Alles maar dan ook echt alles staat onder water op stal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Berdien, gefeliciteerd![]()
Paarden kunnen dat ook doen hoor.
Mijn oudje viel af dus wil je zoveel mogelijk extra voer in.
Klein zakje of proefzakje. :heerlijk!!
Grote zak: hoef ik niet....
Zat ik weer met 20 kilo brok waar teveel inzat voor de dikkies.
En niet 1 keer, nee tig keer.
Foaly schreef:Iemand nog twee katten?
Proefverpakking andere kattenbrokjes: OMG BESTE ETEN EVER
Precies dezelfde brokjes maar nu uit een 2kg zak: EWWWW BAAS WIL JE ONS DOOD HEBBEN?
juval schreef:DuoPenotti schreef:Berdien, gefeliciteerd![]()
Paarden kunnen dat ook doen hoor.
Mijn oudje viel af dus wil je zoveel mogelijk extra voer in.
Klein zakje of proefzakje. :heerlijk!!
Grote zak: hoef ik niet....
Zat ik weer met 20 kilo brok waar teveel inzat voor de dikkies.
En niet 1 keer, nee tig keer.
ik verdenk fabrikanten ervan om de proefverpakkingen extra lekker te maken zodat ze grootverpakkingen kunnen verkopen.. maar misschien is dat mijn achterdochtige brein..
TessaxQuincy schreef:Dat ik constant zo weinig drink, gister maar 580ml gedronken, de dagen daarvoor maar 750, maar krijg het er gewoon niet in om meer te drinken
Flying_Angel schreef:Wat een muts. Was bij een babywinkel, bij de kinderwagens aan het kijken. Zegt die verkoopster: ‘Hoe oud is het kindje?’ Dus ik dat moet nog geboren worden. Zegt ze: ‘oh wat leuk, ja sommige mensen zijn wat voller, dan zie je het niet.’
Suzanne F. schreef:Flying_Angel schreef:Wat een muts. Was bij een babywinkel, bij de kinderwagens aan het kijken. Zegt die verkoopster: ‘Hoe oud is het kindje?’ Dus ik dat moet nog geboren worden. Zegt ze: ‘oh wat leuk, ja sommige mensen zijn wat voller, dan zie je het niet.’
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja het klopt wel natuurlijk maar het is een beetje lomp om het zo te verwoorden naar een klant toe.
Ik heb ook regelmatig vollere dames gezien waarvan ik geen idee had of die wel of niet zwanger waren of net bevallen waren. Kon allemaal. Maar goed, dat is niet heel subtiel van zo’n verkoopster.
Tancreda4 schreef:Vandaag een stuk richting huis rijden vanuit midden italie maar weer veel regen voorspelt onderweg en daar heb ik echt enorm de p in, helemaal vanwege een ruiterwisser die poedersuiker is en vlekken maakt. Kost nog meer extra energie en focus. En gewoon de afstand kijk ik tegenop
Jolliegirl schreef:Ah nee toch...
Even latje plaatsen zodat ze er in zo'n geval weer uit kunnen komen.
Wat sneu