Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:19

SpikkelFire schreef:
_Nancy schreef:
nee doe mij maar werken..
Vind t heerlijk, lekker zo'n structuur erin..
In t weekend is t altijd zo'n 'gat' waar je in valt van wat zal ik eens gaan doen?? Clown

Doordeweeks heb ik dat dus nooit..

Misschien doordeweeks leuke dingen plannen voor in het weekend? Tong uitsteken
Vroeger had ik ooka ltijd zo'n gat.. nu niet meer, nu heb ik het soms té druk Scheve mond

haha maar ik ben geen planner, ik ben zo iemand van; ik laat t maar op me afkomen ik zie wel wat er gebeurd Bloos

En als ik iets van te voren plan, heb ik er de dag zelf geen zin meer in.. xD

Haha t is toch wat ROFL

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:36

Dat heb ik ook wel eens. Ergens ineens geen zin meer in hebben. Maar meestal als ik dan toch ga, is 't hartstikke leuk Tong uitsteken

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 06:26

is het nu de maandagochtend dip?? Tong uitsteken

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 06:31

Ja ik heb het ook regelmatig Tong uitsteken
Ik werk op zaterdag tot half 10 's avonds, en moet er de dag erna 6uur weer uit, dus stappen wordt m meestal niet.
Vind ik soms wel jammer, maar vind het net zo leuk om met me vriend samen lekker op bed te hangen en een dvdtje te kijken Lachen

Al wordt je dan wel gelijk al saai beschouwd op school Nagelbijten / Gniffelen
En als ik dan een keer uit ben geweest, en vertel dat op school dan is de rest weer niet uit geweest! haha

Maar ja, het maakt mij eigenlijk niet uit..
Stappen wordt steeds duurder, en besteed me geld toch liever uit aan andere dingen Tong uitsteken
Elke weekend stappen zoals "vroeger" (oei wat voel ik me oud nu Nagelbijten / Gniffelen ) dat is echt niet meer te betalen!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 11:42

chanora schreef:
is het nu de maandagochtend dip?? Tong uitsteken

We gaan gewoon door met onze dip Vork
Hahaha, het zou niet goed zijn trouwens Clown

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:44

maandagmiddagdip, 3 uur niksen op de hu.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 14:10

Heej,,
gisteren had ik gelukkig geen avonddip! Tong uitsteken een vriend van mij kwam langs gingen film kijken.
Ik zit nu op school, maar ga zo naar huis.. Hopelijk vanaaf geen avond dip! maar ik kom zekker even langs vanaaf! Tong uitsteken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:06

Alleen maar beter evanescence Knipoog Welke film hadden jullie gekeken? Word hier bijna een HK-topic zo Tong uitsteken

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:09

haha, herkenbaar! En dan neem je je voor om 's avonds toch gezellig wat te gaan ondernemen, stort je om 9 uur gewoon helemaal in en is het enige wat je wilt: slapen!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:35

_Tara_ schreef:
Alleen maar beter evanescence Knipoog Welke film hadden jullie gekeken? Word hier bijna een HK-topic zo Tong uitsteken

Family guy ofzo..xD Oke heb de helft niet gezien Bloos

Haha ja, zou wel leuk zijn om er een hk topic van te maken.. Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:12

Weet niet of veel mensen zich er bij zouden melden. Vanavond wordt het een beetje een maandagavonddip ben ik bang. Heb bardienst bij de studentenrijvereniging. Dus eerst een uur paardrijles, en dan moet ik nog tot 11 uur achter de bar staan... Maar moet morgen vroeg op en heb sowieso een drukke week.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:44

Pfff ik wil een maandagavonddip Scheve mond Maar ik moet naar mn verzorgpaardje, eigenaresse moet plotseling naar ziekenhuis.. en ik had nét geen zin om te gaan Huilen van het lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:48

Gewoon ff gaan joh Lachen Misschien is 't wel hartstikke leuk.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:49

Ik met vet veel hw maken! maar heb er echt totaal geen zin in!
Maar 1 Ding stel ik nu al 2 weken uit volgens mij.. Tong uitsteken een leesautobiografie.. Ja xD moet een A3 vol plakken over leesboeken van vroeger en van mij.. -_-' wie bedenkt dat soort dingen!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:50

_Tara_ schreef:
Gewoon ff gaan joh Lachen Misschien is 't wel hartstikke leuk.

