Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 17:54

Ik hoop dat ze slaapt Jolliegirl!

Jullie ook hele fijne dagen *\%/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 17:56

Precies vandaag mijn ergste dag van mijn maandelijkse periode. Zo maar vroeg met een Ibuprofen naar bed, elektrische deken aan en serietje kijken of boek lezen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 18:03

Suzanne F. schreef:
Precies vandaag mijn ergste dag van mijn maandelijkse periode. Zo maar vroeg met een Ibuprofen naar bed, elektrische deken aan en serietje kijken of boek lezen.

Bah vervelend! Ik zit ook met een dekentje op de bank en alleen, maar is noodzakelijk als ik morgen ook nog een beetje gezellig wil doen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 18:14

M'n vader... Z'n oude crocs waren kapot en hij wou graag nieuwe, dus die heb ik voor hem gekocht. Nog gevraagd naar z'n maat en ik twijfelde daar al aan, maar m'n moeder was overtuigd dat het klopte.

Dus ik geef ze aan hem, hij trekt meteen alle kaartjes eraf.. En ze zijn te klein. Zoals ik al dacht.. |o

Of ik ze wil ruilen voor een maat groter. Ja, dat had ik best willen doen, als hij de kaartjes er aan had laten zitten }:0

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 19:54

Ik weet niet zo goed wat ik van de vriendin van mijn neef moet denken. Sowieso wat ik van die relatie moet denken. Echt een behoorlijk leeftijdsverschil, en ik denk persoonlijk niet dat ze dezelfde toekomst voor zich zien. Verder op zich wel een leuke meid hoor, maar het lijkt allemaal wat bekoeld of zo.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:00

denisesilver schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik van de vriendin van mijn neef moet denken. Sowieso wat ik van die relatie moet denken. Echt een behoorlijk leeftijdsverschil, en ik denk persoonlijk niet dat ze dezelfde toekomst voor zich zien. Verder op zich wel een leuke meid hoor, maar het lijkt allemaal wat bekoeld of zo.

Ach als ze gelukkig zijn samen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:03

Het lijkt hier wel oud en nieuw, al dagen achter elkaar. Wanneer zijn die lui door hun vuurwerk heen?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:10

Telpeva schreef:
Het lijkt hier wel oud en nieuw, al dagen achter elkaar. Wanneer zijn die lui door hun vuurwerk heen?

Als de laatste lont is aangestoken... |(

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:10

mijn ex staat boven de rechtbank.... En komt er mee weg.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:29

Ben overprikkeld in de woonkamer, maar mijn slaapkamer is 5 graden, dus eindstand is opgekruld op de bureaustoel in mijn atelier, want daar is het wel warm

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:33

Polarize schreef:
Ben overprikkeld in de woonkamer, maar mijn slaapkamer is 5 graden, dus eindstand is opgekruld op de bureaustoel in mijn atelier, want daar is het wel warm

Heb je niet iets van een warmtekleed? Of een lekkere warme douche nemen? Ik ontprikkel en ontspan altijd heel erg van een warme douche.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:37

Mijn buurman is aan het zingen, hij heeft duidelijk wat teveel alcohol op.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:42

Telpeva schreef:
Mijn buurman is aan het zingen, hij heeft duidelijk wat teveel alcohol op.

Misschien was ik dat.. Had niet teveel op maar was Nirvana mee aan het zingen toen mijn ex aan de deur stond 15 min te vroeg.
Dat zak ik niet omdat mijn camera scherm op verkeerde stand stond...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:54

Zebrastreep schreef:
Polarize schreef:

Heb je niet iets van een warmtekleed? Of een lekkere warme douche nemen? Ik ontprikkel en ontspan altijd heel erg van een warme douche.

Met hoe koud ik het kan hebben zou je dat wel verwachten :')

In dit geval is geluid zelf overprikkelend, en de badkamer is ook koud dus grote temperatuursverandering, waar ik ook niet goed op ga :')
Maar mijn atelier is wel een beetje mijn safe space, dus ik zit ondertussen weer een beetje te schilderen :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:24

Buikpijn weg alleen nu heel erg last van maagzuur en boeren. Simpel gezegd hondsberoerd aan het worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:52

@marcella

Even een tip van een beetje een lotgenoot maar ik heb door burnout ook veel klachten aan de spijsvertering. Stress kan ook een hele grote boosdoener zijn en de klachten verergeren wat ik mij kan voorstellen als je onderzoeken af moet wachten of nog geen diagnose hebt.

De klachten wat je steeds benoemt heb ik inmiddels nu al 5 maanden. Ik was er eerst heel veel mee bezig. Maar wat ook geholpen heeft is er toch minder op letten en minder benoemen. Ook dat laatste houdt het echt meer in stand. Dit heb ik overigens met al mijn klachten ook die niks te maken hebben met de buik.

Hoe meer ik er aan denk en het over heb met anderen hoe erger het ook werkelijk wordt.

Rusten en veel drinken en ontspanning opzoeken. Dat laatste kan al heel veel verlichting geven. En niet teveel de nadruk leggen op ik eet te weinig. Ik weeg al bijna niks maar laat dat volledig even los.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:58

Wij zijn eindelijk begonnen aan seizoen 4 van the witcher. Nu hebben we spijt. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:01

nicole_floor schreef:
Wij zijn eindelijk begonnen aan seizoen 4 van the witcher. Nu hebben we spijt. :')

Deze voel ik _O-.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:23

Ontspanning is moestuin wat nu niet echt weer voor is en lukt vanwege rug.

Zou graag verder willen met bijenwas smelten, maar dan moet ik te lang zitten. Is niet iets wat je even doet.

Zal ook niet helpen dat ik al een poos niet goed geslapen heb. Tramadol slaap ik alleen maar slechter van en oxycodon slaap ik heerlijk op, maar durf ik vanwege darmen niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:30

Suzanne F. schreef:
denisesilver schreef:

Ach als ze gelukkig zijn samen?

Ja, daar twijfel ik aan. Maar goed, is natuurlijk niet aan mij.

Erger me eraan dat ik er zo slecht tegen kan om laat op te blijven met meer mensen. Het is gezellig hoor, maar ben zo moe.
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 25-12-25 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:32

Nou update van het auto debacle :+

Wonder boven wonder mocht mijn vriend in de auto van zn stiefpa rijden. We waren allemaal verbaasd :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:33

Ze hadden toch geen zin om dubbel gevouwen te zitten. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:36

Oh wow! Dat had ik niet gedacht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:50

Sterre98 schreef:
Nou update van het auto debacle :+

Wonder boven wonder mocht mijn vriend in de auto van zn stiefpa rijden. We waren allemaal verbaasd :+

Eigenbelang is ook een belang. :+

—-

Ik heb buikpijn van het anders eten dan normaal. En m’n huis was 13 graden.

En ik had voor de zekerheid spullen meegenomen als ik wel wilde drinken / blijven slapen. Maar ik ben naar huis gegaan. En nu moet ik morgen die tas uitpakken. :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 23:11

Ja nou dat :+

Hij kwam er zelf mee :+

Oh en de druktemakers van de kinderen waren pleites, die hadden gezien dat er een speelparadijs was, dus mooi rustig :+