raakt in paniek en weet niet meer wat te doen, zonder bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:Volgens mij gaat t in het noorden echt pas vanavond weer regenen....
Alleen kan ik dan niet op bokt.nl aangezien vriend lief dan weer terug is van werk, om zijn werkverslag uit te werken
Hier is het ook ietsjes afgekoelt, zon schijnt niet meer fulltime, en de wind is iets frisser.
Het is nu beter uit te houden dan gisteren
kehdra schreef:nou ik ben ook weer wakker.
Kon vanaf 1 uur niet meer op bokt komen, dus ben maar gaan slapen.
hier is het iets bewolkt, en als ik zo naar buiten kijk lijkt het er niet op dat het hard geregend heeft, tijdens mijn schoonheidsslaapje.Citaat:Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op donderdag 03 juli 2008 om 06.20 uur.
Plaatselijk veel regen.
Vandaag overheerst de bewolking. Van tijd tot tijd valt er matige regen en lokaal kan er flink veel regen vallen. In het noordoosten is er ook kans op onweer. Misschien dat het in het westen van het land in de loop van de dag droog wordt. Vanmiddag wordt het in het noordoosten nog rond 25 graden, in Zeeland rond 19 graden. De wind is eerst veranderlijk, zwak tot matig, rond kracht 3 en wordt geleidelijk westelijk, later in het Wadden gebied mogelijk vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6.
Vrijdag zijn er zonnige perioden en valt er in het noorden nog een bui. Er waait een matige westenwind en de maxima liggen rond 21 graden.
Mischien vanmiddag dan toch nog wat regen!
Wat is het plakkerig warm hier zeg! Bah!
[edit] http://www.nu.nl/news.jsp?n=1638989&c=12&rss
Zo te zien in het in Limbrug toch behoorlijk tekeer gegaan. Waar staat de bokt server?
wie was het ook alweer die zei dat de bliksem verderop had ingeslagen?
IK WIL OOK REGEN! en die bui uit Frankrijk, lijkt iets te ver naar t oosten te trekken..
[edit]
Als je hier http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3& ... t=loop1uur kijkt, zie je in Frankrijk een flinke bui naar boven trekken, ik hop dat daar nog wat water inzit, en dat hij naar t noorden trekt.
Elessar schreef:Haha ja of niet.
Hier nu bewolkt. Gaat zo een beetje sputteren denk ik.
kehdra schreef:@ sjasliqeu (je naam doet me denken aan zo'n snack voor op de BBQ :S) en de TV en PC en dat soort dingen werken ng wel gewoon?