Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 18:04

Apart Splash, dan moet het gewoon zo zijn zou je denken Lachen

Yellowfish zet m op meid, je kan het, kaartje is onderweg Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:43

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje van mij. Ik heb een laptop op mijn kamer maar dat ding werkt amper; bijna alle websites zijn geblokkeerd. Bokt en hotmail dan weer niet, maar verder kan ik er ook niets mee.

Zoals Samant al vertelde heb ik inderdaad de ruimste kamer gekregen, dat is wel erg prettig. Naar het schijnt het mooiste uitzicht ook maar het uitzicht dat ik in het AMC had was mooier, maar dat komt natuurlijk omdat ik hier op de 4e etage lig en daar op de 8e lag Schijnheilig

Verder gaat alles goed. Gisteren zou ik mijn lijnwissel rond 1 uur krijgen (port-a-cath eruit, hickman/broviac erin) maar om half 7 (terwijl ik al van 6 uur 's morgens nuchter was) kregen we te horen dat het toch niet die dag zou gaan lukken.. Overmacht; er waren enorm veel spoedgevallen tussengekomen (keizersnedes, ongelukken etc) dus niets aan te doen. Ik ben nu weer aan het wachten, gisteren zeiden ze dat het rond 9 uur zou worden en nu net werd er gezegd op z'n vroegst over een uur dus ik wacht maar weer af. Dit keer heb ik gisteravond voor het laatst gegeten en niet vanmorgen om 6 uur (toen mocht ik alleen nog wat drinken & pillen nemen ) omdat ik vandaag als het goed is vóór 1 uur 'onder het mes Haha!' ga.

Dan heb ik morgen een dagje vrij, als het goed is komt mijn beste vriend dan nog even langs want ik mag nu nog naar buiten Ja Samantha kan helaas niet komen, ze moet werken, maar ik ga nog even mijn schema doorspitten en overleggen met dokters om te kijken of er nog een ander moment is waarop ik nog even af kan spreken. Zal waarschijnlijk lastig worden; maandag, dinsdag en woensdag krijg ik 2 bestralingen, donderdag een zware chemo en ATG (op beide kun je extreem allergisch reageren), vrijdag en zatedag krijg ik ook ATG, zondag ben ik dan een dagje vrij maar naar verwachting al te ver 'verzwakt' om nog naar buiten te kunnen door die zware chemo van een paar dagen ervoor. Maandag heb ik dan mijn transplantatie.

Spannend allemaal hoor Lachen iedereen is hier gelukkig heel aardig. Ik heb een laptop, ik heb 2 tv's Clown , ik heb een Playstation 2, ik heb een lading boeken, dvd's en series.. en niet te vergeten nog allemaal spelletjes die ik met mams regelmatig thuis speelde (mastermind etc Haha! )

Nou, verder heb ik zo ook even niets, ik ga vanmiddag even klagen bij de IT afdeling hier dat ze wel iets minder streng mogen zijn (ik kan verdorie niet eens op ebay om mijn rekeningen te betalen Scheve mond ).

Ik ga nu nog maar even de PS2 (zo'n ding is nog best verslavend *LOL* ) aanzetten en afwachten wanneer ik naar de OK mag. Jullie horen een van de komende dagen wel weer van me Lachen

Iemand vroeg trouwens of kaartjes mogen; Jaaa *LOL* op papier kunnen geen bacteriën leven! Lachen dus dat mag gewoon.

Verder weer natuurlijk; iedereen enorm bedankt voor alle sterktewensen en al het vertrouwen in me Lachen dat moet ik dan maar gaan waarmaken Haha!

