Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:39

CastaMickey schreef:
Omdat je nog een transactie hebt lopen met haar. Je kan niet midden in een transactie iemand blokkeren, zou wat zijn :')

Ik zie ook niet bij andere staan hoe dat zou moeten.
Weet jij waar het zou moeten staan :o?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:50

Ik merk wel dat veel kleding uit een rookhuis komt of iig stinkt als het hier aankomt. Ook met prijskaartje eraan. :')

Eske_B

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:43

Ik moest ook 2x lezen met dressing :')

Ging al tijdje goed met Vinted, maar nu pakketje wat al 5 dagen in een sorteercentrum ligt. Komt hopelijk nog -O-

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Mijn vriend heeft nu iets raars. Misschien heeft een van jullie het gehad. Hij kreeg een mail van Homer dat er een pakket was, het is een boek die hij een aantal weken geleden heeft verstuurd. Via Vinted heeft die het geld al en in het app gesprek staat niks. De koper heeft ook niks gezegd

We gaan binnenkort wel even langs maar ik ben benieuwd of het echt het boek zou kunnen zijnn

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:02

ik ben erg blij dat ik tot nu toe nooit problemen heb gehad.
Wat een hoop stress allemaal als ik het zo lees

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:03

Nee joh 99 procent gaat goed

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:12

Mee eens hoor, ben heel blij met Vinted

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:16

Ik heb inmiddelz zo'n 100 transacties gedaan via Vinted en het is me maar 1 keer mis gegaan. En 1 keer duurde het heel lang. Dus ik vind dat best meevallen!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:33

Zonnetje81 schreef:
Ik merk wel dat veel kleding uit een rookhuis komt of iig stinkt als het hier aankomt. Ook met prijskaartje eraan. :')

Kreeg vandaag ook een doos met 6 items en alles ligt nu in de bijkeuken om gewassen te worden want ik word misselijk van de geur. Lijkt op rook met alcohol, deed mij in elk geval aan nachten doorhalen in mijn studententijd denken :')
Maar het was wel een super koopje, kwam uit Duitsland. Doos gaat snel bij het oud papier in elk geval

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:37

Ik heb even een vraagje voor degenen die ervaren zijn met vinted. Ik probeer een deken te verkopen via vinted, maar op de max van het label staat 2 kg (er zijn geen grotere pakket opties waar ik uit kan kiezen). Verzending zou zijn via Mondial Relay. Is die 2 kg echt belangrijk om aan te houden? Hoe doen jullie dit als jullie bijvoorbeeld dekens verkopen?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Ik heb een keer een doos vol met boeken verstuurd, ding was loodzwaar maar is gewoon aangekomen. Ik heb zelf ook laatst 2 paarden dekens bestel en die zijn netjes binnengekomen. Zolang het pakketpunt het aanneemt denk ik wel dat het goed komt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Ik koop volumeverpakkingen Pampers die verstuurd worden met MR, nooit gedoe mee gehad.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

grizzlybear schreef:
Ik heb even een vraagje voor degenen die ervaren zijn met vinted. Ik probeer een deken te verkopen via vinted, maar op de max van het label staat 2 kg (er zijn geen grotere pakket opties waar ik uit kan kiezen). Verzending zou zijn via Mondial Relay. Is die 2 kg echt belangrijk om aan te houden? Hoe doen jullie dit als jullie bijvoorbeeld dekens verkopen?

Niet met Mondial maar ik heb wel ervaring met PostNL, DHL en VintedGo groter/zwaarder verzenden dan dat er staat en dat is altijd goed gekomen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Ik ga het morgen ook testen. Autostoel versturen met be post, pakket mag 10 kg wegen maar ik vrees voor problemen met afmetingen doos.