Yellowfish zet m op meid, je kan het, kaartje is onderweg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

' ga.
Samantha kan helaas niet komen, ze moet werken, maar ik ga nog even mijn schema doorspitten en overleggen met dokters om te kijken of er nog een ander moment is waarop ik nog even af kan spreken. Zal waarschijnlijk lastig worden; maandag, dinsdag en woensdag krijg ik 2 bestralingen, donderdag een zware chemo en ATG (op beide kun je extreem allergisch reageren), vrijdag en zatedag krijg ik ook ATG, zondag ben ik dan een dagje vrij maar naar verwachting al te ver 'verzwakt' om nog naar buiten te kunnen door die zware chemo van een paar dagen ervoor. Maandag heb ik dan mijn transplantatie.
iedereen is hier gelukkig heel aardig. Ik heb een laptop, ik heb 2 tv's
, ik heb een Playstation 2, ik heb een lading boeken, dvd's en series.. en niet te vergeten nog allemaal spelletjes die ik met mams regelmatig thuis speelde (mastermind etc
)
).
) aanzetten en afwachten wanneer ik naar de OK mag. Jullie horen een van de komende dagen wel weer van me 
op papier kunnen geen bacteriën leven!
dus dat mag gewoon.
dat moet ik dan maar gaan waarmaken 

staat dat op de blog? Ga zo even die overhoop halen om te zoeken. 

Klinkt wel als een zwaar weekje zeg, maar uiteindeljk zal het niet voor niets zijn! Ik weet zeker dat het jou gaat lukken om je ziekte te overwinnen, echt! Ik lees al een hele poos mee, en ik weet zeker dat ook je ook deze keer weer sterker eruit zal komen!
Heel veel beterschap enzo,

), het houdt je tenminste wel een beetje bezig.
.

Joleen schreef:Ik heb een keer aan het begin van dit topic gereageerd en lees al je up-dates hier trouw mee. Ik sta echt versteld hoe goed je ermee omgaat. Ik heb echt diep respect voor je. Heel veel sterkte en succes de komende tijd!

!! 
.