[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:02

Misschien hier meer voetbalvriendjes?

Ik heb voor mijn vriend voetbalkaartjes gekocht voor het Nederlands Elftal! Misschien een tip voor iemand anders? :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:33

Binnenkort is mijn beste vriendin jarig en samen met 2 andere vriendinnen wilden we een kadootje geven.
Aangezien vriendinnetje heel erg verwend is (op de goede manier) heeft ze echt alles al. Alle luchtjes, boeken en dvds die uit komen heeft ze direct. Ze gaat naar een hoop concerten en wedstrijden van d'r favo voetbalploeg.
Heel lastig om iets voor haar te bedenken dus!
Maar nu hadden we bedacht dat we met z'n 3en dan gewoon een mandje met kleine dingen gingen vullen zoals oorbellen, gezichtsmaskertje, nagellak en verder kwamen we niet :+
Heeft iemand hier nog leuke ideetjes?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:51

@marilla: Lekkere bodylotion, handcreme, dingetjes van de bodyshop, scrubjes, misschien wat make-up leuke kleurtjes oogschaduw, of een leuke lippenstift of lipgloss, gezichtscreme, misschien een leuke ketting ( een lange met een leuke hanger eraan ), misschien iets lekkers voor in het haar een haarmasker ofzo, misschien iets lekkers voor de voeten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:04

Dank je! :) Bodylotion enzo houdt ze allemaal niet van. Maar een leuke lange ketting en iets voor aan de voeten is wel een goed idee! En zal ook eens kijken voor iets van make up.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:09

Dingen voor in bad als badparels, bruistabletten, zeepjes? (weet niet of dat ook onder "bodylotion" valt)
Leuke cakevormpjes? Boekje om cakejes te bakken?
Boekje om cocktails te maken met glazen en shaker?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:21

Over dat boekje met cocktails en glazen + shaker zat ik ook al te denken. Omdat we een cocktailparty geven als verrassing, want ze roept al heel lang dat haar dat zo leuk lijkt. Dus zijn we nog aan het bedenken of de spullen dan ook aan haar geven of we die gewoon voor onszelf kopen. Bruistabletten dacht ik zelf al aan, maar ze zijn op zoek naar een nieuw huis, dus geen idee of ze dan een bad hebben :+

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:25

Hoihoi!
Ik word 25 september 17, en ik heb geen idee wat ik voor mn verjaardag moet vragen! Ik krijg van mn ouders een stijltang, maar wat moet ik vragen aan vriendinnen?
xxx

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:33

Pandora armband met bedels? Leuke ring, ketting, andere sieraden, dagje weg, meidenavond, lekker uit eten en een activiteit als iets van welness?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:40

Boek, luchtje, dvd, tas, high tea of zoiets?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:51

Een goede vriendin van mij wordt vandaag 16, en ik heb geen flauw idee wat ik moet geven....Ik ken haar nog niet zo heel lang, maar z is wel echt een goede vriendin. Het is een beetje last minute , maarja.....Iemand tips?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:08

Sieraden? Houdt ze van armbanden, kettingen of oorbellen? Of een lekker pakketje met badschuim, scrub, bodylotion, gezichtsmaskertje enzo? Of een pakketje met kleine flesjes drank, omdat ze 16 is geworden? Je hebt kleine flesjes malibu, flügel, bacardi enzo.
Of anders een leuke tas? Of je neemt haar mee naar de bios of een high tea ofzo? Lekker luchtje, leuk boek of dvd kan ook nog :)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:52

Weet iemand toevallig iets?
Mijn vriend word zaterdag 21. Nu heb ik 2 voetbalkaartjes gekocht, maar ik wil er nog wat kleine dingen bij. Ik heb bijv. al een foto lijstje. Iemand nog meer ideeen?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:51

Ik heb nog een keer jullie hulp nodig O:)
Mijn vriendje is over 2 weken jarig en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven... We hebben ook pas 3 weken dan, dus ik wil niet té klef overkomen...(naamkettinkje etc.)
Ik ben 14 en hij wordt 16 dus ik kan ook niet te veel geld uitgeven :D

Maar toch zou ik wel graag iets speciaals willen doen,...

