randie schreef:JAA WIJ ZIJN TEGEN DE LEERPLICHT!
Dan heb ik zoiets van, dan ga je toch lekker niet leren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:JAA WIJ ZIJN TEGEN DE LEERPLICHT!
Ilzjuh schreef:randie schreef:JAA WIJ ZIJN TEGEN DE LEERPLICHT!
Dan heb ik zoiets van, dan ga je toch lekker niet leren?Dan krijg je toch later lekker geen goed betalende baan, zal mij een worst wezen. Ik haal m'n diploma wel eventjes.
Myrtje_ schreef:Tegen de leerplicht? Dan ga je toch lekker de rest van je leven achter de kassa zitten. (no offence trouwens, maar vorig jaar is een meisje van school gegaan omdat ze er genoeg van had. Die is toen bij de supermarkt beland als fulltime kassamiep)
hallow schreef:dat soort mensen worden nou manager van de mc donald's, als ze 20 jaar burgers verkocht hebben en plee's schoon gemaakt hebben
lorelei schreef:Myrtje_ schreef:Tegen de leerplicht? Dan ga je toch lekker de rest van je leven achter de kassa zitten. (no offence trouwens, maar vorig jaar is een meisje van school gegaan omdat ze er genoeg van had. Die is toen bij de supermarkt beland als fulltime kassamiep)
en wat is er mis met kassa miep?
ik heb een mavo en mbo diploma en werk ook achter de kassa,dus vertel mij nu eens wat daar mis mee is.
Emilia schreef:Zal ik jullie eens vertellen dat ik school wel mis en juist weer met een studie wil beginnen!
Goof schreef:Emilia schreef:Zal ik jullie eens vertellen dat ik school wel mis en juist weer met een studie wil beginnen!
Nog stakers bij jou op school vandaag Emilia??
smurffie schreef:Emilia @ school heeft daar niks over te zeggengezien jij vrijheid van meningsuiting heb, en jij mag staken.
mist als je minderjarig ben je toestemming van je ouders heb of je ouder dan 18 bent. heeft de school jou niks te verbieden
Emilia schreef:Bij mij waren er wel een paar het niet eens met het feit dat ze niet mochten. Niet mijn probleem. Dat hele stakingsgedoe komt me zo mijn neus uit. Alsjeblieft weer gewoon les!!!
Maureenn schreef:grijs worden ze toch wel dan maar iets eerder
Jotee schreef:Heeft het LAKS alweer een nieuwe staking gepland? Of was dit de laatste?