Twiggy2008 schreef:Ach meid, ooit zwanger geweest? Ik kan je vertellen dat ik van mezelf heb staan kijken. Die hormonen veranderen je totaal. Fruit lustte ik niet die eerste weken (werd alleen al kotsmisselijk van de geur), terwijl ik juist dol ben op fruit. En ineens moest ik kip sate. Mijn vriend heeft er nog net geen foto's van gemaakt, die wist niet wat hem overkwam.
![]()
Hahahaha, en wat denk jij te zien aan vegetariers en veganisten? Het geitenwollen sokken en bleke wangetjes verhaal?
(Overigens ben ik zelf helemaal niet trots op die vleeszondes, maar ik weet wel dat mijn hormonen met me aan de rol gingen).
Nou meid... beetje raar hè? Je hebt een zienswijze een overtuiging waar je achter staat om geen vlees te eten. Prima, iedereen moet zelf weten wat hij doet. Maar omdat je zwanger bent en last krijgt van hormonen is het ineens geoorloofd om vlees te gaan eten? Echt dit is de grootste onzin die ik in tijden gehoord hebt. Waar is je overtuiging dan gebleven? Het was toch o zo zielig allemaal.. maar nee, nu met een zwangerschap mag het ineens wel.. Ongelooflijk...
Hormoonschommelingen mogen absoluut NIETS te maken hebben met wat jou overtuiging in deze is! Dat is dus gewoon hypocriet. Het gaat niet om smaak of behoefte, het gaat erom dat je GEEN dieren eet. OOK niet als je zwanger bent.
@ magnummm; het is altijd te zien aan de gelaatskleur en de kleur van iemands ogen. Daar helpen geen vleesvervangers aan.
? Ik kan je vertellen dat ik van mezelf heb staan kijken. Die hormonen veranderen je totaal. Fruit lustte ik niet die eerste weken (werd alleen al kotsmisselijk van de geur), terwijl ik juist dol ben op fruit. En ineens moest ik kip sate. Mijn vriend heeft er nog net geen foto's van gemaakt, die wist niet wat hem overkwam. 

en daarna hebben we het er bijna nooit meer over... behalve over de leuke recepten dan enzo maar dat is positief
Verder houd ik mn snavel en lees ik braaf mee terwijl ik mezelf af en toe op zit te vreten om niet te reageren.