Jullie ook hele fijne dagen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Precies vandaag mijn ergste dag van mijn maandelijkse periode. Zo maar vroeg met een Ibuprofen naar bed, elektrische deken aan en serietje kijken of boek lezen.

denisesilver schreef:Ik weet niet zo goed wat ik van de vriendin van mijn neef moet denken. Sowieso wat ik van die relatie moet denken. Echt een behoorlijk leeftijdsverschil, en ik denk persoonlijk niet dat ze dezelfde toekomst voor zich zien. Verder op zich wel een leuke meid hoor, maar het lijkt allemaal wat bekoeld of zo.
Polarize schreef:Ben overprikkeld in de woonkamer, maar mijn slaapkamer is 5 graden, dus eindstand is opgekruld op de bureaustoel in mijn atelier, want daar is het wel warm
Zebrastreep schreef:Polarize schreef:Ben overprikkeld in de woonkamer, maar mijn slaapkamer is 5 graden, dus eindstand is opgekruld op de bureaustoel in mijn atelier, want daar is het wel warm
Heb je niet iets van een warmtekleed? Of een lekkere warme douche nemen? Ik ontprikkel en ontspan altijd heel erg van een warme douche.

Suzanne F. schreef:denisesilver schreef:Ik weet niet zo goed wat ik van de vriendin van mijn neef moet denken. Sowieso wat ik van die relatie moet denken. Echt een behoorlijk leeftijdsverschil, en ik denk persoonlijk niet dat ze dezelfde toekomst voor zich zien. Verder op zich wel een leuke meid hoor, maar het lijkt allemaal wat bekoeld of zo.
Ach als ze gelukkig zijn samen?
Sterre98 schreef:Nou update van het auto debacle
Wonder boven wonder mocht mijn vriend in de auto van zn stiefpa rijden. We waren allemaal verbaasd