Liefs,
Yellowfish

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:51

Hoi Yellowfish,

Heel veel sterkte meid! IK heb ook steeds meegelezen en met je meegeleeft. Je kan het!! Ga ervoor!!! Lachen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:52

Dus je kan ook niet op ebuddy ofzo? Dan zou ik dus ook mooi is gaan klagen hoor! Knipoog
Wel fijn dat er genoeg ''afleiding'' is.
Waar moest het kaartje naartoe? Bloos staat dat op de blog? Ga zo even die overhoop halen om te zoeken. Ja
Verder heel veel sterkte, je kan het! OK dan! Kusje

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:52

He Romaan, dat is leuk, een berichtje van jouzelf.
Is me ook wat, weer uitstel, je geduld wordt wel even héél goed op de proef gesteld hoor, sjemig..dus het wordt zo nog spannend of ze die lijn gaan doen. (is dat zo'n lijn uit je hals, net boven je sleutelbeen? hihi, kan het totaal verkeerd begrepen hebben hoor).

Ennuh, idd ff flink klagen, leuk dat hotmail het doet en bokt, maar denken ze nou echt dat je daar al die weken 'niets' kan doen, daar kan geen grote kamer tegenop Knipoog

Heel veel succes strakjes en uiteraard voor de komende dagen ook, houd je taai!

k duim ook voor Samantha, dat er och een mogelijkheid wordt gevonden dat ze nog even bijje langs kan komen, anders duurt het allemaal wel erg lang..al is het maar een half uurtje he Lachen

Zet m op he..liefs

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:53

Fijn dat je toch nog van alles te doen hebt, breekt de tijd en de verveling! Lachen Klinkt wel als een zwaar weekje zeg, maar uiteindeljk zal het niet voor niets zijn! Ik weet zeker dat het jou gaat lukken om je ziekte te overwinnen, echt! Ik lees al een hele poos mee, en ik weet zeker dat ook je ook deze keer weer sterker eruit zal komen! Lachen Heel veel beterschap enzo, Kusje

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:53

Wat super leuk om even wat van je te horen!
Jeetje idd even langs de IT....wat een streng gedoe zeg......
En wat een hoop dingen op je kamer om je te vermaken zeg.....maar toch wel erg jammer dat je 2 beste vrienden niet langs mogen komen. Maar gelukkig een webcam, en is er telefoon.
Veel sterkte met de operatie van vandaag!!
Liefs Esther

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:00

wat een verhaal weer! je zal gisteren wel omgevallen zijn van de honger. hopen dat het strakjes wel gaat lukken allemaal.
fijn dat de kamer je bevalt en je je wel even bezig kan houden.
bellen naar de IT-afdeling inderdaad!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:20

Jeetje, da's best vervelend, zo lang nuchter zijn en dat het dan toch niet doorgaat... Dat zijn ze toch wel komen vertellen met iets heel lekkers erbij, toch? Haha!

Wel fijn dat je zoveel spullen op je kamer hebt, en dat je op internet kan (al zou het inderdaad wel wat minder streng mogen Knipoog ), het houdt je tenminste wel een beetje bezig.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:21

Hey Yellowfish,

hehe, jammer dat je nog steeds moet wachten op je 'lijnwissel'. Ik hoop voor je dat je inderdaad vandaag op tijd 'aan de beurt bent'.
Gelukkig dat je een ruime kamer hebt! Wat een bezigheidstherapie allemaal met je laptop, tv's, playstation, boeken, dvd's en spelletjes Haha!
Gelukkig dat je kaartjes en zo wel mag ontvangen, ik schrok al even haha met mijn post die onderweg is Vork .
Toi, toi, toi vandaag met de operatie.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:10

Hey Romaan, wat raar dat je bijna niet kan internetten, dan maar even flink klagen! Lekker dat je een ruime kamer hebt. Veel sterkte vandaag.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:36

Sterke Yellowfish, ik zal een kaarsje voor je branden...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:02

het is nu 1 uur en ik hoop voor je dat je nu onder het mes bent, niet langer meer wachten, maar gewoon eindelijk aan de beurt zijn!!

ik duim voor je dat het allemaal goed gaat!!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:06