@_kellyy massage olie, een tegoedbon voor een massage die die bij jouw kan inleveren :D

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:21

@BSZ. Neem hem mee naar de film op jouw kosten? Of wat ik allemaal gegeven heb is:

- Een fotolijstje
- Een doosje met allemaal hartjes en herrinneringen erin (bijv. foto's)
- Kaartjes voor cabaret show
- Ferrari rijden
- Bioscoop
- Uiteten

Met een half jaar zijn wij bijv. naar de dierentuin geweest, en uiteten gegaan, hierna naar de bios en omdat we heel vroeg waren van de dierentuin even gaan bowlen. Ik heb ook wat betaald (hij bijv. dierentuin ik eten etc.)

Hij had van mij een fotolijstje gekregen een tijdje geleden, maar dat was voor staande foto's. Nu heb ik een liggende fotolijst gekocht, maar met dezelfde "print" zegmaar. Ben benieuwd wat ie ervan vindt.

Massage olie is een goede inderdaad!

Een lief beertje met iets erbij valt ook wel erg in de smaak trouwens bij de mijne!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:24

Kelly, is hij erg fan van die voetbalclub? Anders kan je hem bijvoorbeeld een sjaal geven van die voetbalclub ofzo?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 01:00

Nah, dat niet.. We gaan naar het Nederlands Elftal! :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 08:47

Geef hem een oranje cowboyhoed :D Haha, nee, ik weet het niet goed.
Heeft ie niet een tvserie die ie heel graag ziet? Of boeken die ie graag leest ofzo?

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 09:01

_Kellyy schreef:
Weet iemand toevallig iets?
Mijn vriend word zaterdag 21. Nu heb ik 2 voetbalkaartjes gekocht, maar ik wil er nog wat kleine dingen bij. Ik heb bijv. al een foto lijstje. Iemand nog meer ideeen?

Na de wedstrijd nog wat eten?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:27

Hij heeft zegmaar geen boeken ofzo, maar van cabaret houdt ie wel, maar daar zijn momenteel geen dvd's van uit, of hij heeft ze al.. (nieuwe seizoen is begonnen he..)

De wedstrijd begint om half 9, maar misschien daarvoor kan nog wel inderdaad, goed idee!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:33

Dan daarvoor wat eten idd :D Als je bij tijds gaat heb je een lange avond uit samen, is wel zo gezellig!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:45

Ja, dat kan ik altijd nog op het laatste moment idd doen. Zit nog even te twijfelen over het eten, aangezien de kaartjes ook al best duur waren, en ik ook nog 2 kleine kado's erbij ga geven, maar dat kan ik ook nog op het laatste moment beslissen!

Is wel een heel leuk idee idd. Dank je wel! :D

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:10

BlackShadowZ schreef:
Ik heb nog een keer jullie hulp nodig O:)
Mijn vriendje is over 2 weken jarig en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven... We hebben ook pas 3 weken dan, dus ik wil niet té klef overkomen...(naamkettinkje etc.)
Ik ben 14 en hij wordt 16 dus ik kan ook niet te veel geld uitgeven :D

Maar toch zou ik wel graag iets speciaals willen doen,...

Iemand nog tips?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:59

Sja, gewoon standaard een luchtje? Of een horloge of ander sieraad als hij daar van houdt?

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:15

@BlackShadowZ: neem hem anders een dagje mee op stap naar iets leuks? De bios of ga naar het bos en neem een lekkere picknickmand mee. Dagje dierentuin of pretpark?

Ik heb jullie hulp ook hard nodig! Een goede vriend van me vertrekt binnenkort voor een paar maanden naar India. Nu wilden we iets leuks voor hem kopen wat hij makkelijk mee kan nemen in zijn bagage (dus: iets lichts en kleins), dat hij ons toch nog een beetje bij zich heeft. :P Een foto ofzo is wel heel cliché, dus misschien heeft iemand nog leuke ideeën? :)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:01

Toen een vriend van mij voor 3 maanden naar frankrijk ging, hebben we een klein boekje gemaakt, waar iedereen zijn eigen pagina in mocht maken :) Zo hadden er mensen een hele foto-pagina gemaakt, en sommige mensen alleen een klein zinnetje :) Gewoon zo'n klein a5 formaatje