Ik heb al zin gemaakt Huilen van het lachen kreeg het geniale idee om gewoon te gaan rijden Huilen van het lachen (ik rijd nooit op maandag)

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:55

Oke.. geloof dat ik er voor vandaag even helemaal klaar me ben.
In het weekend heb ik trouwens nooit last van avonddipjes, zaterdagavond werk ik sowieso tot 23.00 en daarna ga ik vaak de stad in. Zondag ben ik overdag met mn paard bezig en in de avond maak ik al het huiswerk voo de komende week omdat ik er doordeweeks geen tijd voor heb.

Maar vanavond.. Scheve mond Normaal train ik altijd voor aikido van 17.00 t/m 21.30 maar heb nu een knie blessure, dus zit de hele tijd met mn been omhoog. Heb aantekeningen gevonden die uit tig losse vellen bestaan, dus die moeten even worden overgeschreven in een schrift Zij zijn groot en ik is klein!

Maar gelukkig is Lipstick Jungle vanavond weer op tv, maakt een hoop goed.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:58

evanescence schreef:
Maar 1 Ding stel ik nu al 2 weken uit volgens mij.. Tong uitsteken een leesautobiografie.. Ja xD moet een A3 vol plakken over leesboeken van vroeger en van mij.. -_-' wie bedenkt dat soort dingen!

Pfff dat soort dingen ken ik. Moest ik ook altijd op de middelbare school... Van die dingen dat je je afvroeg waar het goed voor was. Ben blij dat ik daar nu vanaf ben Tong uitsteken Wel succes ermee!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:09

_Tara_ schreef:
evanescence schreef:

Pfff dat soort dingen ken ik. Moest ik ook altijd op de middelbare school... Van die dingen dat je je afvroeg waar het goed voor was. Ben blij dat ik daar nu vanaf ben Tong uitsteken Wel succes ermee!

Ik zoek nu een plaatje van het boek Hennie de heks! Tong uitsteken dat las ik vroeger altijd 4X op 1 dag.. vond het helemaal geweldig. maarja,, probeer daar maar is een goed plaatje van tevinden.. -_-'

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:14

Ook van zo lang geleden... Beetje maf. Op google staan wel wat plaatjes, wel vrij klein.
Vervelend Myrtje, een knie blessure. Zeker als je, tenminste dat lijkt me als je zo sport, vrij actief bent. Maar kun je inderdaad wel weer dingen doen die je normaal misschien niet zo snel zou doen Knipoog

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:15

Ja die plaatjes zijn nog al klein.. en ik moet een A3 vol krijgen.. Huilen van het lachen ROFL Dus tja,, ik vraag me papa even of hij het kan scannen, kan ik het zelf kleiner maken.. Knipoog

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:20

Ik heb gelukkig nooit een zaterdagavond dip.. dan ben ik altijd bij mijn vriend. Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:20

JA ik heb heeeel vaak een zaterdagavond dip. Moet vaak op zondagochtend werken, dus ik kan niet vaak uit. Beste vriendin werkt zelf in discotheek dus daar kan ik niet mee afspreken, vriendje dan nog wel maar ook lang niet altijd. Zaterdagavond-tv is echt flut dus voila, verveeeeeeling.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:34

_Tara_ schreef:
Ook van zo lang geleden... Beetje maf. Op google staan wel wat plaatjes, wel vrij klein.
Vervelend Myrtje, een knie blessure. Zeker als je, tenminste dat lijkt me als je zo sport, vrij actief bent. Maar kun je inderdaad wel weer dingen doen die je normaal misschien niet zo snel zou doen Knipoog

Ja, inderdaad. Het hele huis is voor zover ik het kon doen spik en span. Huiswek heb ik als een achterlijke lopen maken zodat ik de komende week daar vanaf ben.
Maar ik mis het sporten nu al. Normaal train ik 5 dagen per week voor aikido, 2 dagen per week hardlopen en dan 2x per week mn bijrijdpony doen. En nu ben ik gewoon aan huis gekluisterd, valt vies tegen.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:33

Olla! Mijn dip was gistere een soort van weg..xD vanaaf heb ik er denk ik ook geen last van. Tong uitsteken ben aan het knutselen voor nederlands.. -_-' ik moet een A3 vol plakken! Huilen van het lachen Nou ik ben nog wel even bezig..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:14

Ik heb vanaaf geeneens tijd voor een dip Tong uitsteken Moet nog vanalles opruimen, leren, eten koken, afwassen. Tamelijk druk dus Tong uitsteken Een A3 is wel groot trouwens...
En Myrtje, hoe lang moet je nog rusten met je knie blessure?