Armaris schreef:En als je nu bij een andere Jumbo gaat werken dan waar je vroeger werkte?
ja, dat probeer ik haar ook al maanden wijs te maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:En als je nu bij een andere Jumbo gaat werken dan waar je vroeger werkte?
Miracle_ schreef:Armaris schreef:En als je nu bij een andere Jumbo gaat werken dan waar je vroeger werkte?
ze hebben toch allemaal hetzelfde hoofdkantoor

Miracle_ schreef:Armaris schreef:En als je nu bij een andere Jumbo gaat werken dan waar je vroeger werkte?
Armaris schreef:Dat is alleen maar omdat we allemaal iets te maken hebben met paarden

Armaris schreef:Dat is alleen maar omdat we allemaal iets te maken hebben met paarden
..denk idd dat het hoofdkantoor van de Jumbo de clou niet begrijpt getup schreef:@Miracle: misschien een tijdje uitproberen? Misschien valt het heel erg mee!

getup schreef:@Miracle: misschien een tijdje uitproberen? Misschien valt het heel erg mee!
djuno schreef:Armaris schreef:Dat is alleen maar omdat we allemaal iets te maken hebben met paarden
..denk idd dat het hoofdkantoor van de Jumbo de clou niet begrijpt
nee dat denk ik ook niet.. 
_Nancy schreef:getup schreef:@Miracle: misschien een tijdje uitproberen? Misschien valt het heel erg mee!
bij ons is t echt leuk mir!
Dus komen jij![]()
En je hebt nog leuk uitzicht ook nog, hahaha!
Maar goed, echt bij ons is het echt de bom.
Bedrijfsleider is relax
Geld is op tijd binnen
Werk is leuk
Collega's zijn kei gezellig
Wat wíl je nog meer
_Nancy schreef:getup schreef:@Miracle: misschien een tijdje uitproberen? Misschien valt het heel erg mee!
Dus komen jij![]()
Bedrijfsleider is relax
Geld is op tijd binnen
Werk is leuk
Wat wíl je nog meer

djuno schreef:_Nancy schreef:
jeetje...heb jij aandelen bij de Jumbo ofzo???

KiWiKo schreef:als je morgen bij de JUmbo aan de slag kan moet je het zeker doen............ nancy heeft er goede ervaringen mee........... ik zou het gaan proberen.......... absoluut!
KiWiKo schreef:als je morgen bij de JUmbo aan de slag kan moet je het zeker doen............ nancy heeft er goede ervaringen mee........... ik zou het gaan proberen.......... absoluut!

djuno schreef:_Nancy schreef:
Dus komen jij![]()
Bedrijfsleider is relax
Geld is op tijd binnen
Werk is leuk
Wat wíl je nog meer
hahaaa! ja dat heeft ze op een sarcastische manier..
KiWiKo schreef:DAT is lui.......... hemellief 15 k, verderop............ DRAMA!!! want je hebt het verder zo druk met ..............................
hahaaa! ja dat heeft ze op een sarcastische manier..
[/quote]

djuno schreef:KiWiKo schreef:als je morgen bij de JUmbo aan de slag kan moet je het zeker doen............ nancy heeft er goede ervaringen mee........... ik zou het gaan proberen.......... absoluut!
en dan NIET zeggen onder welke naam je op Bokt zit....lijkt me slim...
heul slim!