Pf, ze moesten het eens in hun hoofd halen om Bokt te blokkeren! Haha!
Las net het hele verhaal ook bij op je weblog, heb daar ook gereageerd dus kan weinig anders zeggen dan dat ik aan je denk en nogmaals heel veel succes/ sterkte!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:40

Ik heb een keer aan het begin van dit topic gereageerd en lees al je up-dates hier trouw mee. Ik sta echt versteld hoe goed je ermee omgaat. Ik heb echt diep respect voor je. Heel veel sterkte en succes de komende tijd!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 14:29

Joleen schreef:
Ik heb een keer aan het begin van dit topic gereageerd en lees al je up-dates hier trouw mee. Ik sta echt versteld hoe goed je ermee omgaat. Ik heb echt diep respect voor je. Heel veel sterkte en succes de komende tijd!

Je haalt me echt de woorden uit mijn mond. Ik lees heel trouw mee. Heel veel sterkte en succes! Zet hem op, de laatste loodjes.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 14:54

lieverd heeeeeeel veel sterkte!! ik denk aan je hoor! je gaat het halen, dit komt goed!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:28

De operatie is goed gegaan, rond half 1 waren ze al weer op de uitslaapkamer Lachen

Ik ben ondertussen druk aan het plannen met Romaan, het is best wel een raar idee dat we elkaar perse nog 1x willen zien voor de transplantatie. Ik denk alleen dat Romaan nu in slaap is gevallen, want ik heb nog even geen antwoord meer gekregen *LOL*

Ik ga zo maar eens pirates of the carribean kijken, heb ik hier nog liggen van Romaan, en ben best asociaal als ik die zo lang hierhou, en op dit moment kan ik zelf ook wel wat afleiding gebruiken Vork

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:51

Ik hoop dat je morgen of zo nog even lang kan Splash_!
Wat een gestress zeg..
Blij dat die lijn er nu in ieder geval in zit zonder problemen Lachen!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:55

Hé Romaan, ik kom nog even een berichtje achterlaten -nog zo iemand die wel altijd bijleest maar nooit niet veel meer weet te zeggen dan "tjee..veel sterkte hoor!" Knipoog

Geweldig dat de operatie goed is gegaan, dat is al een grote stap in de goede richting. Ik hoop van aller harte dat je deze zware tijd nog goed doorkomt, en dat je dan eindelijk weer vrolijk verder kan gaan met leven, want met de kracht en inspanning die je deze tijd hebt laten zien verdien je gewoon niets anders Lachen .

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 16:37

Wat fijn dat de operatie voorbij is en het goed is gegaan. Weer een stap dichterbij.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:29

Ga maandagmiddag naar Utrecht, race meteen door uit mijn werk, want 's middags krijgt ze haar 2e bestraling. Hopelijk voelt ze zich dan niet beroerd van haar 1e bestraling, en kan ik haar nog even zien Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:32

Nou, Samantha, ik hoop echt dat jullie elkaar nog even kunnen zien!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:35

Lieve Yellowfish,

Ik heb je weblog gelezen, maar op de één of andere manier kon ik niet reageren daar. Jemig meid, ik kreeg er de bibbers van. Wat is het allemaal heftig! Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en hoop dat je Samantha nog even kan zien van de week!

Liefs, Linda

[Edit, lees dat het maandag gaat lukken. Wens ik jullie ondanks alles een leuk middagje samen, probeer ervan te genieten!]

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:12

Na een hele tijd op vakantie te zijn geweest las ik vol spanning je updates en tot mijn grote geluk zie ik dat je nog steeds even dapper bent Ik weet zeker dat je je ook door de transplantatie heen zult slaan!

SUCCES MEID!

Liefs Marissa

PS. Samantha, wat fijn dat je zo'n goede steun bent voor Yellowfish, ook jij zult geen fijne tijd meemaken, voor jou ook heel veel sterkte!