar ik ben 17 en zodra het ook maar sirieus begint te worden dan is het niks meer... en buiten dat val ik ook vaak genoeg op de verkeerde..... 1x is het sirieus geweest, moest mn vriend verhuizen naar amerika..

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:35

Zat dit topic even te lezen, en herken me hier heel erg in.
Tot toen ik 18 was (ben nu 19, ja bouwjaar 1989 Clown ) geen vriendje gehad, zelfs nooit aandacht gehad van een jongen.
Vond dat echt verschrikkelijk Nagelbijten / Gniffelen Voelde me daar zelfs wel vaak verrot door.. Clown
En dacht dat ik nog wel jaren alleen zou blijven, hoe stom dat ook klinkt Clown
Maar nu ondertussen een jaar gelukkig met m'n vriend Haha!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:39

aha, dus er is nog hoop voor de 1989'ers Tong uitsteken

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:40

verography schreef:
ik ook bouwjaar 89, rotte is dat ik het uitgaan in de skihut leuk vind, maar de gasten daar te dronken zijn om een leuke uit te pikken. En dan heb je eindelijk sjans, gaat die achter je staan en grijpt je gelijk bij de kruis. Ja ho effe, daar ben ik dus niet van gedient hoor. Dus weg scharrel Tong uitsteken . Even later bleek dat die gewoon iemand voor de seks zocht.
Bah, zo vrouwoneerend vind ik het als ze je gelijk bij je kruis grijpen.

En alezz, wat herkenbaar betreffende het telkens afgewezen worden en daarna zelf afwijzend zijn. Dat is hetgeen waar ikzelf overheen moet komen.

Dit ken ik, ik kan daar echt zo pissig over worden, zo een kerel wenst dan echt dat hij het nooit gedaan had. Scheve mond Mijn hand beland dan namelijk in vuistvorm op die zelfde plek bij hem hoor.. Idd zo iets is gewoon vrouwoneerd.

@nikita: we duimen voor je! Als jullie weten dat jullie elkaar leuk vinden dan kan er bijna niets mis gaan, maar laat het cruciale (vaak dus kus-moment, mits jullie dat al gedaan hebben) niet varen eh! Tong uitsteken

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:43

Casca schreef:

Hehe ja *LOL* , en lekker makkelijk: hij is een klasgenoot van me Clown

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:45

Lara_Silver schreef:
verography schreef:
ik ook bouwjaar 89, rotte is dat ik het uitgaan in de skihut leuk vind, maar de gasten daar te dronken zijn om een leuke uit te pikken. En dan heb je eindelijk sjans, gaat die achter je staan en grijpt je gelijk bij de kruis. Ja ho effe, daar ben ik dus niet van gedient hoor. Dus weg scharrel Tong uitsteken . Even later bleek dat die gewoon iemand voor de seks zocht.
Bah, zo vrouwoneerend vind ik het als ze je gelijk bij je kruis grijpen.

En alezz, wat herkenbaar betreffende het telkens afgewezen worden en daarna zelf afwijzend zijn. Dat is hetgeen waar ikzelf overheen moet komen.

Dit ken ik, ik kan daar echt zo pissig over worden, zo een kerel wenst dan echt dat hij het nooit gedaan had. Scheve mond Mijn hand beland dan namelijk in vuistvorm op die zelfde plek bij hem hoor.. Idd zo iets is gewoon vrouwoneerd.

@nikita: we duimen voor je! Als jullie weten dat jullie elkaar leuk vinden dan kan er bijna niets mis gaan, maar laat het cruciale (vaak dus kus-moment, mits jullie dat al gedaan hebben) niet varen eh! Tong uitsteken

we hebben nog nooit gekust of iets gedaan dus vandaar haha maar zal na 4 maanden toch wel een keer moeen komen haha ik vond hem al leuk toen ik nog bij mijn ex was

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:53

babe schreef:
Casca schreef:

Hehe ja *LOL* , en lekker makkelijk: hij is een klasgenoot van me Clown

Dat was bij mijn eerste vriend ook, en toen was het na anderhalf jaar opeens uit en dan zie je je ex iedere dag 7 uur lang, niet fijn. Daarbij komt dat je elkaar ook als je nog hebt iedere dag ziet en dat dit voor sommigen problemen kan opleveren, dat je elkaar sneller beu bent gezien.. Ik wil je niet ontmoedigen, om een relatie te krijgen is het idd wel makkelijk, maar als je eenmaal een relatie hebt is het toch minder fijn hoor.. Maar goed ik ben mischien te realistisch, bij mij is het ook goed gegaan. Lachen

edit:

@ nikita: laat dat moment dan niet voorbij gaan! En als hij niet durft moet jij het maar doen! Tong uitsteken Al is gekust worden natuurlijk wel... leuker, romantischer?